حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری جدید سریال فرندز (Friends) در حال فیلم برداری است

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | حتما بخوانید، سریال

این خبری بود که میلیون ها طرفدار از سراسر دنیا سال ها منتظر آن بودند! دقیقا ۱۶ سال! اما چیزی که قابل تامل است این است که آیا ادامه سریال فرندز واقعا آن طور که مورد انتظار بود، ساخته می شود؟ خوشبختانه فیلمبرداری آغاز شده است و همه چیز کاملا واقعی به نظر می رسد. باور نکردنی است! در ادامه آخرین خبرها از ساخت ادامه سریال فرندز را می خوانیم.

سری جدید سریال فرندز (Friends)

طبق گزارش glamourmagazine، پخش سریال فرندز برای فوریه پارسال از شبکه HBO Max تایید شده بود، اما همه گیری کرونا ساخت همه ی فیلم ها را تحت تاثیر قرار داد.

تاریخ پخش سریال فرندز

به گفته متیو پری، فیلمبرداری فرندز در ماه مارس شروع می شود. او در توئیتر خود نوشت: ” فیلمبرداری فرندز برای ماه مارس برنامه ریزی شده است. به نظر می رسد سال شلوغی پیش رو داریم، سال خیلی خوبی خواهد بود!”

در حقیقت، لیسا کودرو ماه پیش(ژانویه) تایید کرد که فیلمبرداری بعضی بخش ها را شروع کرده اند. او به راب لو گفت: ” ساخت این سری از فرندز جنبه های مختلفی دارد، تا الان یک چیزهایی فیلمبرداری کرده ایم. بخش هایی که مربوط به من است کمی فیلمبرداری شده، پس واقعا داریم این کار را انجام می دهیم.”

سری جدید سریال فرندز

توئیت متیو پری درباره فیلمبرداری سری جدید سریال فرندز

سری جدی سریال Friends از چه شبکه ای پخش می شود؟

حال که فرندز از نتفلیکس جدا شده است، همه ی 236قسمت به علاوه قسمت های آینده از HBO Max پخش خواهد شد.

 

فصل 5 سریال Queen of the South : جیمز از زندگی جنایی خود دست می کشد؟

 

بازیگران سری جدید سریال Friends چه کسانی هستند؟

HBO Max تایید کرده است که همه ی بازیگران اصلی یعنی جنیفر آنیستون، کورتنی کاکس، لیسا کودرو، مت له بلانک، متیو پری و دیوید شویمر در نقش های خود بازی خواهند کرد. تهیه کنندگان اجرایی این سری جدید نیز همان خالقین قبلی این اثر شاهکار هستند، یعنی مارتا کافمن و دیوید کرین و کوین برایت. به معنی واقعی کلمه این گروه دوباره به هم پیوستند.

سری جدید سریال فرندز

سری جدید سریال فرندز

کورتنی کاکس بسیار امیدوار است که بازیگر مورد علاقه اش نیز به جمع آن ها بپیوندد. در فیلمی در یوتیوب(Hiking with Kevin) که کورتنی با کوین نیلن در حال صحبت است، کورتنی پیشنهاد داد که: ” خب… تیموتی شالامی می تواند در نقش جویی بازی کند، او خیلی خوب است!”

ما نمی توانیم بیشتر از این صبر کنیم! لطفا هر چه زودتر سری جدید را پخش کنید.

او همچنین در مورد دیدار مجدد بازیگران اصلی صحبت کرد: ” نکته هیجان انگیز این است که همه ما قرار است برای اولین بار در یک اتاق دور هم جمع شویم و در مورد فیلم حرف بزنیم. این سری از HBO Max پخش می شود. من خیلی هیجان زده ام! بهترین لحظات را خواهیم گذارند. عالی می شود. ما هیچ وقت قبلا این کار را نکرده بودیم. اینکه بنشینیم و خاطرات تجربه فوق العاده مان را مرور کنیم. فوق العاده خواهد بود.”

 

فصل 2 سریال The Queen’s Gambit چگونه پیش می رود؟

 

فیلمبرداری سریال فرندز در کجا انجام می شود؟

فیلمبرداری در استودیوی قبلی یعنی استودیوی شماره 24 در استودیوی برادارن وارنر در بربنک کالیفرنیا انجام خواهد شد.

موضوع سری جدید سریال فرندز چیست؟

برای رفع هرگونه ابهام و سردرگمی باید بگویم که این قسمت از فرندز، ادامه همان سریال قبلی نخواهد بود، بلکه درواقع بیشتر یک اجرای نوستالژیک از بازیگران است که به پشت صحنه می روند و احساسات خود را با بینندگان به اشتراک می گذارند.

سری جدید سریال فرندز

سری جدید سریال فرندز

HBO Max در بیانیه ای توضیح داد: ” در آخر برای جلوگیری از سوتفاهم و رفع هرگونه ابهام، می خواهیم کاملا شفاف سازی کنیم که این سری از فرندز یک قسمت جدید و ادامه ی قسمت های قبل سریال اصلی نیست. بازیگران خودشان هستند نه شخصیت های فیلم.”

 

چرا سریال Bridgerton نت فلیکس اینقدر محبوب است؟

 

آیا تریلری از سریال Friends پخش شده است؟

HBO هنوز تریلری منتشر نکرده است، اما به محض انتشار سریعا شما را در جریان می گذاریم.

یک دورهمی کوچک از سریال فرندز در جشنواره جایزه امی

از آنجا که بعضی از بازیگران برای جشنواره جایزه امی 2020 دور هم جمع شده بودند، می توانیم حدس بزنیم که این دورهمی چه طعمی خواهد داشت.

دورهمی بازیگران فرندز در جایزه امی

دورهمی بازیگران فرندز در جایزه امی

برای جشنواره وقتی جیمی کیمل یک تماس تصویری با جنیفر انیستون برقرار کرد، متوجه شدیم که او بقیه روز را با دوستان قدیمی خود در خانه لوس آنجلسش سپری کرده بود. کورتنی کاکس ناگهان وسط صحبت آن ها سر رسید و گفت: ” البته که من اینجا هستم. ما با هم زندگی می کنیم!” جنیفر اضافه کرد: ” ما از سال 1994 هم اتاقی بوده ایم.” سپس لیسا وارد شد و با شوخی گفت: ” هی، پخش زنده است؟” جیمی از لیسا پرسید که آیا او هم با جنیفر زندگی می کند. لیسا پاسخ داد: ” بله! پس قرار بود کجا زندگی کنم؟”

 

آدرنالین در رگ های فصل 5 سریال Money Heist جاری خواهد بود

 

سال هاست که سریال فرندز به عنوان یکی از بهترین سریال های تلویزیونی شناخته می شود و ما به معنای واقعی کلمه برای دیدن قسمت های بیشتر روزشماری می کنیم.

 

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

میدونم خیلیا این سریالو دیدن… دقیقاً بخاطر چیش معروف شد؟
من متوجه نمیشم…

Mohammadr

بنظرم بیشتر بخاطر صمیمی بودنش…
خیلی بازی‌ها طبیعیه
مثلا یکی از بازیگرا حرف خنده داری میزنه، بقیه هم واقعا میخندن
ینی واکنش‌ها طبیعیه
طنزهای خیلی خیلی خوبیم داره
و اینکه خیلی خوب شخصیت سازی کردن و میتونی راحت ارتباط بگیری…
و البته فکر کنم کوتاه بودن قسمت‌هاشم تاثیر داره… چون هر قسمتش حدود 22 دیقه س و تو این زمان، علاوه بر جمع کردن داستان، طنزهای خیلی خوبی بکار میبرن ک واقعا شاهکاره…

m.b

آها… من کلا سریالی نیستم… اما سریالای کوتاه رو دوست دارم… شاید دیدمش…

cmu2020

سریال واقعا عالی بود، فقط قسمت آخرش اشکمو دراورد 😭😭😭
حیف شد که همینجوری سریع تمومش کردن

این خبر فوق العاده ایه ❤️❤️❤️❤️

Milad7

واقعا؟ با فیلم گریه میکنی؟

سینا عطایی

سلام
لطفا ضمن احترام به علایق و احساسات همدیگه، اظهار نظر کنیم

habibagho

بنظرم خیلی جذابتر میشد اگه ادامه میدادن داستان رو. ولی باز هم یک قسمت جدید از این سریال میتونه جذابیتای خودش رو داشته باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عاطفه رشیدی