حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ پخش فصل ۴ سریال سرگذشت ندیمه اعلام شد

نوشته

3 سال قبل | بدون دیدگاه | سریال

طرفداران سریال The Handmaid’s Tale مدتی طولانی منتظر فصل ۴ این سریال بی نظیر بودند. پخش فصل ۴ سریال سرگذشت ندیمه به دلیل همه گیری کرونا تا سال ۲۰۲۱ به تعویق افتاد. اما در آینده ای نزدیک انتظارها به پایان می رسد. در اینجا به گزارش از TV Guide تاریخ دقیق پخش فصل چهارم سریال و اتفاقاتی که قرار است در این فصل رخ دهد، آورده شده است.

فصل ۴ سریال The Handmaid’s Tale

در آخرین دقیقه های فصل ۳، می بینیم که جون پس از فراری دادن ندیمه ها، مارتا و بچه ها در شرایط وحشتناکی به سر می برد و در اثر خونریزی ناشی از اصابت گلوله بیهوش شده است. این کار برای او گران تمام شد اما ارزشش را داشت و بالاخره موفق شد بیش از ۱۰۰ کودک را از گیلیاد خارج کند. از طرفی، اوضاع برای خانواده واترفورد نیز خوب پیش نمی رود و مشکلات آن ها تازه شروع شده است و قرار است به دلیل جرایم جنگی محاکمه شوند.

تاریخ پخش فصل ۴ سریال سرگذشت ندیمه

در نشست مطبوعاتی منتقدین تلویزیون، تاریخ پخش فصل ۴ سریال The Handmaid’s Tale فاش شد. این فصل از سریال در ۲۸ آوریل (۸ اردیبهشت ۱۴۰۰) از شبکه Hulu روی آنتن می رود و در همان روز ۳ قسمت آن پخش می شود و بقیه قسمت ها نیز به صورت هفتگی منتشر می شوند. در تریلر فیلم می بینیم که جنگی بین جون و گیلیاد درگرفته است و او از هر چیزی برای رسیدن به هدفش استفاده می کند و هرکسی را که سر راهش باشد از میان برمی دارد. تریلر جدید فصل چهارم را از اینجا می توانید ببینید.

فصل ۴ سریال سرگذشت ندیمه

۲۸ آوریل تاریخ پخش فصل چهار سریال The Handmaid’s Tale

فصل ۴ سریال سرگذشت ندیمه چند قسمت خواهد بود؟

برخلاف دو فصل قبلی که ۱۳ قسمتی بودند، فصل چهارم ۱۰ قسمت خواهد بود.

در فصل ۴ سریال سرگذشت ندیمه شاهد چه اتفاقاتی خواهیم بود؟

چه بر سر گیلیاد می آید؟

در این فصل خواهیم دید که گیلیاد ناپایدارتر از همیشه است. حکومت گیلیاد هچ وقت پایدار نبوده است اما این بار می بینیم که بعد از فرار دسته جمعی کودکان و ندیمه ها، سران قدرت متزلزل تر از همیشه هستند. میلر به TV Guide گفت: «فرار بچه ها ضربه مهلکی به آن ها وارد کرد. مبنای این حکومت بر تولیدمثل است. پس وقتی کودکان را از آن ها بگیری، از هم می پاشند و این باعث خشم آن ها می شود.»

فصل ۴ سریال The Handmaid's Tale

تریلر فصل چهار سریال سرگذشت ندیمه : جون علیه گیلیاد می جنگد

سرنوشت فرمانده لارنس

در فصل سوم ندیدم که سرانجام فرمانده لارنس چه شد. فقط در یک حرکت غافلگیرکننده دیدیم که فرمانده لارنس تصمیم می گیرد در گیلیاد بماند و به کانادا فرار نکند و خرابکاری های جون را جمع کند. میلر این اطمینان را داد که او تمایل زیادی دارد که فرمانده لارنس در فصل ۴ نیز حضور داشته باشد؛ البته تریلر این فصل نیز حضور او را تایید کرده است.

فصل ۴ سریال The Handmaid's Tale

فصل چهار سریال گذشت ندیمه : فرمانده لارنس در گیلیاد می ماند

نقش نیک و گذشته او

در فصل ۴ سریال The Handmaid’s Tale از گذشته نیک بیشتر مطلع می شویم. اگرچه پرداختن به گذشته نیک و نقش او در بنیان نهادن گیلیاد در برنامه های فصل ۳ بود، اما زمان بندی این فرصت را به نویسندگان نداد تا به آن خط داستانی بپردازند. جای نگرانی نیست! به این موضوع در فصل ۴ پرداخته می شود.

سرنوشت فرمانده واترفورد و سرینا

خانم و آقای واترفورد در دردسر می افتند. از آنجایی که گیلیاد برای پس گرفتن فرد و سرینا تلاشی نکرد، در فصل چهار خواهیم دید که هردو به دلیل جنایت جنگی محاکمه می شوند. اگر درمورد سرنوشت سرینا سردرگم شده اید، باید بگویم که بنا به گفته میلر این شک و تردیدها و عدم تعادل سرینا ادامه خواهد داشت.

میلر گفت: «سرینا بعضی اوقات کارهایی می کند که فکر می کنیم بسیار فهیم، نجیب و حتی دوست داشتنی است و بعد کارهای وحشتناک زیادی انجام می دهد. در نهایت او باید به تمام کارهای وحشتناکی که در گذشته انجام داده است پاسخ دهد. زمان آن فرا رسیده است.»

برترین فیلم های اکشن ۲۰۲۱ در صف اکران

تمدید سریال سرگذشت ندیمه برای ساخت فصل ۵

رئیس بخش سرگرمی تلویزیون والت دیزنی، دانا والدن در دسامبر ۲۰۲۰ اعلام کرد که سریال The Handmaid’s Tale برای فصل ۵ تمدید می شود، این در حالی بود ک هنوز تاریخ پخش فصل ۴ این سریال اعلام نشده بود. لیتلفیلد گفت: «هیچ برنامه ای نداریم که فصل چهار، فصل پایانی باشد. وقتی به کتاب وصیت مارگارت (کتابی که سریال بر اساس آن ساخته شده است) نگاه می کنیم، می بینیم که داستان ۱۵ سال به آینده می رود. هیچ تصمیم قطعی مبنی بر تعداد فصل های این سریال گرفته نشده است. به نظرم بد نیست که تب و تاب این سریال را هم چنان بالا نگه داریم تا بینندگان منتظر فصل های بیشتری باشند. بعد از آن می توانیم به سراغ کتاب وصیت برویم.»

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عاطفه رشیدی