حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

۱۰ سوتی سریال بریکینگ بد | Breaking Bad که قابل چشم پوشی نیست!

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | حتما بخوانید، سریال

سریال بریکینگ بد مدت هاست که به اتمام رسیده است، اما این ۱۰ نکته عجیب هنوز ذهن برخی از طرفداران این سریال جذاب را آزار می دهد و نباید فراموش شوند. بسیاری، وینس گیلیگان را یک نابغه محض می دانند که مهارت او در کارگردانی به طور خارق العاده ای عالی و منحصر به فرد است. اما بخش بزرگی که نبوغ این مرد را به نمایش گذاشت، سریال فوق العاده بریکینگ بد بود. در نهایت موفقیت این سریال مدیون فیلم نامه ی خارق العاده، بازی باورنکردنی بازیگر اصلی و تصویر یک فضای فریبکارانه در زندگی روزمره بود که یک فتنه بزرگ را پنهان می کرد.

۱۰ سوتی سریال بریکینگ بد | Breaking Bad

همانطور که گفته شد، حتی یک شاهکار بزرگ مانند Breaking Bad بخش هایی دارد که طرفداران را آزار می دهد و نمی توان از آن ها چشم پوشی کرد. گرچه پرداختن به این سوتی ها ممکن است کمی افراطی باشد، اما نمی توان انکار کرد که ۱۰ اتفاق عجیب و غریبی از screenrant که در زیر به آن ها می پردازیم، نشان می دهد که بعضی از بینندگان چگونه غرق فیلم بودند و متوجه این نکات نشدند.

۱۰- تد در بعضی از موقعیت ها به طور غیرمنطقی ساده لوح و احمق بود

سوتی سریال بریکینگ بد

سوتی سریال بریکینگ بد

به طور کلی، تد یکی از شخصیت های منفور سریال Breaking Bad در نظر گرفته می شود که عمدتا به دلیل صحنه های رقت انگیز به همراه میل طبیعی او به انجام برخی کارهای احمقانه بود. از رابطه ی او با یک زن متاهل گرفته تا عدم پرداخت مالیاتش؛ مشکلاتی که تد در طول سریال با آن روبرو شده است، قابل پیشگیری بود و این اشتباهات احماقانه حتی برای شخصیتی مثل تد زیاده روی بود.

۱۱ فیلم عاشقانه برای روز ولنتاین

۹- سر خوردن تد روی فرش، خیلی ساده انگارانه بود

سوتی سریال بریکینگ بد

سوتی سریال بریکینگ بد

شاید احماقانه ترین کاری که تد در سریال انجام داد ( مخصوصا وقتی صحبت از سلامتی خودش بود ) ، زمانی بود که قصد داشت از هوئل و کوبی فرار کند… و بعد روی فرش خانه خودش سر می خورد.

اگرچه این یک صحنه خنده دار بود که نشان می داد تد واقعا چقدر مستعد خطا و اشتباه است، اما باید قبول کرد که در نهایت این اتفاق، خیلی ساده به نفع اسکایلر تمام شد.

۸- گروه The White Supremacists به مرگ بن لادن اشاره می کنند؛ در صورتی که هنوز اتفاق نیفتاده بود

سوتی سریال بریکینگ بد

سوتی سریال Breaking Bad

با توجه به این واقعیت که سریال با تولد ۵۰ سالگی والتر شروع می شود و با تولد ۵۱ سالگی او پایان می یابد، می توان فرض کرد که یک سال از فصل اول تا فصل آخر گذشته باشد. با این حال، در جریان بحث با جک و گروهش، جایی که والتر در مورد کشتن ۹ مرد در زندان در عرض دو دقیقه صحبت می کند، یکی از اعضای گروه به شوخی می گوید که کشتن بن لادن به این پیچیدگی هم نبوده است. در صورتی که مرگ بن لادن در واقعیت ۷ ماه بعد رخ می دهد.

۷- مایک در مورد پول نباید به دن اعتماد می کرد

سوتی سریال بریکینگ بد

سوتی سریال Breaking Bad

در اکثر موارد، مایک خرابکاری های خود را خیلی تمیز جمع می کرد و از خود ردپایی به جا نمی گذاشت و می توانست با نوه اش زندگی آرامی داشته باشد… اگر آن وکیل احمق پر سروصدا را استخدام نمی کرد، هیچ کدام از این اتفاقات برای او نمی افتاد. ممکن است دن یک وکیل کارکشته باشد، اما واقعا نمی دانست که چگونه خرابکاری های خود را جمع کند که در نهایت توسط DEA دستگیر شد و منجر به یکسری اتفاقات زنجیره وار شد که به مرگ مایک ختم شد.

فصل ۶ سریال Peaky Blinders : چه کسی به تامی شلبی خیانت کرده است؟

۶- اسکایلر به خرید جزئی کارت اعتباری والتر اشاره می کند اما به خرید آر وی نه!

سوتی سریال بریکینگ بد

سوتی سریال بریکینگ بد

در شروع سریال، اسکایلر به خرید ۱۵ دلاری از کارت اعتباری ای که هرگز از آن استفاده نمی کردند اشاره کرد. پس اندازی که برای روز مبادا و موارد اضطراری کنار گذاشته بودند.

با این حال، آنچه عجیب است این است که والتر یک آر وی می خرد و اسکایلر متوجه نمی شود که ۷۰۰۰ دلار از موجودیشان کم شده است. مسلما ۷۰۰۰ دلار بیشتر از ۱۵ دلاری است که قبلا متوجه آن شده بود.

۵- نقشه گاس برای کشتن دون الادیو یک قمار تمام عیار بود

سوتی سریال بریکینگ بد

سوتی سریال بریکینگ بد

گاستاوو فرینگ یکی از بهترین شخصیت های سریال Breaking Bad بود که تصمیم داشت انتقام شریک خود را از دون الادیو بگیرید. ماجرایی که به یک انگیزه بزرگ در زندگی او تبدیل شد. همانطور که گفته شد، نقشه گاس بر شایدها و اما و اگرها بنا شده بود که خراب شدن یکی از آن ها می توانست همه چیز را برهم بزند.

اگر بعضی از افراد الادیو نوشیدنی را نمی خوردند چی میشد؟ با توجه به تعداد زیاد نگهبان ها، اگر کشته می شدند چه؟ این یک نقشه خطرناک بود و گاس باید خدا را شکر کند که همه چیز باب میل او پیش رفت!

۴- هضم این موضوع که هکتور با نقشه والتر موافقت کرد، سخت است!

سوتی سریال بریکینگ بد

سوتی سریال Breaking Bad

هکتور سالامانکا طرفدار والتر وایت نبود، اما باز هم ترجیح می داد که از شکنجه گر خود یعنی گاستاوو فرینگ انتقام بگیرد. همانطور که گفته شد، باور اینکه هکتور جان خود را فدا کرد و در لحظات  آخر به نقشه والتر اعتماد کرد، نسبتا سخت است.

۳- جزئیات پیرامون مسمومیت بروک نسبتا مبهم است

سوتی سریال بریکینگ بد

سوتی سریال Breaking Bad

مسمومیت بروک ترنر موضوعی بود که در نهایت جسی را راضی کرد که علیه گاس اقدام کند و به والتر در کشتن سلطان موادمخدر کمک کند… اما بینندگان می دانستند که والتر مسئول این مسمومیت است. با این حال، با توجه به این واقعیت که والتر دائما تحت نظر بود و حتی نمی توانست لحظه ای را به خودش اختصاص دهد، در وهله اول چگونه موفق شد بروک را ببیند و او را مسموم کند؟

۲- با وجود سرو صداهای زیاد و پارتی های شبانه جسی، هیچ همسایه ای از او شکایت نکرد

سوتی سریال بریکینگ بد

سوتی سریال بریکینگ بد

خانه جدید جسی در وسط بیابان که نبود! در حقیقت، خانه اش واقع در یک محله مرفه بود که مردمش سرو صداهای زیاد در شب را تحمل نمی کنند. با این حال، بنا به دلایلی هیچ همسایه ای از سرو صداهای جسی به پلیس شکایت نکرد که مطمئنا باورش خیلی است.

۱- ترفیع هنک در DEA خیلی عاقلانه و موجه به نظر نمی رسد

سوتی سریال بریکینگ بد

سوتی سریال بریکینگ بد

درست است که هنک کسی بود که پی برد گاستاوو فرینگ رئیس اصلی باند مواد مخدر در نیو مکسیکو است، اما باز هم توجیح خوبی برای رفتارهای او نیست. رفتارهایی مانند کتک زدن افراد ( مثل جسی ) بدون اینکه لحظه ای به کارهایش فکر کند. در واقع، شخصیت عصبی او یک نکته منفی برای DEA محسوب می شد… اما آن ها باز هم به او ترفیع دادند.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Finch

جزو معدود پست های سایت که حتی ارزش خوندو هم نداره

hameds1

شماره 9 و 6 جالب بود ولی بقیش مسخره بود واقعا

Mahdi

اصلا پست جذابی نبود برای من یکی

Milad7

از این سوتی ها پیش میاد زیاد حساس نباشید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عاطفه رشیدی