حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بهترین راهکار خرید و فروش مستقیم ارز دیجیتال از ایران

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

خرید و فروش ارز دیجیتال روش های بسیار زیادی دارد. شما می توانید به طور مستقیم و غیر مستقیم ارز خریداری نماید. لازم به ذکر است تا بدانید شما می توانید با پول ملی کشور خود هرگونه ارز دیجیتالی را خریداری نمایید. در این میان باید حواستان به افراد سودجو و کلاهبردار باشد، زیرا کلاهبرداری در این زمینه بسیار زیاد است.

روش های خرید ارز دیجیتال

در این مقاله قصد داریم تا روش های مختلف خرید ارز دیجیتال با پول (دلار، ریال و…) و شروع ترید را مورد بررسی قرار دهیم. برای خرید ارز دیجیتال از دو روش مستقیم و غیر مستقیم می توان استفاده کرد. در روش مستقیم شما مبلغ پول مورد نظرتان را می دهید و در قبال آن هر نوع ارز دیجیتال دریافت می کنید. روش غیر مستقیم نیز راهکارهای خاص خود را دارد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

 

روش مستقیم خرید ارز دیجیتال

در این روش شما از طریق واحد پول خود می توانید هرگونه ارز دیجیتال تهیه کنید. در کشور ما شیوه ی خرید بدین صورت است که شما از طریق سایت های مختلف و با عضویت در آنها می توانید به راحتی ارز دیجیتال خرید و فروش کنید. در این روش کافیست تا وارد سایت شوید و یک حساب کاربری ایجاد کنید سپس کشور مورد نظرتان (ایران) را انتخاب کنید؛ در این هنگام لیست تمام اکسچنجرهای ایرانی و قیمت های آن برای شما لود می شود. در هنگام خرید به امتیاز هر فروشنده توجه کنید زیرا بالا بودن امتیاز نشان دهنده ی بالا بودن اعتبار آن فروشنده است. بنابراین حتما از فروشنده هایی که امتیاز بالاتری دارند خرید کنید علی الخصوص اگر تازه کار هستید. یکی از این سایت ها لوکال بیت کوین است که اکثر کاربران ایرانی در آن حساب کاربری دارند، با استفاده از این سایت شما به راحتی می توانید اکسچنجر های معتبر و شناخته شده را پیدا کنید. به این نکته توجه کنید ممکن است گاهی اوقات قیمت ها در این سایت با قیمت های واقعی چند میلیون اختلاف داشته باشند پس با دقت اقدام به انجام این کار کنید.

خرید ارز دیجیتال از صرافی های معتبر آنلاین

بسیاری از صرافی های آنلاین معتبر و شناخته شده هستند که شما می توانید برای خرید و فروش مستقیم ارزهای دیجیتال از آنها استفاده کنید. توجه داشته باشید صرافی های آنلاین تعداد بسیار زیادی دارند اما همه ی آنها معتبر نیستند، سعی کنید به راحتی اطمینان نکنید و حتما معاملات و خرید و فروش های خود را در صرافی های معتبر آنلاین انجام دهید. یکی از معایب خرید و فروش توسط این صرافی ها مانند مورد قبل بالا بودن قیمت ها از حد واقعی آن است.

خرید ارز دیجیتال از صرافی های شخصی

اکسچینجر های زیادی هستند که به صورت شخصی فعالیت دارند و از طریق وب سایت یا کانال تلگرام اقدام به خرید و فروش انواع ارز دیجیتال می کنند. شما به راحتی می توانید از آنها خرید کنید اما سوال اصلی اینجاست که چگونه آنها را پیدا کنیم؟ بهترین روش پیدا کردن اکسچنجر ها، در بازارچه فروم پرشین تولز است. حتما توجه کنید از بازارچه هایی با امتیاز بالا خرید کنید و اگر بازارچه ای حتی یک امتیاز منفی هم داشت از آن خرید نکنید. بهترین پیشنهاد ما به شما خرید از بازارچه هایی با امتیاز بالای ۵۰ است. یکی دیگر از روش های پیدا کردن اکسچنجرهای شخصی ارز دیجیتال جستجو در کانال تلگرام است همچنین می توانید از قسمت سرچ در اینترنت استفاده کنید. همگی این روش هایی که به آنها اشاره شد از روش های مستقیم خرید و فروش ارز دیجیتال هستند. اما راهکار های خرید و فروش ارزهای دیجیتال فقط محدود به این روش ها نیستند و شما می توانید از روش های دیگر با قیمت مناسب و نزدیک به قیمت دلار، ارز دیجیتال خریداری کنید. در ادامه به بعضی از این روش ها اشاره خواهیم داشت.

در صورتیکه به صورت تخصصی می خواهید در بازار بورس بین المللی فعالیت کنید و در آمد دلاری داشته باشید به سرور برای ترید کردن نیاز خوهید داشت تا با خیالی آسوده و بدون بروز مشکل تحریم برای کاربران ایرانی در سایت های معروف صرافی بین المللی اینترنتی نظیر بایننس فعالیت نمایید.  سرور ترید توشن بهترین گزینه از یک شرکت معتبر ایرانی است که ارائه دهنده سرور های پر سرعت از کشور های مختلف من جمله آلمان، فنلاند، هلند، فرانسه، انگلیس، آمریکا، کانادا و … می باشد.

 

وبمانی چیست؟ چگونه از آن خرید و فروش کنیم؟

امروزه اکثر کسانی که در بازار ارز دیجیتال معامله انجام می دهند، با وبمانی آشنایی دارند. اما مجدد یک توضیح مختصر در این خصوص می دهیم تا کاملا رفع ابهام شود. سایت وبمانی یک نوع والت دیجیتال روسی است که ارزهایی مانند یورو، روبل روسیه، دلار آمریکا و… را پشتیبانی می کند. خوشبختانه این کشور با ایران هیچ مشکلی ندارد و کاربران ایرانی به راحتی می توانند در وبمانی حساب باز کنند و از آن جهت انجام معاملات خود استفاده کنند. در وبمانی شما این امکان را خواهید داشت که از سرویس اکسچنج موجود در این سایت برای تبدیل موجودی حسابتان به ارزهای مختلف استفاده کنید. در این روش شما پس از ایجاد یک حساب کاربری در وبمانی مقداری پول در حسابتان قرار می دهید و بعد وارد سایت می شوید و اقدام به خرید بیت کوین و یا ارزهای دیجیتال دیگر می کنید.

خرید و فروش ارز دیجیتال از روش های مختلف

خرید و فروش ارز دیجیتال از روش های مختلف

انجام احراز هویت

از آنجایی که مسئله ی ارز دیجیتال یک موضوع نو ظهور است متاسفانه هیچ قانونی در راستای حمایت از خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال وضع نشده است. سود جویان و کلاهبرداران بسیاری هستند که از نا آشنا بودن افراد سواستفاده می کنند و اقدام به کلاهبرداری به شیوه های مختلف می کنند. به دلیل وجود نداشتن هیچ قانون و امکان ردیابی، بسیاری از کاربران دارایی های خود را در همین کلاهبرداری ها از دست داده اند. رخ دادن اتفاقات این چنینی موجب شد تا روش های زیادی در جهت احراز هویت کاربران به کار گرفته شود. به طور مثال در صرافی های آنلاین برای احراز هویت از کاربر یک قطعه عکس و کارت ملی یا کارت بانکی می خواهند و همچنین از کاربر می خواهند تا طی یک دست نوشته اعلام کند که به چه منظور این مدارک را برای صرافی ارسال کرده است. هر چند این روش نیز خیلی مورد اطمینان نیست. در تمامی روش های خرید و فروش ارز دیجیتال و همچنین انتخاب صرافی باید دقت کامل را داشته باشید تا در چنگ افراد سودجو نیفتید. بسیاری از کسانی که در این راه سرمایه های خود را از دست داده اند نتوانستند هیچ اقدامی جهت بازگرداندن دارایی های خود انجام دهند. بنابراین به راحتی به افراد اعتماد نکنید.

سخن آخر

شرکت توشن یک شرکت معتبر ایرانی در زمینه ارائه خدمات سرور مجازی و سرور اختصاصی در کشور های مختلف است که در صورتی که قصد خرید سرور ترید را دارید می توانید به صفحه سرور مجازی ترید این شرکت مراجعه نمایید و طی چند دقیقه سرور خود را در موقعیت کشورهای مختلف اروپا، انگلیس، آمریکا و یا کانادا سفارش دهید. همچنین برای مشاوره قبل از خرید می توانید با شماره هوشمند 91006996 021 تماس حاصل فرمایید.

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

thanks 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات