حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معرفی نرم افزار EaseUS Data Recovery؛ فایل‌های خود را به آسانترین شکل بازیابی کنید!

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

امروزه نرم‌افزارهای گوناگونی برای بازیابی انواع فایل‌ها ساخته شده‌اند اما همه آن‌ها به یک میزان محبوبیت ندارند؛ یک نرم‌افزار بازیابی اطلاعات باید دارای چندین شاخصه متمایز مانند رابط کاربری آسان و سریع، توانایی بالا در بازیابی انواع فایل و در نهایت حجم کم باشد. یکی از نرم‌افزارهای معروف در این زمینه EaseUS Data Recovery نام دارد که با ۱۲ سال اصالت بار دیگر و با ظاهری نو به میدان رقابت آمده‌است تا توانایی‌های خود را به نمایش بگذارد. در این مطلب قصد داریم نگاهی مختصر به این نرم‌افزار ریکاوری داشته باشیم و بعضی امکانات و قابلیت‌های آن را مرور کنیم.

با ترنجی همراه باشید.

اکثر نرم‌افزارهای بازیابی اطلاعات از الگوریتم یکسانی برای برگرداندن فایل‌های حذف شده استفاده می‌کنند و تفاوت محسوسی را در این میان نمی‌توان بین اینگونه نرم‌افزارها قائل بود. بنابراین حرف اول را سادگی کار با نرم‌افزار و حجم پایین آن می‌زند. خوشبختانه این نرم‌افزار نیز توانایی بالایی برای برگرداندن هر نوع فایل از هارد دیسک، درایورهای حالت جامد، حافظه‌های micro SD و … دارد. حجم این نرم‌افزار نسبتاً کم و در حدود ۱۵ مگابایت است؛ پس از دانلود و اجرا، با رابط کاربری روان و شکیل این نرم‌افزار مواجه می‌شوید. در مرحله نخست می‌توان نوع فایل‌هایی را که قصد بازیابی داریم و در مرحله بعد محل بازیابی را انتخاب کنیم.

easeUS1

صفحه نخست ( فایل‌های پشتیبانی شده: عکس، صدا، فایل‌های متنی، فیلم، بکاپ‌های ایمیل و در نهایت انواع دیگر فایل مانند آرشیوها )

easeUS2

صفحه دوم ( همانطور که گفته شد در این قسمت می‌توان درایورهای موجود و همچنین ابزارهای متصل شده به رایانه را برای بازیابی انتخاب کرد )

بعد از طی این مراحل نرم‌افزار شروع به بازیابی اطلاعات می‌کند. این مرحله از چند ثانیه تا چند دقیقه زمان می‌برد تا به پایان رسد. یکی از امکانات جالبی که این نرم‌افزار دارد “DEEP SCAN” می‌باشد. اگر در هر صورت فایلی را که قصد داشتید بازیابی کنید، نرم‌افزار نتوانست بازیابی کند می‌توانید با فشردن این گزینه در اعماق بیت‌ها جستجو کنید و فایل‌های گم‌شده را برگردانید البته ناگفته نماند که بازیابی به وسیله این گزینه به شدت زمان‌بر است و چندین برابر حالت عادی طول می‌کشد تا تمام شود.

easeUS3

فایل‌های بازیابی شده در این صفحه نشان داده‌ می‌شوند. همانطور که گفته شد برای بازیابی عمیق‌تر می‌توانید گزینه Deep Scan را کلیک کنید. اگر هم بازیابی با موفقیت تمام شد با انتخاب گزینه‌های مورد نظر و کلیک بر روی گزینه Recover فرآیند بازیابی را به پایان رسانید.

در طی تجربه‌ای که ما در استفاده از این نرم‌افزار داشتیم خوشبختانه تمام فایل‌های مورد نظر به صورت کامل و در زمانی کم بازیابی شدند البته در این میان بعضی فایل‌های ویدئویی به طور ناقص بازیابی شدند. برای آگاهی از توانایی این نرم‌افزار چندین برنامه بازیابی دیگر را نیز نصب و فایل‌هایی را که به طور ناقص ریکاوری شدند را بار دیگر با آن‌ها ریکاوری کردیم و متاسفانه هیچکدام نتوانستند فایل را به طور کامل بازیابی کنند که این نشانگر جایگزین شدن کدهای صفر و یک ویدئو مورد نظر با پرونده‌های جدید می‌باشد. در نهایت اگر دنبال یک نرم‌افزار ریکاوری هستید، EaseUS Data Recovery می‌تواند یک دستیار خوب و قابل اطمینان باشد.

و اما برای این که بتوانید راحت‌تر این محصول را خریداری کنید:

Screen Shot 2016-08-19 at 11.30.44 AM

فروش ویژه‌ای آغاز شده است که با مراجعه به سایت زیر می‌توانید از تخفیف‌های آن استفاده کنید. دیدگاه شما چیست؟ نظر شما بهترین نرم افزار بازیابی اطلاعات کدام است؟ تجارب خود را با ما در میان بگذارید!

[button url=”http://www.easeus.com/” postid=”” style=”btn-primary” size=”btn-lg” target=”_blank” fullwidth=”true”]Easeus[/button]

[button url=”http://www.easeus.com/campaign/anniversary-campaign-2016.php” postid=”” style=”btn-primary” size=”btn-lg” target=”_blank” fullwidth=”false”]Anniversary Campaign[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی عباسی
برنامه‌نویس، علاقمند به سخت‌افزار و گنو/لینوکس | برای ارتباط با من می‌تونین از ایمیل یا توییترم به آی‌دی mostafa_abbacc@ استفاده کنید (: | ایمیل: mostafaabbac@gmail.com