حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حذف صدای ویدیو در واتس اپ و قبل از ارسال ممکن شد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

واتس اپ که این روزها با بحران اعتماد اجتماعی رو به رو است، ویژگی جدیدی را ارایه می کند. ویژگی مفید این است که حذف صدای ویدیو در واتس اپ و قبل از ارسال ممکن شده و می تواند برای خیلی از سناریوها مفید باشد.

حذف صدای ویدیو در واتس اپ

اما چطور می توان قبل از ارسال یک ویدیو در واتس اپ، صدای آن را حذف کرد؟ خب خیلی خیلی ساده است.

برای انجام این کار، فقط باید قبل از اشتراک گذاری فایل ویدئو، روی لوگو بی صدا (سمت چپ کادر ویدیو، در کنار مدت زمان ویدیو) تپ کنید.

این ویژگی قبلا در نسخه های بتا آزمایش شده و اکنون در نسخه پایدار عمومی نیز موجود است. حداقل در نسخه WhatsApp برای اندروید و در گوگل پلی، این موضوع به وضوح در لیست تغییرات وجود دارد.

حذف صدای ویدیو در واتس اپ

حذف صدای ویدیو در واتس اپ

به گزارش Gizchina در این بین، تیم واتس اپ همچنان به آماده سازی کاربران برای موافقت با قوانین جدید حریم خصوصی می پردازد. پس از ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ واتس اپ قصد دارد به تدریج اجبار برای پذیرش شرایط جدید را بیشتر کند.

برای شروع این اقدام، کاهش عملکرد به داشتن تماس ها و فقط دیدن نوتیفیکیشن (عدم توانایی دیدن و ارسال پیام) انجام می شود و در نهایت در صورت امتناع نهایی، حساب کاربر را حذف می کند.

اگر با شرایط استفاده جدید واتس اپ موافقت نکنیم، چه اتفاقی می افتد؟ پاسخ Whatsapp

واتس اپ سالها است که فراداده پایگاه داده خود را با فیس بوک به اشتراک می گذارد و تنها اطلاعات جدیدی که جدیدا به آن ارسال خواهد کرد، داده های پرداخت و معاملات است. این اطلاعات به فیس بوک کمک می کند که تبلیغاتی نمایش به شما را در سراسر سرویس های مختلف (از جمله اینستاگرام) بهتر هدف قرار دهد.

آذر ۹۹ بود که واتس اپ پس از اعلامیه جدید خود، واکنش شدیدی را از سوی کاربران را تجربه کرد. کاربران شروع به روی آوردن به سرویس های دیگر از جمله تلگرام کردند. در ابتدا قرار بود این تغییرات از ۲۰ بهمن ۹۹ اعمال شود اما پس از اعتراضات فراوان، مهلت به ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ تغییر کرد.

همه چیز درباره انتقال چت و گروه واتس اپ به تلگرام ✅

نظر شما درباره ویژگی جدید واتس اپ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

قبلاً نبوده؟ 🤔 چرا فکر میکنم دیده بودمش؟
راستی قابلیت شیر برنامه گوگل برا همه دیگه گویا فعاله… برنامه های پر تبلیغی مثل شیرایت رو بندازید دور…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)