حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فصل ۲ سریال بریجرتون : آیا کالین در شکل گیری رابطه آنتونی و کیت نقش دارد؟

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | سریال

فصل دوم سریال بریجرتون ( Bridgerton ) از نتفلیکس در راه است و بانوی محترم لیدی ویستلدان (با صدای جولی اندروز) اعلام کرد که داستان فصل بعدی حول محور فرزند بزرگتر این خانواده یعنی آنتونی (با بازی جاناتان بیلی) می گردد. اما سوال اصلی اینجاست! آیا کالین در رابطه آنتونی و کیت نقش دارد؟ express جواب این سوال را می دهد.

فصل دوم سریال بریجرتون ( Bridgerton )

فصل ۲ سریال بریجرتون ( Bridgerton ) در حال ساخت است و این فصل به طور عمده روی اوضاع روابط آنتونی متمرکز خواهد بود. این سریال بر اساس کتاب های جولیا کوین ساخته شده است و در کتاب، آنتونی عاشق کیت شفیلد می شود. در کتاب، سرنخی وجود دارد که به ما نشان می دهد برادر کوچک تر آنتونی، کالین (با بازی لوک نیوتن)، نقش بزرگی در روند خواستگاری آنتونی بازی خواهد کرد.

آیا کالین نقش بزرگی در اوضاع رابطه آنتونی دارد؟

بریجرتون یک درام عاشقانه است که برای مدتی طولانی رتبه یک را در میان ده فیلم برتر نتفلیکس حفظ کرده است. سریال ساخته شده توسط شاندا رایمز درباره یک خانواده ثروتمند در می فر در دوران ریجنسی است.

در فصل اول، دافنه بریجرتون (با بازی فیبی دنور) موضوع اصلی سریال بود که عاشق دوک هاستینگ (با بازی رگه جین پیج) شد. با این حال، در فصل بعدی تمرکز از روی دافنه و دوک برداشته می شود و آنتونی کانون توجه قرار می گیرد.

داستان عاشقانه او برگرفته از کتاب ویسکونت که مرا دوست داشت است و در آنجا به ما می گوید که آنتونی چگونه ازدواج کرد.

فصل ۲ سریال بریجرتون

فصل ۲ سریال بریجرتون: کالین ممکن است برای کمک به آنتونی برگردد

فصل دوم سریال bridgerton

فصل دوم سریال بریجرتون: کالین قصد ازداوج دارد

تنها چیزی که مانع ازدواج آن ها بود، خواهر بزرگ تر همسر وی یعنی کیت شفیلد بود. کیت مصمم بود که مانع ازدواج آن ها شود و از خواهرش در برابر آنتونی محافظت کند ولی در آخر خودش عاشق آنتونی شد. طرفداران سریال به سایت ردیت رفتند تا در مورد نقش کالین در رابطه آنتونی بحث کنند، چرا که شخصیت او در کتاب به گونه دیگری به تصویر کشیده شده است.

دیامداد گفت: «من شخصیت مهربان و حساس کالین را در سریال دوست دارم. اما حالا که کتاب را می خوانم، شخصیت شیطون، موذی و شیاد او را در کتاب بیشتر دوست دارم. من خیلی نگران هستم که شخصیت او را چگونه می خواهند در سریال نشان دهند. آیا قرار است که از خارج برگردد و شوخ و جسور باشد؟ آیا اصلا در فصل ۲ حضور خواهد داشت؟ صحنه های بسیار خوبی از او در کتاب به چشم می خورد».

فصل دوم سریال بریجرتون

فصل ۲ سریال بریجرتون: آنتونی نفر بعدی است که ازدواج می کند.

Classylikenuggets توضیح می دهد که کالین در فصل دو باز می گردد، زیرا او نقش مهمی در شکل گیری رابطه کیت و آنتونی دارد: « حس من می گوید که ما در فصل دو شاهد آن روی شخصیت کالین هستیم که در کتاب به تصویر کشیده شده است، او باعث شکل گیری رابطه کیت و آنتونی می شود. احساس می کنم که آن صحنه برای سریال خیلی اهمیت دارد زیرا لحظه شروع داستان عاشقانه کیت و آنتونی است».

همه چیز درباره فصل 4 Stranger things (زمان پخش، بازیگران و اسپویل ها)

برخی از طرفداران معتقدند که کالین در سریال به این دلیل شخصیتی مهربان دارد که مخاطب به راحتی بتواند برداران بریجرتون را از هم تشخیص دهد.

ChrisEvanFan گفت: «کالین بعد از سفرش به خارج، اعتماد به نفسش زیاد می شود و همان کالینی می شود که می شناختیم. واقعا امیدواریم که او کسی باشد که آنتونی و کیت را اغوامی کند. یکی از صحنه های مورد علاقه من است».

فصل دو سریال بریجرتون

فصل ۲ سریال بریجرتون: خانواده بریجرتون

بینندگان، آخرین بار کالین را در حال خداحافظی با پنه لوپه فیتینگتون (با بازی نیکولا کاگلن) دیدند، در حالی که پنه لوپه هنوز هم از صمیم قلب عاشق کالین بود. کالین همیشه دوست داشت به کشورهای دیگر سفر کند و گفت که این پنه لوپه بود که به الهام کرد تا این کار را انجام دهد و به خارج از لندن برود.

طرفداران نگران بودند که او برای همیشه سریال را ترک کند، اما خوشبختانه برای پیوند دادن رابطه آنتونی و کیت بازمی گردد. طرفداران هنوز هم دوست دارند رابطه پنه لوپه و کالین شکل بگیرد، یکی از آن ها در توئیتر گفت: «این رابطه ای است که من واقعا دوست دارم شکل بگیرد. کالین و پنه لوپه به هم بازگردند».

فصل دو سریال بریجرتون

فصل ۲ سریال بریجرتون: شجره نامه خانواده بریجرتون

یکی دیگر از طرفداران گفت: «بالاخره داستان بریجرتون را تمام کردم. واقعا خوشم آمد. به نظر می آید که همه شیفته دوک هستند و درباره او اغراق می کنند، اما بین همه شخصیت ها من آنتونی، بندیکت و کالین را ترجیح میدهم. همچنین، مشتاقانه منتظر شکل گیری رابطه کالین و پنه لوپه و داستان عاشقانه آنتونی در فصل دوم هستم».

سریال Bridgerton پرمخاطب ترین سریال نت فلیکس در تمام دوران شد

در ژانویه ۲۰۲۱، نتفلیکس اعلام کرد که بریجرتون رکورد تماشای فیلم را زده است و به پربیننده ترین سریال این شبکه در تمام دوره ها تبدیل شده است.

بازیگر نقش کالین، نیوتن، در اینستاگرام خود نوشت که او و بقیه بازیگران واقعا هیجان زده هستند.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

عجب! ممنون

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عاطفه رشیدی