حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ پخش فصل چهارم سریال The Handmaid’s Tale + بازیگران، تریلر و اسپویل ها

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | سریال

تاریخ پخش فصل چهارم سریال The Handmaid’s Tale توسط سازندگان این درام تاریک اعلام شده است. اما از فصل جدید چه می دانیم؟ در اینجا به نقل از express تاریخ انتشار، بازیگران، تریلر و داستان فصل چهارم را با هم می خوانیم.

فصل چهارم سریال The Handmaid’s Tale

فصل چهارم سریال The Handmaid’s Tale بعد از کلی تاخیر به زودی از تلویزیون خانه های شما پخش می شود. فیلمبرداری از سال ۲۰۲۰ در شبکه های Hulu و Channel 4 شروع شده است و بینندگان بی صبرانه منتظرند تا ببینند سرنوشت جون آزبرن ( با بازی الیزابت ماس) چگونه رقم می خورد. در اینجا همه چیزهایی که لازم است قبل از پخش سریال بدانید آورده شده است.

چه تاریخی فصل چهارم سریال سرگذشت ندیمه پخش می شود؟

Hulu در جدیدترین تریلر خود از فصل چهارم، فقط اشاره کرد که در سال ۲۰۲۱ منتشر میشود و تاریخ دقیقی اعلام نکرد. به محض انتشار هرگونه خبر در مورد تاریخ پخش، ترنجی شما را در جریان می گذارد.

این در حالی است که در نشست مطبوعاتی انجمن منتقدان تلویزیون، وارن لیتلفیلد، تهیه کننده اجرایی سریال، تاریخ پخش اولیه را پاییز ۲۰۲۰ اعلام کرده بود، او گفت: « فیلمبرداری اصلی را در ۲ مارس شروع می کنیم و تا پاییز همه کارها تمام می شود».

فصل های قبلی سریال از سال ۲۰۱۷ هر یک سال منتشر میشد، اما به نظر می رسد که این بار در تابستان پخش نمی شود و انتشار آن به تعویق افتاده است.

فصل ۴ سریال The Handmaid’s Tale

تاریخ پخش فصل چهارم سریال The Handmaid’s Tale

حال به نظر می رسد که به دلیل تعطیلی ناشی از ویروس کرونا این تاخیر طولانی تر شده است. این موضوع توسط ستاره فیلم یعنی الیزابت ماس در ۱۶ مارس در اینستاگرامش منتشر شد.

وی در پستی نوشت: «ما برای حفظ سلامتی و جان بازیگران و عوامل، تولید فصل چهارم را فعلا متوقف کردیم تا کمکی به کم کردن شیوع این بیماری کرده باشیم. این فیلم زندگی من است و این بازیگران و عوامل خانواده من هستند. هیچ چیز مهم تر از این نیست که امنیت و سلامتی آن ها و اطرافیان شان حفظ شود. ما امیدواریم به محض اینکه دیگر خطری کسی را تهدید نکرد، ساخت فیلم را از سر بگیریم. در حال حاضر، سالم و تندرست باشید و مراقب خود و اطرافیانتان باشید. تقدیم با عشق از طرف خانواده The Handmaid’s Tale».

 

آخرین به روزرسانی در دسامبر ۲۰۲۰ از شورانر، بروس میلر، ارائه شد.

او به هالیوود ریپورتر گفت: «هنوز در حال فیلمبرداری هستیم. در واقع اواسط فصل هستیم. برای تمام فصل برنامه ریزی کرده بودیم، فیلمبرداری را شروع کرده بودیم و بعد… مجور شدیم همه چیز را متوقف کنیم. همه چیز از قبیل لوکیشن، تعداد افراد حاضر در صحنه، سفر بازیگران و…. همه و همه روی داستان تاثیر گذاشت و صادقانه بگویم ما در موقعیتی هستیم که باید با هرچه در توان داریم فیلم را بسازیم. در آخر از پس آن برآمدیم و فکر می کنم که یک نمایش فوق العاده از آب در آمد و واقعا به کاری که می کنیم افتخار می کنم. اما سخت بود و همچنان این سختی ها ادامه دارد»

فصل ۴ سریال The Handmaid’s Tale

تاریخ پخش فصل چهارم سریال سرگذشت ندیمه

کدام بازیگران در فصل چهارم سریال The Handmaid’s Tale نقش آفرینی می کنند؟

هنوز هیچ خبری در مورد اینکه چه کسانی در فصل چهارم بازی می کنند، منتشر نشده است. با این حال، در تریلر می بینیم که اکثر بازیگران اصلی برای یک فصل دیگر نیز حضور دارند.

انتظار می رود که الیزابت در نقش جون آزبرن، ایوان استراهاوفسکی در نقش سرینا جوی و آن داود در نقش خاله لیدیا باشد. دیگر بازیگران از جمله او.تی فاگبنلی در نقش لوک، الکسیز بلدل در نقش امیلی و جوزف فاینز در نقش فرمانده واترفرد احتمالا در این فصل حضور خواهند داشت. البته، ریتا(با بازی آماندا بروگل) به گفته خود بازیگر در مصاحبه با هارپرز بازار در فصل ۴ نخواهد بود. Hulu تایید کرد که مکینا گریس در نقش خانم کیس، همسر باهوش یکی از فرماندهان گیلیاد، بازی خواهد کرد.

