حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایکس باکس سری اس (XSS) نام کنسول ارزان تر مایکروسافت است

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | ایکس باکس، شایعات

شایعه است که مایکروسافت از کنسول دوم و ارزان قیمت نسل بعدی Xbox خود در ماه جاری رونمایی می کند و به نظر می رسد که قطعاً با نام Xbox Series S در قفسه ها جای خواهد گرفت. در حالی می شنویم ایکس باکس سری اس (XSS) نام کنسول ارزان تر مایکروسافت است، که نام آن روی بسته بندی دسته جدید ایکس باکس سری ایکس (XSX) دیده می شود!

وب سایت TheVerge عکس هایی از کنترلر نسل جدید Xbox مایکروسافت را به رنگ سفید و با بسته بندی به دست آورده است. این تصاویر اشاره می کند Xbox Series S مایکروسافت در راه است. کاربر توییتر Zak S امروز توانست کنترلر را خریداری کند و ما تأیید می شود که این اصل است.

کنترلر جدید امروز در یک سایت فروش مجدد فروخته شد و در کنار آن بسته بندی می گوید که این کنترلر با هر دو کنسول Xbox Series X و Xbox Series S کار می کند. مایکروسافت هنوز از Xbox Series S به طور رسمی رونمایی نکرده و حتی این شرکت حتی یک کنترلر سفید Xbox Series X را نیز تایید نکرده است.

یک کنترلر مرموز سفید Xbox Series X نیز ماه گذشته به صورت آنلاین ظاهر شد که با دکمه D-pad جدید، محرک های بافت دار و دکمه اشتراک گذاری جدید تکمیل شده است. این گزارش جدید با گزارش کنترلر قبلی مطابقت دارد و بسته بندی خرده فروشی نشان می دهد که این محصولات به زودی در فروشگاه ها ظاهر می شوند.

کنسول ارزان مایکروسافت یعنی Xbox Series S احتمالا دومین ارزان قیمت نسل بعدی Xbox مایکروسافت است که با نام Lockhart کدگذاری شده است. یک سند مایکروسافت، که در ماه ژوئن به بیرون درز کرد، برخی دیگر از برنامه های این شرکت برای دو کنسول نسل بعدی را روشن کرد. کیت توسعه دهندگان Xbox Series X مایکروسافت، با نام “دانته” ، به توسعه دهندگان بازی اجازه می دهد تا یک حالت ویژه Lockhart را فعال کنند که مشخصات عملکردی دارد که مایکروسافت می خواهد با این به کنسول دوم بپردازد.

پیش بینی می شود که کنسول Lockhart شامل 7.5 گیگابایت رم قابل استفاده، حدود 4 ترافلاپ GPU و دارای با همان CPU موجود در Xbox Series X باشد. شایعه شده است که مایکروسافت در ماه آگوست از سری Xbox Series S رونمایی می کند. به احتمال زیاد بخش بزرگی از برنامه های اشتراکی Xbox All Access را در اختیار شما قرار می دهد که یک کنسول Xbox و Xbox Game Pass Ultimate یعنی (Xbox Live و Xbox Game Pass) را با هزینه ماهانه در اختیار شما قرار می دهد.

نظر شما چیست؟ منتظر کنسول ارزان تر مایکروسافت هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
TheFreeCritic

ما ایکس باکس وان رو هم نتونستیم بخریم چه برسه به این

Mahdi

ایکس باکس ۳۶۰ الان دست دومش شده ۲۵۰۰

SHREK

حتی اگر خود کنسول بتونیم بخریم از پس هزینه بازیهاش برنمیایم.

Milad7

به شخصه پلی استیشن را به ایکس باکس را ترجیح میدم 🙂

MohammadFarhaadi

بازیهای ایکس باکس سرگرم کننده ترن برای منی که بیشتر شوتر بازم ‌و بازیهای ورزشی رو هم تا حدودی دوست دارم.کنسول رو نباید از سر تعصب خرید یا از روی کتاب بازی.از روی سلیقه باید سمت یکی یا هردو یا هرسه! رفت.اگر به متا باشه که کنسول اول و دوم و سوم باید نیتتندو باشن تازه بعدش رفت سراغ بازم نیتتندو!چون تو متا کنسولهای دیگه به گرد پاشم نمیرسن.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)