حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری جدید دزدان دریایی کارائیب ساخته می شود؟

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، فیلم

آنقدر اتفاقات زیادی در پشت صحنه دزدان دریایی کارائیب رخ داده است که در میان آن ها گم می شویم و از وضعیت واقعی فیلم زیاد سر در نمی آوریم، اما در کل هرچه را که درباره سری جدید این فیلم می دانیم در اینجا به نقل از cinemablend آورده ایم. آیا سری جدید دزدان دریایی کارائیب ساخته می شود؟ آیا جانی دپ در نقش کاپیتان جک اسپرو بازی خواهد کرد؟ پاسخ برخی از این سوالات واضح است و برخی دیگر نه. با هم همه جزئیات این فیلم را در اینجا بررسی می کنیم.

سری جدید دزدان دریایی کارائیب

دزدان دریایی کارائیب یکی از محبوب ترین و سودآورترین لایواکشن های دیزنی است. در حالی که پنجمین سری از این فیلم در باکس آفیس به اندازه سری های قبلی سر و صدا نکرد، اما باز هم در مقیاس جهانی چیزی نزدیک به ۸۰۰ میلیون دلار درآمد داشت و این پول چیزی نیست که دیزنی از آن چشم پوشی کند. با این حال، پس از اکران آخرین فیلم در حالی که تلاش های زیادی برای فیلم جدید شده است، وقتی صحبت از تولید سری جدید می شود می بینیم که در عمل کار زیادی برای آن انجام نشده است و در عوض هرچه می گذرد سردرگم تر می شویم.

جانی دپ در نقش کاپیتان جک اسپرو؟

بزرگ ترین سوال در مورد آینده فرنچایز دزدان دریایی کارائیب، سوالی است که درمورد آینده جانی دپ در این فیلم داریم. جانی دپ شخصیت کاپیتان جک اسپرو را به دنیا معرفی کرد و از همان ابتدا این شخصیت در سری های فیلم یکی بوده است. در حالی که کاپیتان جک اسپرو در واقع موضوع اصلی فیلم دزدان دریایی کارائیب نیست، اما بخش بزرگی از داستان محسوب می شود و از نظر بسیاری از مردم، یک فیلم دزد دریایی بدون جک اسپرو، فیلم دزد دریایی نخواهد بود.

جک اسپرو

از سری جدید دزدان دریایی کارائیب چه می دانیم؟

اگر شما هم جزء این دسته از مردم هستید، شاید زمان آن رسیده باشد که به طور کلی از این فیلم خداحافظی کنید. نمی دانیم فیلمی که دیزنی می سازد نامش دزدان دریایی کارائیب خواهد بود یا نه، اما به طور قطع می دانیم که جانی دپ در آن حضور نخواهد داشت. در حقیقت جانی دپ نقش جک اسپرو را به دنبال شکست در پرونده مربوط به همسر سابقش، امبر هرد، از دست داد.

کم و بیش به نظر می رسد که از همان زمان که دیزنی حرف از ساخت سری جدید دزدان دریایی کارائیب زد، جانی دپ اخراج شده بود. بر اساس گزارش ها، تهیه کننده فیلم، جری بروکهایمر، در تلاش بود تا در سری بعدی فیلم، جانی دپ به عنوان بازیگر افتخاری حضور داشته باشد اما ظاهرا دیزنی با این ایده مخالفت کرده است. این بدان معنی است که جک گنجشکه را در سری بعدی حتی در یک نقش کوچک نمی بینیم. داستان کاپیتان جک اسپرو ممکن است به پایان رسیده باشد، اما فرنچایز این فیلم همچنان ادامه دارد.

برترین فیلم های اکشن ۲۰۲۱ در صف اکران

سری جدید دزدان دریایی کارائیب چگونه پیش می رود؟

خب اگر قرار باشد که دیگر شاهد ماجراجویی های کاپیتان جک اسپرو نباشیم، پس شاهد چه چیزی خواهیم بود؟ در اکتبر ۲۰۱۸ برای اولین بار مشخص شد که دیزنی برای ساخت سری جدید این فیلم می خواهد از نویسندگان Deadpool یعنی پال ورنیک و رت ریس برای نوشتن فیلم نامه کمک بگیرد. متاسفانه، این نویسندگان چند ماه بعد پروژه را رها کردند، چرا که تصور می کردند نمی توانند رضایت همه را جلب کنند.

بعد از آن در اکتبر ۲۰۱۹ خبری منتشر شد که تد الیوت (نویسنده سه گانه دزدان دریایی کارائیب) و نویسنده مینی سریال مشهور چرنوبیل یعنی کریگ مازن، نویسندگی سری جدید دزدان دریایی کارائیب را بر عهده دارند. ترکیب این دو نویسنده بسیار منطقی تر است. یک نویسنده که به خوبی فیلم را می شناسد و با روحیه طرفدران آشنایی دارد، پس می توان مطمئن بود که این سری هم مانند قسمت های قبلی عالی خواهد بود و یک نویسنده که تا به حال در نوشتن فیلمنامه دزدان دریایی کارائیب مشارکت نداشته است و بنابراین می تواند دید جدیدی به فیلم اضافه کند.

سری جدید دزدان دریایی کارائیب

از سری جدید دزدان دریایی کارائیب چه می دانیم؟

تا آنجایی که می دانیم، این دو هنوز در حال کار روی فیلمنامه هستند، اما در مورد خود فیلم کمی اطلاعات داریم و مطمئن هستیم که جک اسپرو حضور نخواهد داشت. سوالی که اینجا مطرح می شود این است که آیا فیلم جدیدی که در حال نگارش است هنوز از همان نسخه اصلی کارائیب پیروی می کند یا ۱۰۰ درصد یک چیز کاملا جدید است که فقط از نام دزدان دریایی کارائیب استفاده می کند و یا یک چیز کاملا جدید با نام کاملا جدید است؟

برخی شایعات بیان می کند که رِد، یک دزد دریایی زن که چند سال پیش به مجموعه اضافه شده بود، احتمالا شخصیت اصلی جدید باشد و حتی شایعه شده که کارن گیلان بازیگر این نقش خواهد بود اما هنوز چیزی تایید نشده است. احتمالا با خود می گویید: «یک لحظه صبر کن! فکر کردم یک بازیگر زن متفاوت در فیلم بعدی دزدان دریایی کارائیب حضور داشته باشد.» اینجا دقیقا جایی است که سردرگمی ها ایجاد می شود.

فیلم دزدان دریایی مارگو رابی

مارگو رابی در سری جدید دزدان دریایی کارائیب

مارگو رابی در سری جدید دزدان دریایی کارائیب

در تابستان ۲۰۲۰ گزارشی منتشر شد که فیلم دزدان دریایی کارائیب به نویسندگی کریستینا هادسون (نویسنده پرندگان شکاری) و بازی مارگو رابی در حال ساخت است. در حالی که دیزنی هرگز ساخت این فیلم را تایید نکرده است، به نظر می رسد که مارگو رابی این ماجرا را به طور کلی تایید کرده است اما گفته است که صحبت کردن درباره جزئیات آن هنوز خیلی زود است.

اما در ابتدای همین گزارش سعی شده بود که بین فیلم دزدان دریایی مارگو رابی و فیلم تد الیوت و کریگ مازن تفاوت قائل شود. اینها دو فیلم مجزا دزدان دریایی کارائیب هستند که همزمان تولید می شوند. اما به غیر از اینها چیز دیگری نمی دانیم. آیا یکی از اینها دزدان دریایی کارائیب ۶ است که فقط نام فیلم را یدک می شود و یک فیلم کاملا جدید است و دیگری یک اسپین آف از سری های قبل است؟ یا اینکه هر دوی آن ها یک چیز کاملا متفاوت هستند و از دنیایی جک اسپرو فاصله گرفته اند؟ دوباره همه چیز گیج کننده شد!

اسامی بازیگران جدید اسپین آف سریال بازی تاج و تخت فاش شد!

با وجود اینکه جانی دپ در هیچ کدام از این فیلم ها حضور نخواهد داشت ولی بدان معنا نیست که یکی یا هر دوی فیلم ها نمی توانند دنباله روی سری های قبلی باشند. شخصیت های قبلی از سری های قبل تر می توانند دوباره حضور داشته باشند. یک گزینه دیگر این است که هر دو فیلم در یک دنیای یکسان ولی کاملا جدید و مجزا از کارائیب رخ بدهند. در آخر، تا زمانی که یک فیلم با موضوع دزدان دریایی و محوریت کارائیب ساخته شود، فیلم خوبی خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Finch

چه الکی
انگار بگی فرار از زندان بدون مایکل
یا
سریع و خشن بدون دامنیک

Milad7

دزدان دریایی کارائیب بدون جانی دپ اصلا ارزش تولید نداره.جانی شناسنامه ی دزدان دریایی هست😒

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عاطفه رشیدی