فصل ۴ سریال The Handmaid’s Tale

فصل چهارم سریال The Handmaid’s Tale: چه کسی به جمع بازیگران می پیوندد؟

داستان فصل چهارم سریال سرگذشت ندیمه چگونه پیش می رود؟

هشدار: این قسمت حاوی اسپویل های فصل ۴ است.

پخش فصل ۳ سریال از شبکه Hulu به تازگی تمام شده است و مشخص نیست که داستان به چه سمتی پیش رود. فصل بعدی احتمالا دنباله رو پایان نفس گیر فصل ۳ باشد؛ همان جایی که دوستان جون او را برداشتند و فرار کردند. در فصل ۳ بچه ها موفق شدند به کانادا فرار کنند، بنابراین در فصل ۴ نیز احتمالا شاهد این دست اتفاقات باشیم.

سری جدید سریال فرندز (Friends) در حال فیلم برداری است

سرینا نیز در قسمت آخر دستگیر شد که قطعا روی آینده ی او در فصل بعد تاثیر می گذارد. همچنین MGM و Hulu اعلام کردند که فیلم قرار است از رمان وصیت ها نیز اقتباس کند ولی هنور مشخص نیست که چه زمانی منتشر می شود و  یا اینکه بخشی از فصل ۴ می شود یا خیر.

فصل ۴ سریال The Handmaid’s Tale

فصل چهارم سریال سرگذشت ندیمه

بروس میلر در مصاحبه ای اخیرا اشاره کرده که عواقبی جدی در انتظار جون است. او گفت: «منظورم این است که تصور کنید یک کودک فرار کند و به کانادا برود! یک رویداد بین المللی می شود. از نظر گیلیاد این کودکان از خانه های خود ربوده شده اند. پس من فکر می کنم که گیلیاد هم مانند هر کشور دگری واکنش نشان خواهد داد. با این تفاوت که آن ها در دنیایی زندگی می کنند که کودکان گنجینه های نایاب هستند. پس آیا عواقبی بدتر از ترور جون منتظر اوست؟ بله! همینطور است.»

براساس تریلر به نظر می رسد که جون خود را برای یک جنگ آماده می کند.

به دنبال این اعلامیه و بر اساس رمان وصیت نامه، تعدادی فرضیه ارائه شده است. بخش اعظم رمان روی خاله لیدیا، گذشته او و افشاگری شخصیت آینده او تمرکز می کند.

فصل 2 سریال The Queen’s Gambit چگونه پیش می رود؟

سرنوشت نیکول ( بچه جون و نیک) نیز در این رمان فاش شده است که احتمالا در فصل بعدی به آن پرداخته می شود. سرانجام، هانا ( با بازی جوردن بلیک) در رمان به آگنس جمیما تغییر نام یافت.

در نشست مطبوعاتی انجمن منتقدان تلویزیون، وارن لیتلفیلد، اطلاعات بیشتری درباره آنچه در فصل ۴ اتفاق خواهد افتاد، در اختیار ما قرار دارد.

فصل ۴ سریال The Handmaid’s Tale

فصل چهارم The Handmaid’s Tale : آیا نیک نقش بزرگی ایفا می کند؟

طبق گزارش TV Guide، وارن گفت: «هیچ برنامه ای نداریم که فصل ۴، فصل پایانی باشد، اما وقتی به کتاب وصیت های مارگارت نگاه می کنیم، می بینیم که این داستان ۱۵ سال طول می کشد. ما پایان فیلم را نزدیک نمی بینیم، و صادقانه بگویم که هنوز به هیچ نتیجه قطعی نرسیدیم. اما فکر می کنم که بد نباشد که بگذاریم مخاطب خواهان قسمت های بیشتر باشد، بعد از آن می توانیم به سراغ کتاب وصیت ها برویم».

علاوه بر این، نظریه های زیادی درباره آینده فیلم وجود دارد؛ ازجمله حمله گیلیاد به کانادا و همچنین نقشی که نیک بازی خواهد کرد.

آیا تریلر فصل چهارم سریال The Handmaid’s Tale ساخته شده است؟

بله! تریلر فصل ۴ سریال The Handmaid’s Tale منتشر شده است. این تریلر ترکیبی از فصل های قبل و فصل جدید است که نشان می دهد جون در حال آموزش دادن همدستان خود برای یک جنگ جدید است.

چرا ساخت فصل هفتم سریال Peaky Blinders متوقف شد؟

جون در تریلر می گوید: «من نمی توانم راحت بخوابم وقتی دخترم سزاوار یک زندگی بهتر است. همه ی ما سزاوار زندگی بهتری هستیم. تغییر هرگز آسان نیست». علاقمندان می توانند جدیدترین تریلر را از اینجا مشاهده کنند.

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

ممنون. بیشتر معرفی فیلم را کار کنید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عاطفه رشیدی