حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایلان ماسک دیگر ثروتمندترین مرد جهان نیست!

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار

جف بزوس، مدیر عامل آمازون، خیلی زود توانست با سبقت از ایلان ماسک، عنوان ثروتمندترین مرد جهان را پس بگیرد. جالب است بدانید برای بازپس گیری این عنوان جف بزوس کار خاصی انجام نداده است بلکه با کاهش ارزش سهام تسلا جف بزوس توانسته دوباره این لقب را دریافت کند.

بزوس عنوان ثروتمندترین فرد جهان را از ایلان ماسک پس گرفت

جف بزوس، مدیرعامل شرکت آمازون در کمتر از دو ماه بار دیگر عنوان ثروتمندترین فرد جهان را از ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا پس گرفت؛ عنوانی که او بیش از ۳ سال بی‌وقفه در اختیار داشت.

به نقل از gizchina، با کاهش سهام تسلا به ۷۹۶ دلار، ثروت ایلان ماسک ۳.۹ میلیارد دلار کاهش یافت و  به ۱۹۰ میلیارد دلار رسید. در مقابل، آقای بزوس با وجود کاهش ۳۷۲ میلیون دلار ثروتش، یک میلیارد دلار بیش از آقای ماسک ثروت دارد. کاهش ثروت آقای بزوس هم متاثر از کاهش ۲۷ صدم درصدی قیمت سهام آمازون در معاملات روز چهارشنبه بازارهای مالی جهان رخ داد.

ایلان ماسک

ثروتمندترین مرد جهان

بنیان گذار ۴۹ ساله تسلا و اسپیس ایکس در اوایل سال ۲۰۲۱ در ماه ژانویه از جف بزوس پیشی گرفت و به لطف افزایش شدید قیمت سهام تسلا، ثروتمندترین مرد جهان لقب گرفت.

تا ماه گذشته، بزوس عنوان ثروتمندترین فرد جهان از سال ۲۰۱۷ را در اختیار داشت. ثروت شخصی بنیان گذار آمازون، که عمدتا در سهام آمازون متمرکز است، در سال های اخیر همراه با قیمت سهام این شرکت، سر به فلک کشیده است.

در آگوست سال گذشته میلادی، وی با دارایی بیش از ۲۰۰ میلیارد دلار به اولین شخصی تبدیل شد که دارایی های او از ۲۰۰ میلیارد عبور کرده است و در سال ۲۰۱۸ نیز اولین کسی بود که دارایی او از مرز ۱۵۰ میلیارد دلار عبور کرد.

 

ایلان ماسک خالق بیت کوین است؟😮

 

در اوایل ماه فوریه، جف بزوس استعفای خود را به عنوان مدیرعامل آمازون اعلام کرد. اندرو جاسی، مدیر عامل فعلی خدمات وب آمازون، جایگزین وی خواهد شد.

مطابق فهرست اعلام شده توسط بلومبرگ، بیل گیتس، بنیانگذار و مدیرعامل سابق شرکت مایکروسافت، با ۱۳۷ میلیارد دارایی خالص همچنان سومین فرد ثروتمند جهان است.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

اینام که ماهی یه بار یکیشون پولدار ترین میشه

Milad7

هفته ی بعد باز جاشون عوض میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی