حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیام رسان سامسونگ برای ویندوز ۱۰ با امکان ارسال و دریافت پیام متنی

نوشته

3 سال قبل | بدون دیدگاه | Windows، سامسونگ، معرفی برنامه

استفاده از رایانه ویندوزی برای ارسال پیام متنی به دوستان و خانواده بسیار آسان خواهد بود، به شرط اینکه از ابزار مناسب استفاده کنید. برنامه پیام رسان سامسونگ برای ویندوز ۱۰ که اخیرا با نام Samsung Messaging معرفی شده است، در فروشگاه نرم افزاری مایکروسافت در دسترس است.

پیام رسان سامسونگ برای ویندوز ۱۰ با امکان ارسال و دریافت پیام متنی

اولین بار Aggiornamenti Lumia متوجه حضور این برنامه شد، برنامه پیام رسان سامسونگ کاربران را قادر می سازد تا به «دریافت و ارسال پیام های متنی بپردازند». بر اساس اطلاعات منتشر شده در فروشگاه نرم افزاری مایکروسافت،‌ این برنامه جدید برای رایانه هایی است که از 5G و 4G LTE پشتیبانی می کنند.

«Samsung Messaging می تواند پیامک ها را دریافت و ارسال کند. برنامه افراد مایکروسافت نیز می تواند به شماره تلفن مخاطب مورد نظر شما پیامک بفرستد. این برنامه مناسب دستگاه هایی است که می توانند از اینترنت همراه استفاده کنند (5G و 4G LTE)».

پیام رسان سامسونگ برای ویندوز ۱۰

پیام رسان سامسونگ برای ویندوز ۱۰

لیست دستگاه هایی که از پیام رسان سامسونگ برای ویندوز ۱۰ پشتیبانی می کنند به شرح زیر است:

  • گلکسی تب پرو اس
  • گلکسی بوک 10.6 LTE
  • گلکسی بوک 12 LTE
  • گلکسی بوک ۲

در لیست دستگاه های پشتیبانی شده به NT930QCA نیز اشاره شده است که ویندوز سنترال گمان می کند همان گلکسی فلکس ۲ 5G باشد. دستگاه های لیست شده برخی از بهترین لپ تاپ هایی سامسونگ هستند،‌ بنابراین جای تعجب ندارد که در لیست دستگاه های پشتیبانی شده برنامه پیام رسان جدید سامسونگ برای ویندوز حضور دارند. این برنامه کاربران را قادر می سازد تا بدون نیاز به استفاده از گوشی هوشمند،‌ بتوانند به سرعت با دوستان و آشنایان خود ارتباط برقرار کنند.

آموزش استفاده از کنفرانس ویدیویی ویندوز ۱۰ بدون نیاز به نصب نرم افزار جانبی

دارندگان گوشی های هوشمند سامسونگ همچنین می توانند از برنامه «گوشی شما» استفاده کنند تا دستگاه خود را به یک رایانه وصل کنند. با استفاده از این برنامه دسترسی به تصاویر گوشی در رایانه آسان تر خواهد بود و در برخی از گوشی های منتخب سامسونگ، می توانید فایلی را از گوشی کشیده و به رایانه منتقل کنید ( و همچنین برعکس). شما همچنین می توانید با استفاده از برنامه «گوشی شما»، به برنامه های موبایلی مورد علاقه خود نیز دسترسی پیدا کنید.

اما برنامه پیام رسان سامسونگ برای ویندوز ۱۰ یک تجربه سریع تر را برای کاربر به ارمغان می آورد و دیگر نیازی جفت کردن گوشی خود با برنامه «گوشی شما» ندارید.سامسونگ چیزی در مورد این برنامه نگفته است و اطلاعات زیادی نیز درباره عرضه آن منتشر نشده است. هرچند شما هم اکنون می توانید این برنامه را از فروشگاه نرم افزاری مایکروسافت دانلود کرده و شروع به ارسال پیامک از طریق رایانه خود به دوستان و آشنایانتان کنید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین کریم نژاد