حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایلان ماسک عکس پروفایل توییترش را به بیت کوین تغییر داد!

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | رمزارز

ایلان ماسک که هفته گذشته عنوان ثروتمندترین فرد جهان را از دست داد و به جف بزوس واگذار کرد، عکس پروفایل توییترش را به یک دختر کارتونی ژاپنی تغییر داد که لباسی با لوگوی بیت کوین بر تن دارد. ایلان ماسک طی چندین هفته گذشته بسیار در بازار ارزهای دیجیتال تاثیرگذار بوده و بارها باعث افزایش قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیگر شده بود.

تغییر عکس پروفایل تویتتر ایلان ماسک به بیت کوین

مدیرعامل خودروسازی تسلا و شرکت فضایی اسپیس ایکس ابتدا این عکس را در مهرماه ۹۷ منتشر کرده بود و در توضیح آن از عشق خود به کارتون های ژاپنی سخن به میان آورده بود. به نقل از u.today، در آن زمان، توییتر حساب ماسک را به دلیل آن توییت به حالت تعلیق درآورد و احتمال داد که مدیر عامل تسلا قربانی هکرها شده است 😃

توییتر ایلان ماسک

توییتر ایلان ماسک

 

ایلان ماسک دو هفته پیش با اضافه کردن هشتگ بیت کوین به بیو اکانت توییترش باعث افزایش قیمت بیش از ۲۰ درصدی قیمت بیت کوین شده بود. دقیقا قبل از این که تسلا سرمایه گذاری ۱.۵ میلیارد دلاری خود را در بزرگترین ارز دیجیتال جهان در ۲۰ بهمن اعلام کند.

روز گذشته ارزش بازار بیت کوین نیز برای اولین بار از ۱ تریلیون دلار گذشت.

 

ایلان ماسک از سرمایه گذاری تسلا در بیت کوین دفاع کرد

ایلان ماسک، روز پنجشنبه  از سرمایه گذاری تسلا به  سمت بیت کوین دفاع کرد و گفت:

داشتن بیت کوین تنها اندکی از داشتن پول نقد بهتر است؛ اما همین تفاوت اندک، بیت کوین را به دارایی بهتری برای نگه داشتن تبدیل کرده است. در این میان، هنگامی که ارز فیات دارای بهره ی واقعی منفی است، فقط یک احمق به سمت دیگر نگاه نمی کند. بیت کوین تقریبا مثل ارز فیات چیز بدی است. «تقریبا» اینجا یک کلمه کلیدی است.

 

ایلان ماسک خالق بیت کوین است؟😮

 

به نقل از coinnounce، ایلان ماسک از اقدام تسلا برای سرمایه گذاری در بیت کوین دفاع کرد و گفت که تفاوت این رمزارز با پول نقد باعث شده، آن را به اندازه کافی برای این کمپانی ثبت شده در S&P 500 به یک ماجراجویی تبدیل کرده است.

خرید ۱.۵ میلیارد دلاری تسلا، بیت کوین را در این هفته به یک رکورد جدید بالای ۵۰ هزار دلار رساند. ماسک در این میان در توییتر خود برای رمزارز دوج کوین نیز بازاریابی کرد و باعث صعود این رمزارز هم شد. اوایل ماه جاری، تسلا با اعلام خبر سرمایه گذاری ۱.۵ میلیارد دلاری در بیت کوین، هم دنیای شرکت ها و هم فضای رمزارزها را طوفانی کرد.

 

ایلان ماسک : نگاهی به زندگی ثروتمندترین فرد جهان

 

بیت کوین همچنان صعودی 

از زمان سرمایه گذاری تسلا در رمزارز بیت کوین، بازار شاهد یک جنون شده است. چندین شرکت بزرگ دیگر در مورد علاقه بسیار زیاد خود به بیت کوین و سایر رمزارزها اظهارنظر کرده اند. همان طور که قبلا گزارش شد، مستر کارت، غول پرداخت بین المللی، نیز به دنیای رمزارزها پیوسته و برای کاربران خود امکان تراکنش بعضی از رمزارزها را مهیا ساخته است. این شرکت در یک پست وبلاگی گفته است: “این شرکت پرداخت بین المللی همچنین «همکاری تنگاتنگی» را با بانک های مرکزی سراسر جهان، برای راه اندازی ارزهای دیجیتال جدیدشان آغاز کرده است.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

ایلان کوین 🤪

Arad.Htc

ایلان ماسک اینجا ایلان ماسک اونجا ایلان ماسک همه جا لطفا کمتر ازین بشر حرف بزنید رفته بیت کوین خریده با تویت هاش داره ارزششو میبره بالا ما م ل ت هم میبینیم به قــول راعــفی پور خــــدایا بــسه دیــــه:(((((

Arad.Htc

خــدا رو شــــکر کامـــــنتم مـــنــتشر شد در ســـایـــت همــــسایه نیومد:||

Mahdi

ایلان ماسک هر روز یه پست تو ترنجی براش هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی