حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل نسخه بتا iOS 14.5 را برای توسعه دهندگان منتشر کرد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | اپل

اپل امروز اولین بتا iOS 14.5 را برای توسعه دهندگان با چند قابلیت جدید منتشر کرد و ویژگی مهم جدید این بروزرسانی، پشتیبانی از 5G در حالت Dual-SIM در مدل های آیفون ۱۲ است. این قابلیت قبلا فقط در کشور چین در دسترس بود.

ویژگی های جدید iOS 14.5 :

پشتیبانی از 5G در حالت دو سیم کارت آیفون های سری ۱۲:

مدل های آیفون ۱۲ به دو اسلات سیم کارت فیزیکی و eSIM دیجیتال مجهز شده اند که امکان ویژگی معروف به دو سیم کارت، آماده به کار دوگانه را فراهم می کند. این بدان معناست که شما می توانید دو سیم کارت در یک آیفون داشته باشید. تاکنون حالت دو سیم کارته به LTE محدود بود اما iOS 14.5 پشتیبانی از 5G را در هر دو خط ارائه می دهد.

iOS 14.5

باز کردن قفل آیفون از طریق Face ID با ماسک بر صورت با اپل واچ:

نسخه iOS 14.5 اکنون به کاربران امکان می دهد در صورتی که از Apple Watch خود استفاده می کنند، قفل آیفون خود را در صورتی که ماسک نیز داشته باشند، با Face ID باز کنند.

پشتیبانی از کنترلر های PS5 و Xbox سری X:

نسخه iOS 14.5 اکنون به کاربران آیفون این امکان را می دهد تا از طریق آیفون خود بتوانند کنترل دسته های کنسول های بازی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس را به راحتی در اختیار داشته باشند.

زمان انتشار نسخه iOS 14.5 برای عموم کاربران:

اپل تاکنون زمان دقیقی برای انتشار نسخه نهایی آپدیت نرم افزاری سیستم عامل iOS 14.5 را منتشر نکرده است اما انتظار داریم اوایل بهار سال 1400 این نسخه برای تمامی کاربران دردسترس قرار گیرد.

 

اگر اکانت دولوپری اپل را در اختیار دارید می توانید هم اکنون به نسخه iOS 14.5 این سیستم عامل گوشی خود را آپدیت کنید، البته به یاد داشته باشید نسخه های بتا معمولا دچار مشکلاتی نظیر حفره های امنیتی و اختلالات سیستم عامل و ضعف هایی در باتری هستند.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

نصب نسخه های بتا اصلا توصیه نمیشه معمولا پر باگ هستند

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی