حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بسته اینترنت هدیه ایرانسل ویژه دهه فجر ۹۹ : ۴۲ گیگابایت شانسی !

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | اخبار داخلی، اینترنت، حتما بخوانید

طرح های مختلفی به مناسبت دهه فجر برگزار می شود. مثلا دیروز درباره اینترنت رایگان همراه اول ویژه دهه فجر ۹۹ برای شما نوشتیم. امروز اما می خواهیم درباره بسته اینترنت هدیه ایرانسل ویژه دهه فجر ۹۹ یعنی ۴۲ گیگابایت شانسی (!) صحبت کنیم.

بسته اینترنت هدیه ایرانسل ویژه دهه فجر ۹۹

بیاید یکم غر بزنیم! معمولا هدایای اپراتورهای همراه خیلی بهتر بودند اما این روزها خیلی آبکی و دوست نداشتنی هستند. مثلا بسته اینترنت همراه اول ۳ گیگابایت و فقط برای محتوای داخلی است! ایرانسل حتی تلاش کرده که این هدیه را سخت تر هم بکند!

ایرانسل اعلام کرده که هدیه این شرکت به مناسب دهه فجر، روزانه ۱۰۰ بسته ۴۲ گیگابایتی است. این بسته هدیه اینترنت رایگان ایرانسل ویژه دهه فجر ۹۹ فقط از طریق نرم افزار ایرانسل من قابل بخت آزمایی (!) است. بدین صورت که وارد نرم افزار ایرانسل من می شوید، که به سمت پایین می روید و تخم مرغ شانسی ایرانسل را تکان می دهید.

بسته اینترنت هدیه ایرانسل ویژه دهه فجر ۹۹

بسته اینترنت هدیه ایرانسل ویژه دهه فجر ۹۹

همه کاربران ایرانسل (چه اعتباری و چه دائمی) می توانند شانس خود را امتحان کنند. همچنین هر کاربر فقط ۱ بار می تواند بسته را برنده شود.

مهلت استفاده بسته ایرانسل ویژه دهه فجر ۹۹

مهلت استفاده از بسته اینترنت ۴۲ گیگابایتی فقط ۲۴ ساعت است. این یعنی باید ساعتی ۱.۷۵ گیگابایت را به صورت ممتد دانلود کنید تا بتوانید از بسته هدیه خود حداکثر استفاده را کنید. این یعنی سرعت دانلود متوسط نیم مگابایت در این ۲۴ ساعت!

به عبارت دیگر نه تنها این بسته شانسی است، بلکه حجم اسمی ۴۲ گیگابایتی آن هم خیلی قابل دسترس نیست. ایرانسل می گوید در دهه فجر مجموعا ۱۱۰۰ بسته ۴۲ گیگابایتی را هدیه خواهد داد.

البته که دندان اسب پیش کشی را نمی شمرند و باید از هدیه ممنون بود اما هدیه ها قبلا خیلی جذاب تر بوند، اینطور نیست؟ فکر می کنید بسته اینترنت هدیه ویژه دهه فجر ۹۹ همراه اول بهتر بود یا ایرانسل؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali_s

همش الکیه من یه ساله دارم میشکونم اونو یه پنجاه مگ نتم نمیده همین الان هم سه تا شکوندم

Taha

من فقط ازش فیلم در میارم 😂😐

ali_s

آره منم😂

ali_s

(بیاید یکم غر بزنیم! معمولا هدایای اپراتورهای همراه خیلی بهتر بودند اما این روزها خیلی آبکی و دوست نداشتنی هستند. )
دقیقا آقای عط.ایی😂🤣

cmu2020

چرا هرچی تکون میدم تخم مرغه نمیشکنه؟؟؟؟

Mahdi

چهار تا شکوندم هیچی نداد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)