حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آشنایی با پریمیر و افتر افکت

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

امروزه در تمامی کسب ‌وکارها و بازارهای جهانی تبلیغات حرف اول را می‌زند و حتی برخی از پروژه آماده افترافکت و پریمیر استفاده می کنند و همچنین در صنعت سینما و انیمیشن نیز داشتن یک ویرایش گر یا جلوه ویژه، در یک اثر سینمایی یک امتیاز محسوب می‌گردد و همه این مسائل در صنعت سینما و کسب ‌وکارها با برنامه‌های ادوبی قابل حل بوده و بهترین راه‌حل است بنابراین آنچه که بیش از هرچیزی در این دو جهان موازی می‌تواند به کار بیاید استفاده مناسب و حرفه‌ای از نرم‌افزارهای ادوبی است و ما در این مقاله سعی داریم شما را با برنامه پریمیر که در حوزه تدوین و ویرایش فیلم بسیار معروف است و برنامه افتر افکت که در حوزه انیمیشن ‌سازی و طراحی جلوه‌های ویژه و ساخت تیزر تبلیغاتی معرف به جامعه است آشنا کنیم و در ادامه سایت ادوبیش را که توانسته است پروژه آماده پریمیر و پروژه آماده افتر افکت را در اختیار کاربران و طرفداران این دو برنامه بگذارد، بپردازیم.

آشنایی با پریمیر و افتر افکت

این دو برنامه سال‌هاست که نقل حرف محافل گرافیکی در ایران است و هر روز شاهد نیازمندی بیشتری از طرف افراد نسبت به این دو برنامه هستیم برخی از آدم‌ها پریمیر را شیرینی خوشگوار می‌خوانند که کار با آن بسیار آسان است و دیگر افراد افتر افکت را غول دوسری دانسته که کار با آن مشکل و غیر قابل فهم است درحالی‌که هر دو در کنار هم بسیار آسان و قابل درک بوده و فقط کافی‌ است که شما گرافیست یا ویرایش کننده خوبی باشید و مدت مدیدی بر روی آن کار کرده باشید.

پریمیر یا ادوبی پریمیر پرو یکی از نرم‌افزارهای ویرایش فیلم می باشد که در سال 1991 به‌ عنوان ادوبی پریمیر برای سیستم عامل مک طراحی شد و در سال 2003 با عنوان ادوبی پریمیر پرو وارد بازار شد این نرمافزار که یک نرم افزار خطی در حوزه گرافیک به حساب می آید می تواند شما را از دریچه خود یک فیلم خام را به یک اثر سینمایی تبدیل کند و همین است که باعث برتری اش نسبت به برنامه های مشابه مانند ادیوس شده است.

تصویری از محیط نرم افزار پریمیر

تصویری از محیط نرم افزار پریمیر

نرم‌افزار افتر افکت یا ادوبی افتر افکت یکی از نرم‌افزارهای قدرتمند شرکت ادوبی است که در حوزه گرافیک و تولید انیمیشن و موشن گرافی، کارایی بسزایی دارد. این نرم‌افزار که دو سال بعد از پریمیر وارد بازار شد. توانست طرفداران بسیاری را جذب این ابر غول گرافیکی کند . این نرم افزار با داشتن صدها پلاگین و افکت در خود توانسته است یکی از پرکاربردترین و مهم ترین نرم افزارهای صنعت سینما به حساب آمده و بدون او هیچ فیلمی نمی تواند به خوبی در این عرصه خود را نشان دهد. در هر صورت این دو نرم‌افزار کارایی بسیاری در ساخت و تولید آثار ما دارند اما یادگیری آن نیز بی مشکل و کار کردن با آن بسیار پیچیده است. بنابراین برخی از سایت‌ها مانند سایت ادوبیش این کار را برای شما آسان کرده‌ و پروژه آماده افتر افکت و پروژه آماده پریمیر را برای شما عزیزان در سایت بارگذاری کرده‌اند که ما درادامه به این مبحث پرداخته و شما عزیزان را دعوت به استفاده بهتر از این پروژه ها می کنیم.

پروژه آماده پریمیر

سایت ادوبیش با داشتن گرافیست‌ها و ویرایش کننده های قدرتمند در حوزه گرافیک و ویرایش توانسته است مشکل بسیاری از افراد که زمان کافی و توان مناسبی برای گذراندن آموزش‌های پریمیر و یادگیری آن را ندارند حل کند با نزدیک به 1000 پروژه آماده پریمیر در سایت ادوبیش، شما میتوانید به راحتی ویدیوی مورد نظر خود را ویرایش یا دانلود کرده و در آثار و ویدیوهای خود از آن‌ها استفاده کنید. پروژه های آماده با افکت‌های منحصر به فرد مانند افکت‌های سینمایی قدیمی یا وله‌های خاص در ویرایش ویدیوها چه برای استوری و در سایزهای مختلف، یا برای تیزرهای تبلیغاتی به‌صورت فانتزی و … آماده استفاده شما کاربران عزیز است و شما می‌توانید به‌راحتی پروژه آماده پریمیر را از سایت ادوبیش دانلود کرده و کار کنید.

نرم افزار پریمیر

نرم افزار پریمیر

پروژه آماده افترافکت

این نرم‌افزار سختی خاص خود را دارد و به ‌همین دلیل حتی طراحی پروژه‌های آن نیز زمان‌بر می باشد اما سایت ادوبیش توانسته است با گرافیست‌های خود حدود صد پروژه آماده افترافکت را تقدیم شما کاربران عزیز کند این پروژه‌ها اغلب ترانزیشن های گرافیکی، اِلمان‌های کارتونی و فانتزی می باشند که ساخت آن‌ها نیازمند طراحی منحصر به‌ فرد توسط گرافیست‌های ادوبیش می‌باشد. شما می‌توانید به‌راحتی پروژه آماده افترافکت را از سایت ادوبیش دانلود کرده و کار کنید.

نرم افزار افترافکت

نرم افزار افترافکت

امروزه استفاده مناسب و حرفه‌ای از نرم‌افزارهای شرکت ادوبی به خصوص در حوزه گرافیک یک امتیاز محسوب می‌گردد و زمان و توانایی کافی برای یادگیری برای برخی از افراد وجود ندارد بنابراین سایت ادوبیش توانسته است پروژه آماده پریمیر و افتر افکت را در اختیار کاربران و طرفداران این دو برنامه بگذارد. برای دریافت بیشتر و تخصصی تر می توانید با کارشناسان ادوبیش در ارتباط باشید.

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

مرسی بابت معرفی 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات