حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آغاز انتشار به روزرسانی One UI 3.1 برای گلکسی فولد

نوشته

3 سال قبل | 11 دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ اخیرا اعلام کرده است که به روزرسانی One UI 3.1 را برای دستگاه های گلکسی قدیمی تر نیز عرضه خواهد کرد. تا به اینجای کار این به روزرسانی برای سری گلکسی اس ۲۰، سری گلکسی نوت ۲۰، گلکسی زد فولد ۲، گلکسی زد فلیپ، گلکسی زد فلیپ 5G و سری گلکسی نوت ۱۰ عرضه شده است و حالا نوبت به نسخه اول گلکسی فولد رسیده است که آن را دریافت کند.

به روزرسانی One UI 3.1 برای گلکسی فولد

سامسونگ انتشار به روزرسانی One UI 3.1 برای گلکسی فولد را از فرانسه آغاز کرده است و به تدریج برای سایر بازارها نیز این به روزرسانی را منتشر خواهد کرد. نسخه آخرین به روزرسانی رابط کاربری، F900FXXU4EUBF است. ما هنوز لیست تغییرات رسمی این به روزرسانی را در اختیار نداریم، اما می دانیم که به همراه این به روزرسانی، پچ امنیتی ماه مارس ۲۰۲۱ نیز عرضه خواهد شد. این به روزرسانی تغییرات جزئی در رابط کاربری، ویژگی Private Share، پاک کن اشیاء، کنترل وسایل خانه هوشمند گوگل، و قابلیت حذف اطلاعات مکانی از تصاویر پیش از به اشتراک گذاشتن آنها را به ارمغان خواهد آورد، اما ویژگی Google Discover Feed در این به روزرسانی نخواهد بود.

مقایسه One UI 3.1 با One UI 3.0

اگر کاربر گلکسی فولد هستید و هنوز به روزرسانی One UI 3.1 را دریافت نکرده اید، می توانید به صورت دستی آن را دریافت کنید. کافیست به تنظیمات گوشی، بخش به روزرسانی سیستم رفته و گزینه دانلود و نصب بر روی دستگاه را انتخاب کنید. اگر نمیخواهید صبر کنید تا این به روزرسانی به صورت OTA برای شما عرضه شود، شما همچنین می توانید این نسخه نرم افزاری جدید را از بخش نرم افزاری ما دریافت کنید و به صورت دستی گوشی را فلش کنید.

نقد و بررسی گلکسی زد فولد ۲

گلکسی فولد اولین گوشی تاشو سامسونگ بود که به همراه اندروید ۹ در فوریه ۲۰۱۹ عرضه شد. این دستگاه سال گذشته به روزرسانی اندروید ۱۰ را دریافت کرد و ماه گذشته نیز اندروید ۱۱ به همراه به روزرسانی رابط کاربری One UI 3.0 برایش عرضه شد.

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
persepolis

مشخصات هواوی p 50

comment image

مشخصات عالیه ولی کاش هم با هارمونی عرضه شه هم با اندروید.

البته خبرهای پیرامون این موضوع برای سری پی ۴۰ و میت ۴۰ هم می‌چرخید که عملی نشد. گویا قراره سری پی ۵۰ برای بازار چین فقط با هارمونی باشه ولی برای گلوبال یجور بوت دوگانه ی هارمونی + اندروید داشته باشه … اما مشخص نیست ورژن اندرویدش ۱۰ باشه یا ۱۱ …

هنوز وقت رسیدن هارمونی نرسیده
شرکت کمی مردد است که چه زمانی خوبه برای انتشار نسخه اصلی و واقعی اون
به نظر چند ماهه دیگه این اتفاق می افته
در مورد تاریخ معرفی هم سه تاریخ در دست برسی دارم که بدم شرکت برای
معرفی سری پی 50 که دو تاش تو فروردین و نزدیک به هم یکیش هم اواخر اردیبهشت است
که هنوز برسیش نکردم…

Taha

با کایرین ۹۰۰۰ میاد؟

نیما عرفانی

انگار همونی که فکرشو میکردم قراره دوباره باشه ؛ برای پی ۵۰ پرو و پرو پلاس کایرین ۹۰۰۰ و برای مدل پایه/پی ۵۰ مثل میت ۴۰ از کایرین ۹۰۰۰E 5G استفاده می‌کنه …

Taha

ممنونم⁦❤️⁩🌹⁦♥️⁩
به نظر شما جلوی پرچمدارای امسال کم نمیاره؟

نیما عرفانی

خواهش ♥️🎼🌷
کایرین ۹۰۰۰؟
نه اتفاقاً نسبت به نسل های قبلی خودش بیشترین پیشرفت رو به خودش دیده به خصوص تو بخش گرافیک که به حداکثر تعداد هسته ی مجاز در نظر گرفته شده توسط آرم و با فرکانس متعادل و معقول مجهز شده . این نسل کمترین اختلاف امتیاز و عملکرد هم با رقباش داشته چه بسا در مواردی حتی بهتر هم ظاهر شده…
منم راجع بهش ۲-۳ باری صحبت کرده بودم …
https://toranji.ir/?p=1094074/#comment-265252
در مجموع چیپست تواناییه

نیما عرفانی

می‌خوام بگم
همونقدری که برای بهینگی ، کنترل دما و قدرت چیپست اگزینوس ۲۱۰۰ و عملکرد متعادل و پایداری بهتر و نوسان کمتر اسنپدراگون ۸۸۸ و A14 Bionic ارزش قائلم ، همون اندازه ارتقاءهای صورت گرفته در کایرین ۹۰۰۰ هم برام اهمیت داره و قابل احترامه.
البته لازم به ذکره؛ به شخصه فناوری لیتوگرافی خط تولید TSMC رو به سامسونگ ترجیح میدم.

Taha

بله دیدم عملکردش از زی فولد ۲ خیلی بهتر ظاهر شده👍👌
و خودم هم یک ویدیو در یوتوب دیدم که فک کنم از همون سایته( 3d mark) بود. اسنپ ۸۸۸ نمی‌دونم چی شد یه هشدار داد وسط کار و فقط مقایسه اش با اگزینوس ۲۱۰۰ رو دیدم که ازش بهتر بود فقط یه بخش رو شک داشتم اونم بخش stability بود که راستش من نمی‌دونستم هر چقدر درصد بالاتر باشه بهتره یا پایین تر باشه بهتره😂⁦🤦🏻‍♂️⁩.
اینم عکساش
comment image
comment image
comment image
والا منم برای اون پردازنده هایی که گفتین احترام قائلم به جز اگزینوس که بعد دیدن این تست ازش بدم اومد.
و tmc و سامسونگ هم هر دوشون رو به یه اندازه قبول دارم شاید سامسونگ در ۸۸۸ خوب عمل نکرده باشه ولی تو ۸۴۵ خیلی خوب عمل کرده بود . و از اون طرف هم tmc هم اگه اشتباه نکنم کایرین ۹۹۰ و ۸۶۵ رو ساخته بود که اونا هم خیلی خوب بودن.
ببخشید سرتون رو درد آوردم.

Milad7

عاشقشم🥰 عاشقی با جیب خالی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین کریم نژاد