حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

باتری Red Magic 6 Pro و فناوری شارژ سریع لو رفت

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | شایعات، نوبیا

گوشی گیمینگ Red Magic 6 Pro هفته دوم اسفند امسال معرفی خواهد شد. گوشی گیمینگ ZTE ویژگی های جدیدی از جمله فن خنک کننده بهبود یافته را در خود جای داده است. با این حال، برخلاف مدل های قبلی خود، این تنها پیشرفت نخواهد بود زیرا یک گزارش جدید از Gizmochina می گوید ما یک مدل حرفه ای تر را شاهد خواهیم بود. این حرفه ای تر بودن به ظرفیت باتری و فناوری شارژ سریع این مدل اشاره دارد.

باتری Red Magic 6 Pro

طبق گفته Digital Chat Station که یک منبع قابل اعتماد مستقر در چین است، گوشی گیمینگ Red Magic 6 Pro از شارژ سریع ۱۲۰ وات پشتیبانی خواهد کرد. گرچه این خبر مهیج است، اما جالبتر این است که گفته می شود فناوری شارژ سریع خودش سریعتر از رقبا است، زیرا شارژ باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری آن تا ۵۰ درصد فقط ۵ دقیقه طول می کشد.

باتری Red Magic 6 Pro

باتری Red Magic 6 Pro

برای مقایسه، شارژر ۱۲۰ وات شیائومی می ۱۰ اولترا باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری این دستگاه را در ۵ دقیقه تا ۴۱ درصد شارژ می کند. iQOO 5 Pro تلفن دیگری با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ وات ۵ دقیقه طول می کشد تا باتری آن را تا ۵۰ درصد شارژ کند اما ظرفیت آن با ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت است.

اگرچه ادعاهای ZTE چشمگیر است، اما بهتر است منتظر بررسی های واقعی باشید زیرا این احتمال وجود دارد که سرعت آن دقیقا همین نباشد. به عنوان مثال، در بررسی منتشر شده از شارژر ۱۲۰ وات Mi 10 Ultra دیدیم که توان ورودی به دستگاه ۸۰ وات است.

سرعت شارژر ۱۲۰ وات شیائومی می ۱۰ اولترا دقیقا چقدر است؟

خوشبختانه، شما باید بتوانید فناوری شارژ سریع Red Magic 6 Pro را امتحان کنید زیرا مشخص شده که ZTE یک شارژر سریع GaN با توان ۱۲۰ وات در جعبه قرار خواهد داد.

گوشی های Red Magic 6 و Red Magic 6 Pro در تاریخ ۱۴ اسفند ۹۹ اعلام خواهد شد. این تلفن ها از یک نمایشگر با رفرش ریت ۱۴۴ هرتز و تاچ سمپل ریت ۴۸۰ هرتز برخوردار خواهند بود. همچنین با پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ همراه خواهند بود. انتظار می رود مدل استاندارد با شارژ سریع ۶۶ وات ارائه شود که به همان سرعتی که در نسخه حرفه ای وجود دارد، نیست اما سرعت آن بسیار سریعتر از آن است که اکثر گوشی ها می توانند ارایه کنند.

نظر شما چیست؟ منتظر این گوشی گیمینگ رد مجیک ۶ پرو هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

شارژر ۱۲۰ وات دارن عادی سازی میکنن

ali karimi

سلام، واقعا گوشی عاای میتونهدباشه، ولی به نظر من 120وات واقعا خیلیه نهایت شارژ60واتدباشه بسه یعنی حداکثر و حداقلش 40وات،چون به مرور زمان حتما عمر باطریو کم میکنه

Milad7

عجب غولیه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)