حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آموزش ریکاوری عکس ها و فیلم های حذف شده از گوشی های سامسونگ

اشتباها یک عکس یا ویدیو را از روی گوشی گلکسی خود حذف کرده اید؟ نیازی نیست نگران باشید. سامسونگ از یک سیستم آسان برای ریکاوری عکس ها و فیلم های حذف شده استفاده می کند. در سال ۲۰۱۸ سامسونگ از سطل بازیافت (Recycle bin) برای رابط کاربری One UI خود رونمایی کرد. بنابراین هر عکس و یا فیلمی که حذف بشود به صورت اتوماتیک سر از آنجا در خواهد آورد. بیایید ببینیم چطور به آسانی می توانید به ریکاوری عکس ها و فیلم های حذف شده از گوشی گلکسی خود بپردازید.

ریکاوری عکس ها و فیلم های حذف شده

در این مقاله آموزشی من از گلکسی نوت ۲۰ استفاده کردم، اما مراحل تصویر شده در اینجا بر روی هر گوشی گلکسی با اندروید ۹ و بالاتر جواب خواهد داد. این بدین معنی است که تمامی گوشی های سامسونگ که در سه سال اخیر عرضه شده اند می بایست در گالری خود گزینه سطل بازیافت داشته باشند. خب حالا بیایید به نحوه ریکاوری عکس ها و فیلم های پاک شده بپردازیم:

ریکاوری عکس ها و فیلم های حذف شده از گلکسی

ریکاوری عکس ها و فیلم های حذف شده از گلکسی

  • برنامه گالری را باز کنید.
  • گزینه منو را انتخاب کنید (سه خط افقی در پایین سمت راست)، اگر یک دستگاه قدیمی تر سامسونگ استفاده می کنید گزینه منو گوشه بالا سمت راست خواهد بود.
  • سطل زباله را انتخاب کنید.
  • تمام عکس ها و ویدیو های حذف شده را اینجا مشاهده خواهید کرد. عکس ها و ویدیو های حذف شده ای که مد نظرتان است را انتخاب کنید.
  • گزینه بازگردانی (Restore) را از پایین صفحه انتخاب کنید. عکس ها و ویدیو های حذف شده دوباره در گالری گوشی شما خواهند بود.
ریکاوری عکس ها و فیلم های حذف شده از گلکسی

ریکاوری عکس ها و فیلم های حذف شده از گلکسی

عکس ها و ویدیو های حذف شده به مدت ۳۰ روز در سطل بازیافت خواهند بود و حتی سامسونگ یک شمارشگر در سطل بازیافت قرار داده است که نشان می دهد چند روز باقیمانده تا یک عکس یا ویدیو برای همیشه حذف شود. سطل بازیافت یک گزینه مفید در رابط کاربری One UI است که باعث می شود کاربر به آسانی بتواند به ریکاوری عکس ها و ویدیو هایی که اشتباها حذف کرده است، بپردازد.

مقایسه One UI 3.1 با One UI 3.0

سامسونگ تغییرات هیجان انگیزی در رابطه کاربری One UI 3.0 ایجاد کرده است که آن را به گزینه ای حتی فوق العاده تر از قبل بدل می کند. سامسونگ برخی از بهترین گوشی های اندرویدی بازار را تولید می کند و  با رابط کاربری One UI 3.0 نیز شما یکی از بهترین رابط کاربری های اندروید را تجربه خواهید کرد.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

من عکسی ندارم که بخوام برگردونم

Milad7

مرسی آموزش کاربردی و مفید 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین کریم نژاد