حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت Magic UI 4.0 برای Honor 20 و Honor View 20 رسما ارایه شد

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | مطالب ترنجی

یک سال و نیم پیش بود که آنر ۲۰ (Honor 20) رسما معرفی شد. پس از ۲ ماه از عرضه، شاهد ارایه آپدیت آنر ۲۰ با رابط کاربری Magic UI 2.0 بودیم. امروز اما می بینیم که بالاخره آپدیت Magic UI 4.0 برای Honor 20 و Honor View 20 رسما ارایه شده است. این رابط کاربری مبتنی بر EMUI 11 است.

آپدیت Magic UI 4.0 برای Honor 20

تصویر Magic UI 4.0

تصویر Magic UI 4.0

جدیدترین دستگاه های آنر که آپدیت Magic UI 4.0 را دریافت کرده اند شامل ۲ دستگاه آنر View 20 و سری آنر ۲۰ است. Magic UI مبتنی بر EMUI هواوی است. اگرچه این به روزرسانی مبتنی بر EMUI 11 است، اما به روزرسانی این دستگاه های Honor روی اندروید ۱۰ اجرا می شود. حدود ۳ ماه پیش بود که گزارش شد سری Honor 20 در حال آزمایش بتا برای Magic UI 4.0 است.

این رابط کاربری به نسخه 11.0.0.138 به روز خواهد شد و حجم آن حدود 1.84 گیگابایت است. عرضه به روزرسانی از چند روز پیش آغاز شد و تا چند روز آینده ادامه خواهد داشت. اگر Honor 20 ، 20 Pro یا View 20 دارید، می توانید به دنبال اعلان به روزرسانی باشید.

دلیل ارایه آپدیت Magic UI 4.0 با اندروید ۱۰ می تواند به روز نگه داشتن این دستگاه های آنر با ویژگی های جدیدتری باشد که سایر دستگاه های این برند ممکن است از آن استفاده کنند. از آنجا که سری Honor 20 و ویوو 20 دقیقاً در زمان تحریم هواوی منتشر شدند (تحریمی که آنر را نیز تحت تأثیر قرار داد)، نبود اندروید ۱۱ در آپدیت جدید این دستگاه ها (که هنگام ارایه با GMS ارسال می شدند) قابل توجیه است.

نظر شما درباره وضعیت آپدیت گوشی های آنر چیست؟ شما همچنین می توانید نقشه راه هواوی برای ارایه آپدیت EMUI 11 و Magic UI 4.0 در چین را اینجا بخوانید:

نقشه راه هواوی برای ارایه آپدیت EMUI 11 و Magic UI 4.0 در چین

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

یکی از معشوقه های پر سرو صدای مهدی…

Mahdi

خواستم بگم که دیدم نوشتی 😂

نیما عرفانی

آره معرف حضور هستش😉

Mahdi

تنکیو وری ماچ

persepolis

مشخصات دقیق پی پنجاه اومده میزازین یا بزارم
مشخصات کامل هر سنسور هم هست…

Babak

برای ویوو ۲۰ من که هنوز نیومده.
ولی واقعا گوشی قابلی ه حیف ه که ۱۱ براش نیاد.

Milad7

خیلی هم خوب 😉

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)