حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپ گالری هوآوی بیش از ۵۳۰ میلیون کاربر فعال ماهیانه دارد

ریچارد یو آخرین اطلاعات در مورد فروشگاه نرم افزاری اپ گالری هوآوی که قلب اکوسیستم داخلی این شرکت می باشد را با رسانه ها به اشتراک گذاشته است. این شرکت چینی حالا ۵۳۰ میلیون کاربر ماهیانه فعال دارد و با رشد ۸۳ درصدی در نصب برنامه های موجود در این فروشگاه نرم افزاری حالا شاهد رکورد ۳۸۳ میلیارد نصب در سال ۲۰۲۰ هستیم.

اپ گالری هوآوی بیش از ۵۳۰ میلیون کاربر فعال ماهیانه دارد

این اعداد توسط مدیر عامل بخش گروه تجارت محصولات (CBG) هوآوی، ریچارد یو به اشتراک گذاشته شده است. به نقل از gsmarena، این شرکت اعلام کرد که هم اکنون ۲.۳ میلیون توسعه دهنده رجیستر شده وجود دارد که در حال کار بر روی برنامه های موبایلی موجود در اپ گالری هوآوی هستند، این تعداد ۷۷ درصد بیشتر از تعداد توسعه دهندگان نرم افزاری اپ گالری هوآوی در سال ۲۰۱۹ بوده است.

اپ گالری هوآوی

اپ گالری هوآوی

هوآوی در حال همکاری با توسعه دهندگان محلی و جهانی بوده است و هم اکنون بیش از یک میلیون توسعه دهنده اپ گالری هوآوی در ۴۲ بازار مختلف در ۵ منطقه جهان قرار دارند. ژانگ ژی،‌مدیر بخش همکاری های جهانی گروه تجارت محصولات هوآوی اعلام کرد که تعداد برنامه های بهینه شده برای هسته خدمات موبایلی هوآوی (HMS)، «در طول یکسال بیش از دو برابر شده است».

رشد پرسرعت سازگاری اپ‌های مهم ایرانی با سرویس‌های موبایلی هوآوی

هرچند کمیت همه چیز نیست، اما همکاری این همه توسعه دهنده از سرتاسر جهان شاهدی بر «توانایی های هوآوی برای پیش راندن خلاقیت و ارائه تجربه کاربری خاص و بهتر برای کاربران در دستگاه های خود است».

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

هنوز جای زیادی برای بهتر شدن داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین کریم نژاد