حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مقایسه باتری گلکسی اس ۲۱ اولترا با آیفون ۱۲ پرو مکس

نوشته

3 سال قبل | 9 دیدگاه | اپل، تست، تماشا کنید، سامسونگ، مقایسه

مقایسه آیفون ۱۲ پرو مکس با گلکسی اس ۲۱ اولترا مسلما یکی از جذاب ترین مقایسه ها در رده پرچمداران موبایل های هوشمند است. ما با هم تست سرعت گلکسی اس ۲۱ اولترا سامسونگ در مقابل آیفون ۱۲ پرو مکس را مشاهده کردیم و حالا نوبت به مقایسه باتری گلکسی اس ۲۱ اولترا با آیفون ۱۲ پرو مکس است. می خواهیم ببینم کدام یک از این ۲ پرچمدار که به روزترین خروجی برندهای خود هستند، در دوام باتری بهتر عمل می کنند.

تست باتری گلکسی اس ۲۱ اولترا

برای مقایسه دو دستگاه در یک زمینه خاص باید مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری آن ها را که در زمینه تست تاثیرگذار است، بررسی کنیم. در این مثال می توانید مشخصات را به روال زیر مقایسه کنید:

مقایسه مشخصات گلکسی اس ۲۱ اولترا با آیفون ۱۲ پرو مکس

مقایسه مشخصات گلکسی اس ۲۱ اولترا با آیفون ۱۲ پرو مکس

همانطور که در جدول بالا می بینید، حجم باتری آیفون ۱۲ پرو مکس حتی کمتر از نسل قبل شده است. اپل اما همیشه در بحث عمر باتری و به خصوص در مدل های پرو مکس، عملکرد خوبی دارد. سامسونگ با وجود استفاده از نمایشگر با رفرش ریت متغیر و تراشه جدید در گلکسی اس ۲۱ اولترا اما همچنان همان حجم باتری قبلی را نگاه داشته است. این می تواند خبر خوبی باشد.

خب، این دو پرچمدار در مقابل یکدیگر چطور عمل خواهند کرد؟ اجازه بدهید ویدیو مقایسه باتری Galaxy S21 Ultra و iPhone 12 Pro max را با هم ببینیم:

 

همانطور که مشاهده کردید، آیفون ۱۲ پرو مکس عملکرد بهتری نسبت به گلکسی اس ۲۱ اولترا دارد. اگر به مقایسه نسل های قبلی این دو دستگاه در همین زمینه نگاه کنیم، یعنی تست باتری آیفون ۱۱ پرو مکس با گلکسی اس ۲۰ اولترا را یادآوری کنیم، آنجا گلکسی اس ۲۰ اولترا اختلاف ۱۷ درصدی، زودتر خاموش شد. اینجا و در مقایسه نسل های جدید، گلکسی اس ۲۱ اولترا در حالی خاموش شد که آیفون ۱۲ پرو مکس ۱۰ درصد باتری داشت. با این ۱۰ درصد باتری آیفون ۱۲ پرو مکس می شود چه کارهایی کرد؟

  1. ۱- ۱ ساعت و ۱۵ دقیقه وبگردی
  2. ۲- ۱ ساعت و ۲۵ دقیقه اینستاگرام گردی
  3. ۳- ۵۴ دقیقه مسیریابی با GPS

به این ترتیب مشخص می شود که بهینه سازی نرم افزار و سخت افزار آیفون ۱۲ پرو مکس برای عمر باتری بهتر، عملکرد درخشان تری دارد. البته نباید از یادبرد که نمایشگر ۶۰ هرتز آیفون ۱۲ پرو مکس در این خروجی بی تاثیر نیست اما خب این دستگاه تقریبا ۳۰ درصد باتری کوچکتری نسبت به گلکسی اس ۲۱ اولترا دارد اما هنوز عملکردش بهتر است!

مقایسه عمر باتری گلکسی اس ۲۰ اولترا با آیفون ۱۱ پرو مکس

نظر شما درباره مقایسه عملکرد باتری آیفون ۱۲ پرو مکس با گلکسی اس ۲۱ اولترا سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

خب ۱۲۰ هرتز در برابر ۶۰ هرتز باید هم کم بیاره ، ظرفیت باتری رو اصلا نباید مقایسه کرد چون اپل رو کسی مجبور نکرده باتری کوچیکتر بزاره ، پول میگیره باید باتری بزرگتری میزاشت

Sarnevesht

اگه این مقایسه هواوی با اپل بود و نرخ نوسازی هواوی 120 و اپل 60 بود و هواوی کم میورد قطعا سامسونگ فن ها میگفت این مقایسه کاملا بحق بوده و گوشی هواوی ضعیفه….. البته قبول دارم که نباید 60 با 120 مقایسه بشه ولی نماینده سامسونگ باتری به مراتب پرطرفیت تری داره و حداقل باید نتیجه رو مساوی میکرد

Mahdi

اگه هواوی هم بود همین رو میگفتم ، ظرفیت باتری بهانه هست ، اپل باید بیشتر میزاشت

amir_galaxy

دوستان شاید بخندید ولی نمیدونم چجوری با اس ۲۱ الترا اسکرین بگیرم😂
میگن با دکمه پاور و ولوم داون ولی نمیشه
کسی میدونه راهنمایی کنه

Taha

برو تو تنظیمات سرچ کن عکس صفحه (screen shot) شاید یه چیزی بیاره

Mahdi

خب مگه تو قبلا با گلکسی اس۳ اسکرین نگرفتی ؟ این گوشی رو همه داشتن واسه همین گفتم ، دستت رو رو صفحه میکشی ( زیر دستت منظورم از بغل انگشت کوچیکه تا مچ دست رو از چپ به راست بکش رو صفحه ) یا پنل اعلانات رو بکش پایین و اونجا یه گزینه عکس از صفحه نوشته ، یه بارم پاور رو با ولوم اپ بزن ببین میشه یا نه

Mahdi

من گوشیم شیائومیه یه پاور و ولوم داون رو زدم عکس گرفت

Mahdi

https://m.youtube.com/watch?v=2qRCYpD1CKE
اینم ویدیوش برات پیدا کردم
اولیش همون پاور و ولوم داون رو یه باره میزنی
دومیش همون که گفتم دستت رو میکشی رو صفحه سومیش هم از دستیار صوتی میخوای عکس صفحه بگیره

Milad7

مقایسه ۶۰ هرتز با ۱۲۰ هرتر چقدر جالب🤔

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)