حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تریلر فیلم Without Remorse با هنرنمایی مایکل بی. جردن رسما منتشر شد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | فیلم

در تریلر فیلم Without Remorse ، مایکل بی. جردن پشیمان به نظر نمی رسد. در این تریلر می بینیم که مایکل بی. جردن در نقش جان کلی که یک افسر یگان ویژه نیروی دریایی است بازی می کند. این افسر در پی انتقام قتل همسرش است که خود را میان یک توطئه بزرگ تر گرفتار می بیند. در ادامه تاریخ دقیق پخش فیلم به همراه خلاصه ای از داستان به نقل از hollywoodreporter آورده شده است.

تریلر فیلم Without Remorse به طور رسمی منتشر شد

فیلم اکشن بدون پشیمانی اقتباسی از رمان کاردینا کرملین نوشته تام کلنسی در سال ۱۹۸۸ است. شخصیت جان کلی، بعد از شخصیت جک رایان دومین شخصیت معروف ساخته کلنسی است. شخصیت جان کلی پیشتر نیز توسط بایگرانی همچونن ویلم دفو در فیلم تهدید فوری و آشکار در سال ۱۹۹۴ و لیو شرایبر در فیلم مجموع همه ترس ها در سال ۲۰۰۲ بازآفرینی شده بود.

برترین فیلم های اکشن ۲۰۲۱ در صف اکران

فیلم Without Remorse ساخته استفانو سولیما ( سازنده فیلم سیکاریو: روز سرباز) است. از بازیگران این فیلم می توان به برت گلمن، جودی ترنر اسمیت، جیمی بل، جیکوب اسکیپو، جک کیسی، تاد لسنس، لوک میچل و کم جیجاندت اشاره کرد.

مایکل بی. جردن در تریلر فیلم Without Remorse

مایکل بی. جردن در تریلر فیلم Without Remorse

آمازون تاریخ پخش این فیلم را ۳۰ آوریل ( ۱۰ اردیبهشت) اعلام کرده است. تریلر فیلم را از اینجا می توانید تماشا کنید.

خلاصه ای از داستان فیلم Without Remorse

هنگامی که گروهی از سربازان روسی همسر جان کلی (مایکل بی. جوردن)  را در یک عملیات مخفی می‌کشند، وی در پی انتقام مرگ همسرش بر می آید و این قاتلان را تحت تعقیب قرار می دهد و با کمک یک از تکاوران هم‌ خدمتی خود (جودی ترنر اسمیت) و مأمور سازمان سیا (جیمی بل)، به طور اتفاقی از توطئه‌ای پنهانی  پرده برمی‌دارد که می‌تواند منجر به یک جنگ تمام عیار بین آمریکا و روسیه شود. جان کلی که در انتخاب بین انتقام و وفاداری و خدمت به کشورش دچار تردید شده است، در تلاش است تا از این فاجعه جلوگیری کند و دست‌های قدرتمند و پشت پرده‌ی این توطئه را رسوا کند. برای رسیدن به این هدف او باید بدون پشیمانی با دشمنان خود تا پای جان مبارزه کند.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

خیلی هم خوب
فیلم اکشن دوست دارم☺️

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عاطفه رشیدی