حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تعداد آیفون های فعال و درحال استفاده به 1 میلیارد رسید!

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | اپل، اخبار، مطالب ترنجی

طبق گفته اپل درحال حاضر بیش از 1 میلیارد گوشی آیفون در سراسر جهان فعال و در حال استفاده است. امروز گزارش مالی شرکت اپل از سوی این شرکت منتشر شده است که تقریبا در همه ی بخش ها و محصولات و خدمات این شرکت با رشد و رکوردشکنی همراه بوده است.

گزارش مالی شرکت اپل :

اپل امروز نتایج مالی خود را منتشر کرد و تقریبا در هر بخش از فروش آیفون ، آیپد و مک بوک گرفته تا درآمد خدمات و اپ استور رکورددار رشد بود. در حالی که اپل ارقام دقیق فروش و تراز مالی دقیق این شرکت را فاش نکرده است، مدیر عامل این شرکت، تیم کوک فاش کرد که این شرکت اکنون دارای بیش از 1 میلیارد آیفون فعال در سطح جهان است. این تعداد نشان دهنده رشد بیش از صد میلیون آیفون فعال در مدت زمان دو سال است. اپل سال 2019 تعداد گوشی های آیفون فعال را 900 میلیون عدد اعلام کرده بود.

این یک موفقیت بزرگ برای غول کوپرتینویی محسوب شده و نشان از محبوبیت گسترده گوشی های آیفون در بین مصرف کنندگان و علاقه مندان دارد. علاوه بر این، مدیر عامل اپل، تیم کوک گفت: بیش از 1.65 میلیارد دستگاه اپل و اکو سیستم iOS فعال در سراسر جهان وجود دارد.

اپل آن دسته از گوشی ها را فعال محسوب می‌کند که در طول 90 روز گذشته حداقل یکبار به سرورهای این شرکت متصل شده باشند و یا از خدمات آن استفاده کرده باشند.

مشکل تاچ آیفون ۱۱

چین، بزرگ ترین بازار اپل :

جالب است بدانید بیشترین میزان فروش محصولات اپل در بازار چین ثبت شده است، جایی که فروش این دستگاه 57 درصد رشد کرده و رقم بزرگ 21.31 میلیارد دلار را به خود اختصاص داده است. کوک فاش کرد که دو تلفن از سه تلفن پرفروش در کشور چین از شرکت اپل بوده و دو سوم خریداران چینی آیفون را به عنوان گوشی خود انتخاب کرده اند.

گفته می شود فروش خالص آیفون ها به 65.60 میلیارد دلار رسیده است که رکورد اپل در سه سال پیش را نیز شکسته است. با این حال، تیم کوک اذعان کرد که آیفون ها، در کنار مکینتاش و آیپدها، محدودیت تأمین دارند و این شرکت برای تامین قطعات و اجزای آن ها با مشکل روبرو شده است. (ظاهرا به بحران جهانی صنعت نیمه هادی ها اشاره می کند)

 

به نظر می رسد اپل به خوبی توانسته اعتماد کاربران را جلب کند و مسیر رشد و پیشرفت را به خوبی در حال طی کردن است. به نظر شما اپل شایسته عنوان برترین سازنده گوشی های موبایل هست؟ بخش نظرات با شما 🙂

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Finch

این امار با توجه به اینکه ایفون فقط گوشی های پرمیوم و گرون میفروشه فوق العاده هست چون سام و هواوی و شیا اصل فروششون رو میات رده هست

Finch

*میان رده

ممد بمولا

از هر 7 نفر یک نفر آیفون فعال داره

afsoon

سه ملیارد نفر دسترسی به اینترنت هم ندارن چه برسه به خرید تلفن همراه اونم آیفون گران قیمت …یک ملیارد گوشی فعلا احتمالا بلوف هست .

Milad7

آیفون ها عالی هستن ولی برای کاربر تنوع نداره!ی جورایی کار کردن با ios کسل کننده است

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی