حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی A32 4G تاییدیه FCC گرفت و به زودی عرضه می شود

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ

سه هفته پیش بود که سامسونگ گوشی گلکسی A32 5G را به عنوان ارزان ترین تلفن 5G خود در اروپا عرضه کرد. گزارش های اخیر نشان داده است که این شرکت نسخه 4G این مدل را نیز در برخی بازارها مانند هند عرضه خواهد کرد. به نظر می رسد که تاریخ عرضه گلکسی A32 4G زیاد دور نباشد زیرا از کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) در ایالات متحده تاییدیه گرفته است.

سامسونگ گلکسی A32 4G :

این گوشی با شماره مدل SM-A325F در اسناد FCC تاییدیه گرفته است. طبق اطلاعات منتشر شده این دستگاه دارای یک باتری 5000 میلی آمپری است و از شارژ 15 وات پشتیبانی می کند.

به غیر از چیپست متفاوت، سایر مشخصات گلکسی A32 4G می تواند با نسخه 5G آن یکسان باشند. در ماه گذشته ، این گوشی با چیپست MediaTek Helio G85 و 6 گیگابایت رم در Geekbench دیده شده است.

گلکسی A32 نسخه 5G از صفحه نمایش 6.5 اینچی HD + Infinity-V بهره می برد و گفته می شود از چیپست دایمنسیتی 720 بهره می برد. این تلفن با حداکثر 8 گیگابایت رم و حداکثر 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی روانه بازار می شود. یک باتری 5000 میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ 15 وات دارد.

گلکسی A32 5G

گلکسی A32 4G

در پشت هیچ برجستگی منسجمی برای دوربین وجود ندارد. ستاره دوربین چهارگانه دوربین 48 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 است. سپس دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی (f/2.2 ، فوکوس ثابت) و دو ماژول ثانویه – یک دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 5 مگاپیکسلی ارائه می شود. قیمت در نظر گرفته شده برای این مدل در اروپا ۲۸۰ یورو است. احتمالا باید شاهد قیمتی کمتر برای نسخه 4G این مدل باشیم.

نسخه 4G نیز به مانند نسخه 5G در چهار رنگ سیاه ، آبی ، سفید و بنفش در دسترس خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

اوه اوه سمِ جدید!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی