حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کد بسته اینترنت رایگان همراه اول ویژه دهه فجر ۹۹ : سه گیگابایت اینترنت داخلی

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار داخلی، اینترنت، حتما بخوانید

دهه فجر آغاز شده و شرکت های مختلف طرح های ویژه خود را برای گرامیداشت آن اعلام می کنند. امروز کد بسته اینترنت رایگان همراه اول ویژه دهه فجر ۹۹ اعلام شده است. ۳ گیگابایت اینترنت داخلی برای هر کاربر همراه اول قابل فعال سازی است.

کد بسته اینترنت رایگان همراه اول ویژه دهه فجر ۹۹

بسته اینترنت رایگان همراه اول ویژه دهه فجر ۹۹

بسته اینترنت رایگان همراه اول ویژه دهه فجر ۹۹

مشترکان همراه اول می‌توانند به‌مناسبت دهه فجر، بسته هدیه اینترنت ٣ گیگابایتی ویژه محتوای داخلی را به‌صورت رایگان از امروز یکشنبه ١٢ بهمن تا ساعت ٢۴ روز چهارشنبه ٢٢ بهمن‌ماه فعال کنند.

همه مشترکان همراه اول (چه دائمی و چه اعتباری) با شماره‌گیری کددستوری #67*100* می‌توانند این بسته هدیه اینترنت را برای استفاده از محتوای داخلی فعال کنند. توجه داشته باشید که این بسته برای سایت های داخلی است و به اشتباه روی استفاده از سایت های خارجی (یا سایت های ایرانی که روی سرورهای خارجی میزبانی می شوند) استفاده نشود.

این بسته هدیه به صورت همزمان با سایر بسته‌های مکالمه و اینترنت برای کاربران فعال خواهد شد.

مهلت استفاده بسته اینترنت رایگان همراه اول به مناسب دهه فجر

صرفنظر از زمان فعالسازی بسته هدیه مذکور، مهلت اعتبار زمانی در نظر گرفته شده برای آن، تا ساعت ٢۴ روز چهارشنبه ٢٢ بهمن ۹۹ است.

شما این بسته را فعال کردید؟ می توانید این مطلب را برای دوستان خود هم بفرستید. همچنین برای مطلع شدن از بسته های هدیه واقعی همراه اول، ایرانسل و دیگر ارایه دهنده های اینترنت موبایل و ثابت، در کانال تلگرام ترنجی عضو شوید.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

خیلی زحمت کشیدن

Aziznia

واقعا دستشون طلا اصلا نمی‌دونم با این سه گیگابایت اینترنت داخلی چیکار کنم برم روبیکا یا پیام رسان سروش میترسم زود تموم بشن 😐😑

Milad7

به درد عمش میخوره این 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)