حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آموش وصل کردن دسته ایکس باکس سری ایکس به آیفون و آیپد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | آموزش و راهنمایی

اتصال کنترلر ایکس باکس به گوشی شما می تواند بازی کردن را راحت تر کند. در مطلب امروز قصد داریم نحوه وصل کردن دسته ایکس باکس سری ایکس به آیفون و آیپد که دارای iOS 14.5 و iPadOS 14.5 هستند را آموزش دهیم؛ پس با ترنجی همراه باشید.


مدتی است که کاربران با استفاده از کنترلرهای PlayStation 4 و Xbox One از بازی کردن در آیفون و آیپد لذت می برند. با معرفی کنسول های نسل جدید یعنی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس، اپل پشتیبانی از کنترلر های نسل جدید را در آپدیتی منتشر کرد. iOS 14.5 و iPadOS 14.5 این پشتیبانی را اضافه می کند و ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید دسته Xbox Series X را با آیفون و آیپد جفت کنید.

اگر می خواهید یاد بگیرید چگونه کنترلر پلی استیشن 5 را با آیفون و آیپد جفت کنید، آموزش زیر را ببینید:

آموش وصل کردن دسته پلی استیشن 5 به آیفون و آیپد

نحوه وصل کردن دسته ایکس باکس سری ایکس به آیفون و آیپد

  1. مطمئن شوید بلوتوث در iPhone یا iPad روشن است. به Settings > Bluetooth بروید و کلید را روشن کنید.
  2. در کنترل کننده Xbox Series X، دکمه PAIRING را در سمت چپ بالا فشار دهید و نگه دارید تا زمانی که آرم Xbox شروع به چشمک زدن کند. این دکمه را می توانید در تصویر زیر مشاهده کنید:نحوه وصل کردن دسته اکس باکس سری اکس به آیفون و آیپد
  3. در iPhone / iPad خود، به Settings > Bluetooth بروید و در اینجا باید کنترلر بی سیم Xbox را مشاهده کنید. کافی است روی آن ضربه بزنید، سپس Pair را انتخاب کنید، بعد از این کار دسته شما بلافاصله جفت می شود.

اکنون شما می دانید که چگونه کنترلر Xbox Series X را با آیفون و آیپد جفت کنید. اما به یاد داشته باشید، برای این کار iOS 14.5 و iPadOS 14.5 حتماً مورد نیاز است. اگر این بروزرسانی را نصب نکرده اید، به هیچ وجه نمی توانید کنترلر PlayStation 5 یا Xbox Series X را یه گوشی خود متصل کنید.

نظرات و پیشنهادات شما

آیا توانستید کنترلر اکس باکس خود را به آیفون یا آیپد متصل کنید؟ می توانید نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه ها با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

مچکر 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رضا بهرامی نیا