حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت شیائومی Mi 11 در بازار جهانی چقدر خواهد بود؟

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | شیائومی

پس از معرفی شیائومی می ۱۱ با اسنپدراگون ۸۸۸ و نمایشگر ۱۲۰ هرتز، خیلی از کاربران چشم خود را به قیمت آن دوخته بودند. قیمت شیائومی Mi 11 در چین از ۶۱۱ دلار آغاز می شد که عدد بسیار جذابی است. قیمت گذاری آن ها برای بازار جهانی اما متفاوت است. امروز گزارشی از Techradar منتشر شده که به ما می گوید قیمت شیائومی Mi 11 در بازار جهانی چقدر خواهد بود.

قیمت شیائومی Mi 11 در بازار جهانی

تنها چند روز با عرضه جهانی شیائومی Mi 11 فاصله داریم، این بدان معناست که شایعات تا حدودی قیمت گذاری نهایی آن را روشن می کنند.

شیائومی می ۱۱ جدیدترین گوشی هوشمند پرچمدار این شرکت است که در اواخر دسامبر رونمایی شد و قصد دارد سهم رقبایی مانند سامسونگ و وان پلاس را با این دستگاه به خود اختصاص دهد. این دستگاه ۲۰ بهمن ۹۹ در اروپا ارایه خواهد شد.

طبق اطلاعات ارایه شده توسط 91mobilesاحتمالا شیائومی Mi 11 در دو مدل در اروپا در دسترس خواهد بود و قیمت و مشخصات به قرار زیر است:

  1. ۱- قیمت شیائومی می ۱۱ با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی برابر 799 یورو
  2. ۲- قیمت شیائومی می ۱۱ با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی برابر 899 یورو

این قیمت ها به طور قابل توجهی بالاتر از بازار چینی هستند برای مقایسه می توانید قیمت شیائومی Mi 11 در چین را پایین تر بخوانید:

شیائومی می ۱۱ از ۳ مدل حافظه داخلی و حافظه رم ارائه خواهد شد که عبات است از:

  1. ۱- ۸ گیگابایت حافظه رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی: معادل ۶۱۱ دلار
  2. ۲- ۸ گیگابایت حافظه رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: معادل ۶۵۷ دلار
  3. ۳- ۱۲ گیگابایت حافظه رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: معادل ۷۱۸ دلار

همچنین مدل ۱۲ + ۲۵۶ گیگابایتی در بازار اروپا ارایه نخواهد شد. بد نیست بدانید که قیمت گلکسی اس ۲۰ در بازار جهانی برابر ۸۰۰ دلار است!

شیائومی Mi 11

شیائومی Mi 11

شایعات همچنین حاکی از آن است که شیائومی می ۱۱ در این خانواده تنها نخواهد بود و انتظار می رود Xiaomi Mi 11 Ultra و Mi 11 Lite نیز ارایه شوند.

توجه داشته باشید که شیائومی Mi 11 بدون شارژر درون جعبه ارایه می شود. شیائومی پیش از این هندزفری درون جعبه هم نداشت. به این ترتیب درون جعبه هیچ لوازم جانبی دیده نمی شود! البته شیائومی در صورت نیاز به شما یک شارژر فوق سریع ۵۵ وات گالیوم نیترات رایگان خواهد داد. به این صورت که قیمت شیائومی می ۱۱ با این شارژر یا بدون آن تفاوتی ندارد. این خبر بدی برای ما است چون شیائومی به صورت رسمی در کشور ما فروش ندارد و احتمالا این ویژگی هیچ وقت به ما نخواهد رسید.

به این ترتیب صداقت شیائومی در ارایه جعبه کوچکتر برای حفظ محیط زیست بسیار بیشتر از اپل است. بد نیست بدانید که نمایشگر شیائومی Mi 11 توانست امتیاز A+ را از دیسپلی میت دریافت کند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که قیمت شیائومی Mi 11 برای بازار جهانی رقابتی است؟ آن هم بازاری که مثلا گلکسی اس ۲۰ در آن ۸۰۰ دلار قیمت دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Yousef.komando

اس 20با اون پردازنده د کیفیت صفحه اش
800باشه
قطعا mi 11 با اسنپدراگون 888و نمایشگر امولد و هزاران چیز های دیگر و قدرتمند تر از اس 20و21البته در بازار های جهانی نه امریکا و چین قدرتمند تر خواهد بود
کاش مثل دیگر گوشی هاش کمی تبلیغات میزاشت ارزون میداد

Farhad

ارزش خرید سری اس ۲۱ به طور زیادی بالاست
حالا این گوشیم یا ۶۵۰ دلار جذاب بود ولی الان با این قیمت فعلی ارزش چندانی در برابر سری اس ۲۱ نداره

ramin123

جدا از مسئله قیمت، مشکل داغ شدن شدید داره که باید دید با آپدیت می تونه بهترش کنه یا نه، وگرنه صرف ارتقا سخت افزار از 865 به 888 برای mi 11 نه تنها مزیتی نداره بلکه می تونه آزاردهنده هم باشه.
به نظر من مزیت mi 11 نسبت به نسل قبلش صفحه ی بهتر و یکسال آپدیت بیشتره وگرنه نسبت به نسل قبل پایداری عملکرد و مدیریت انرژی پایین تری داره و از اونور هم که تو ایران احتمالا شارژر رو نداره.

smartiz

تو بازار ایران نهایتا 25 قیمت بخوره میارزه ، چون اگر حرف 30 اینا باشه از طرف دلال ها بخاطر اختلاف 3-4 تومنی اس 21 اولترا گزینه ی بهتریه ، ایفون 12 128 گیگ هم حدود 28 که طرفدارهای زیادی داره

s.h

اگه قیمتش با s21 یکسان باشه من بشخصه s21 رو انتخاب میکنم
قیمت گذاری نسخه های بین المللی پرچمدار های شیاومی متاسفانه این 2 سال اخیر خیلی نسبت به سالعای قبل کمتر رقابتی هستن و اکثر افراد هم قطعا بین s21 و mi11 همین انتخاب رو خواهند کرد مخصوصا با توجه ب اینکهقیت پرچمدار های سامسونگ خیلی زود هم پایین میاد و رقابت رو برای شیاومی مخصوصا خارح از چین سخت میکنه
امیدوارم شیائمی قیمت پرچمدارهاشو بین نسخه چین و بین المللی متعادل تر انتخاب کنه

afsoon

همه جوره بهتر از اس بیست هست .نمایشگر بهتر دوربین بهتر اسپیکر بهتر کیفیت ساخت بهتر .

afsoon

اس۲۱😑

Milad7

داخل ایران حوالی 22 تومن باشه خوبه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)