حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر می تواند برند بعدی تولیدکننده گوشی های تاشو باشد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | آنر

همان طور که می دانید طرفداران و علاقه مندان به گوشی های هوشمند تاشو و قابل انعطاف روز به روز در حال افزایش است. هر روز خبرهای بیشتری از این مدل گوشی ها می خوانیم و برندهای بیشتری برای تولید این دسته از گوشی های هوشمند علاقه نشان می دهند. شیائومی و اوپو از بزرگترین نام هایی هستند که انتظار می رود در سال ۲۰۲۱ وارد بازار این گوشی ها شوند، اما آنر نیز می تواند در بین تولیدکنندگان دیگر قرار بگیرد.

عرضه اولین گوشی تاشو آنر برای سال ۲۰۲۱ برنامه ریزی شده است

گزارش جدیدی از PocketNow ادعا می کند که آنر در حال توسعه اولین گوشی هوشمند تاشو خود است که قرار است تحت سری گوشی های هوشمند Magic به بازار در اواخر سال عرضه شود.

قالب اولین دستگاه تاشو آنر هنوز نامشخص است، اما بدون شک محصول نهایی با رقابت سخت Galaxy 2 Flip 3 یا Galaxy Z Fold 3 روبرو خواهد شد که انتظار می رود هر دو در تابستان امسال سال ۲۰۲۱ رونمایی شوند.

گفته می شود سامسونگ، خالق سری Galaxy Z، تأمین کننده نمایشگر محصول جدید آنر است. این پنل باید از فناوری Ultra-Thin Glass استفاده کند، به این معنی که دوام بیشتری از تاشوهای نسل اول دارد.

آنر

تقاضا برای گوشی های هوشمند تاشو در مقایسه با پرچمداران سنتی هنوز کم است، اما آنر باید بتواند برای رقابت بیشتر و همچنین نگه داشتن برند خودش در سطح رقابت جهانی در این حوزه وارد شود و نگاه ها را به خود جلب کند و پیشتاز این رقابت باشد.

این برند پس از جدایی از هواوی، در حال توسعه و گسترش یک سری دستگاه های سطح بالا و پرچمدار است. طبق گفته مدیرعامل آنر هدف کوتاه مدت این شرکت رقابت با هوآوی و اپل در چین است، اگرچه انتظار می رود این برند با شروع ارتباطات نرم افزاری خود با گوگل، بتواند در بازار اروپا نیز حضوری قدرتمند داشته باشد.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

انر رسما داره میره برای رقابت

Milad7

ببینیم چه میکنه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی