حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شبکه‌ی اجتماعی سوالا فعالیت خود را آغاز کرد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

امروزه برای یافتن پاسخ سؤالات خود، سریعاً سراغ گوگل می‌رویم و پاسخ را در میان نتایج پیشنهادی گوگل جست‌وجو میکنیم.در حالی که اکثر این نتایج، سایت‌های تولید محتوا هستند که مطالبی کلیشه ای، تکراری و غیراصیل را منتشر میکنند. ما با خلق سوالا در پی آنیم که بستری فراهم کنیم تا افراد مختلف بتوانند تجربیات اصیل و دانش خود را با دیگران به اشتراک بگذارند و بتوانند پاسخ سؤالات خود را به بهترین نحو و بصورت دقیق بدست آورند.

سوالا یک شبکه ی اجتماعی سوال و جواب فارسی است که در آن افراد مختلف میتوانند سوالات خود را در هر زمینه ای بپرسند و یا به سوالات بقیه ی کاربران پاسخ دهند.

اهداف اصلی استارت آپ سوالا عبارتند از :

– بالا بردن سطح دانش فارسی زبانان

– به اشتراک گذاری تجربیات شخصی افراد با یکدیگر

استارت آپ سوالا از نیمه‌ی دوم سال 99 با اهداف فوق فعالیت خود را بطور جدی شروع کرده است.

ما با خلق سوالا در پی آنیم تا افراد دارای دانش و تجربه در زمینه های مختلف  را به افرادی که به آن دانش و تجربه محتاجند متصل کنیم و افرادی با دیدگاه های مختلف را گرد هم آوریم و آن‌ها را ترغیب کنیم که دانش و تجربه خود را به سود سایرین به اشتراک بگذارند.

در سوالا افراد میتوانند برای پاسخ به سؤالاتشان، از افراد متخصص دعوت کنند و هر فرد میتواند برای پاسخ به دعوتنامه ها مقداری سکه طلب کند.

شما در سوالا میتوانید موضوعات مورد علاقه‌ی خود را دنبال کنید و آخرین سؤالات پرسیده شده در آن موضوع را مشاهده کنید و یا یک سؤال مشخص را دنبال کنید تا از آخرین پاسخ‌های داده شده با آن سؤال مطلع شوید.

در سوالا رابط کاربری منحصر بفرد و بسیار زیبایی برای کاربران فراهم شده تا کاربران تجربه‌ی لذت‌بخشی را با سوالا داشته باشند.

شما هم اکنون میتوانید با مراجعه به soalla سوالات خود را بپرسید و یا با پاسخ دادن به سوالات پرسیده شده در سوالا، تجربیات و دانش خود را با دیگر فارسی‌زبانان به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

عجب این از کجا پیداش شده 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات