حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لنوو تب ام ۸ (نسل سوم)‌ در لیست کنسول گوگل پلی دیده شد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | تبلت، شایعات، لنوو

اگرچه نمی توان لنوو را به عنوان یکی از برند های برتر در زمینه گوشی های هوشمند به شمار آورد، اما آنها رقیب های کمی در بازار لپ تاپ دارند. علاوه بر این، این شرکت در بازار تبلت نیز یک برند محبوب محسوب می شود، مخصوصا در هند. همانطور که در گزارش اخیر IDC آمده است این شرکت همچنان بیشترین سهم از میزان فروش تبلت در هند را به خود اختصاص داده است. این خبر خوبی برای لنوو تلقی می شود اما تا حدودی نیز برای آنان الزام آور است. منظورمان این است که اگر می خواهند موقعیت فعلی را حفظ کنند، باید هر از چندگاهی محصولات جدید و بهتری را معرفی کنند. بر اساس اطلاعات منتشر شده تبلت بعدی این برند در حال آماده شدن است. لنوو تب ام ۸ (نسل سوم) در لیست کنسول گوگل پلی مشاهده شده است.

لنوو تب ام ۸ (نسل سوم)‌ در لیست کنسول گوگل پلی دیده شد

اگر اطلاعات عنوان شده در این لیست درست باشد، می توان گفت که تقریبا همه مشخصات لنوو تب ام ۸ (نسل سوم) منتشر شده است. این تبلت در دو نسخه با حافظه های داخلی متفاوت عرضه خواهد شد. مدل پایه با ۳ گیگ رم و چیپست MT8768A مدیاتک همراه خواهد بود. این چیپست دارای هشت هسته می باشد که چهار هسته آن Cortex-A-53 با کلاک ۲ گیگاهرتز می باشند و چهار هسته دیگر Cortex-A-53 با کلاک ۱.۵ گیگاهرتز هستند. وظایف پردازش گرافیکی این دستگاه بر عهده PowerVR GE8320 می باشد.

اطلاعات منتشر شده در لیست کنسول گوگل پلی در مورد لنوو تب ام ۸ (نسل سوم)

اطلاعات منتشر شده در لیست کنسول گوگل پلی در مورد لنوو تب ام ۸ (نسل سوم)

صفحه نمایش لنوو تب ام ۸  دارای رزولوشن ۸۰۰×۱۲۸۰ و تراکم ۲۴۰ پیکسل در هر اینچ است. این دستگاه به طور پیش فرض با اندروید ۱۱ عرضه خواهد شد. هنوز اندازه صفحه نمایش مشخص نشده است، اما دلایل زیادی وجود دارد که نشانگر اندازه ۷-۸ اینچی این دستگاه است.

همچنین عکس منتشر شده در لیست کنسول گوگل پلی نشان می دهد که این تبلت دارای دوربین سلفی نیز می باشد.  همانطور که می دانید ما با یک تبلت اقتصادی روبرو هستیم که جانشین نسل دوم لنوو تب ام ۸ خواهد بود. چند ماه قبل اطلاعات یک تبلت لنوو دیگر با شماره مدل «لنوو TB-7306F» لو رفت. در آن هنگام خیلی ها فکر می کردند که دستگاه لو رفته  جایگزین نسل دوم لنوو تب ام ۸ خواهد بود. اما اکنون مشاهده می شود که این دو مدل تفاوت های زیادی با هم دارند.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

تبلت خا برای من همیشه یه جوری بودن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین کریم نژاد