حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین گوشی تاشو شیائومی طراحی مشابه گلکسی Z Fold 2 خواهد داشت

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | شایعات، شیائومی

مدتی است شایعات زیادی پیرامون اولین گوشی تاشو شیائومی به گوش می رسد. در ابتدای سال میلادی عکس هایی نیز از این مدل منتشر شد که هیچ گاه به صورت رسمی تایید نشد. سپس خبری از معرفی قطعی گوشی های تاشو شرکت های شیائومی، اوپو و ویوو در سال ۲۰۲۱ منتشر شد. در جدیدترین اطلاعات منتشر شده گوشی تاشو شیائومی از طرح لولایی مشابه با گلکسی Z Fold 2 سامسونگ استفاده خواهد کرد.

اولین گوشی تاشو شیائومی

به نقل از gizmochina، گوشی تاشو شیائومی در مراجع مختلفی از جمله TENAA تاییدیه دریافت کرده است و به زودی باید منتظر معرفی رسمی آن باشیم. اما به نظر می رسد شیائومی برای طراحی این مدل از همان طرح لولایی مشابه با گلکسی Z Fold 2 سامسونگ استفاده کرده است و این نوع طراحی مورد تایید این شرکت قرار گرفته است.

اکثریت قریب به اتفاق تلفن های تاشو که در حال حاضر در بازار وجود دارند، از یک شکل طراحی لولا استفاده می کنند. ساختاری که همچنین از حرکات تاشو مکرر صفحه انعطاف پذیر پشتیبانی می کند. با این حال، لولا نیز یک ایراد عمده در تلفن های تاشو کنونی دارد.

گوشی تاشو شیائومی

گوشی تاشو شیائومی

این نقص در طراحی لولایی بود که بر روی گلکسی Z Fold اولیه تأثیر گذاشت و در نتیجه از دوام گوشی کاسته شد. لولای معیوب منجر به ورود ذرات گرد و غبار به گوشی می شد و البته مشکلات خاص خود را برای این نوع طراحی به همراه داشت.

جدای از طراحی لولا، جنبه مهم دیگر سبک تا شدن گوشی است. در این راستا، طرح های تاشو به داخل و تاشو به بیرون وجود دارد. هر دو جهت استفاده از روش های مختلف و دوام صفحه نمایش است. شایعات قبلی حاکی از این بود که اولین تلفن هوشمند تاشو شیائومی از طراحی تاشو به داخل استفاده می کند که می تواند از صفحه نمایش انعطاف پذیر در برابر ساییدگی محافظت کند. همچنین، صفحه اصلی هیچ شکافی نخواهد داشت.

 

مقایسه میت ایکس ۲ هواوی با گلکسی Z Fold 2 سامسونگ

 

بر اساس گزارش ها، تلفن تاشو شیائومی از یک پنل OLED تاشو که توسط سامسونگ تولید می شود، با اندازه خاص ۸.۰۳ اینچ استفاده خواهد کرد. این گوشی همچنین در عقب به یک صفحه نمایش ثانویه ۶.۳۸ اینچی مجهز خواهد شد.

دلیل دیگری که بی صبرانه منتظر معرفی اولین گوشی تاشو شیائومی هستیم، قیمت گذاری شیائومی برای این مدل است که گفته می شود این شرکت قصد دارد تا ارزان ترین گوشی تاشو را به بازار عرضه کند.

 

نظر شما درباره اولین گوشی تاشو شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

بهتره شیائمی مثل اپو هزینه کنه واسه رول شونده ها .تاشو ها آینده خوبی ندارن و نقص های طراحیشون رو هیچ وقت نمیشه تمام کرد .

AŁɪ

افسون این سلیطه کیه زدی پروفایل 🙃

سینا عطایی

سلام
لطفا رعایت ادب و احترام رو داشته باشید

Mahdi

رول شونده که اصلا آینده نداره ، صفحه ای که رول بشه هیچوقت مقاومت خوبی نخواهد داشت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی