حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معرفی هتل های قشم از بهترین تا ارزان ترین

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

جزیره قشم که بزرگ‌ترین جزیره خلیج فارس است به یکی از قطب‌های تفریحی و تجاری تبدیل شده است. اگر قصد برنامه‌ریزی سفر کردن به جزیره قشم را دارید، در این متن شما را با هتل های قشم از بهترین تا ارزان‌ترین آشنا خواهیم کرد و به معرفی سایت رادار361 که یک سایت گردشگری برای رزرو هتل قشم و رزرو هتل در دیگر شهرهای ایران است خواهیم پرداخت.

هتل های قشم

در سال‌های اخیر مراکز اقامتی زیادی در این جزیره ساخته‌ شده است که اقامت در این جزیره را آسان‌تر کرده‌است. رزرو هتل در قشم به صورت آنلاین قبل از روزهای سفر یکی از نکات کلیدی سفر به این جزیره است تا سفری ایمن و آسوده داشته باشید.

سایت رادار361 با موتور جست و جوی قوی، سایتی جامع برای رزرو هتل قشم و خرید بلیط هواپیما است که در بخش‌های مختلف سایت شما با هتل‌های قشم مناسب با شرایط و بودجه خود آشنا می‌شوید. رزرو هتل در قشم با این سایت در کسری از زمان برای شما انجام می‌شود.

بهترین هتل های قشم

بیایید نگاهی به بهترین هتل‌های این جزیره بیندازیم.

  1. هتل پرشیا قشم

این هتل 5 ستاره از لوکس‌ترین هتل‌های قشم است که در سال 1396 با 5 طبقه و 24 واحد سوئیت افتتاح شده است. این هتل با ساحل نیلگون خلیج فارس تنها 3دقیقه فاصله دارد. مراکز تجاری ستاره قشم و پردیس با این هتل فاصله کمی دارند. سایت رادار361 فاصله دقیق مراکز تفریحی نزدیک هر کدام از هتل‌های قشم را در اختیار کاربران در سایت خود در زمان رزرو هتل در قشم قرار می‌دهد.

  1. هتل سورینت صدف

هتل 5 ستاره سورینت در جنوب جزیره با آخرین استاندارهای بین المللی دنیا در میان هتل‌های قشم با معماری اشکال هندسی و مفهومی ساده ای در حال ساخت است. طراحی داخلی هتل با نقوش ایرانی در سقف و کف این هتل همراه با پلکان نورانی و آسانسور پانورما زیبایی این هتل را دو چندان می‌کند. هتل با بوفه صبحانه، نهار و سرویس عصرانه و میوه آمادگی پذیرایی از مهمانان خود با هر سلیقه‌ای را خواهد داشت. هتل با اکثر مراکز تجاری مانند پردیس، زیتون، بازار مروارید و مریم فاصله چندانی ندارد.

  1. هتل آوینا

هتل نوساز آوینا درسال 1399 در ساختمانی 7طبقه با 56 اتاق و سوئیت افتتاح شد.. اتاق‌های هتل در طبقات 4 الی 7 قرار دارند که چشم انداز زیبایی از پنجره اتاق‌ها برای مهمانان خواهد داشت.

روم سرویس، فکس، خدمات برای معلولین، سیستم اعلام حریق از خدمات این هتل است. هتل با رستوران‌ها و کافی شاپ های خود ادامه پذیرایی از مهمانان است. با خدمات تور از طریق این هتل به راحتی می‌توانید گشتی در سراسر این جزیره داشته‌باشید. در رزرو هتل قشم به صورت آنلاین و با سایت رادار361 تمامی امکانات هتل‌های قشم و اتاق‌ها به صورت تصویر در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت تا با اطمینان بیشتری هتل خود را رزرو کنید.

از دیگر هتل‌های 4ستاره قشم که از سطح امکانات و رفاهی بالایی برخورد هستند می‌توان به هتل آتامان، ارم، آوینا و… اشاره کرد.

هتل آپارتمان های قشم

برای رزرو هتل قشم هتل آپارتمان‌هایی نیز وجود دارد که علاوه بر فاصله نزدیک با مراکز مهم شهر از قیمت مناسب‌تری نسبت به هتل‌های لوکس جزیره برخوردار هستند. به معرفی برخی از آن‌‌ها در ادامه خواهیم پرداخت.

  1. هتل آپارتمان آرش

این هتل 4طبقه فعالیت خود را در سال 1395 آغاز کرده‌است. هتل آرش علاوه‌بر فاصله نزدیک با بازار قدیم و ستاره قشم از امکانات ورزشی مناسبی مانند سالن بدنسازی، بیلیارد و ایرهاکی برخوردار است. صندوق امانات، فوتوکپی، روم سرویس و خدمات اینترنت از دیگر خدمات این هتل است.

نکته مهم درباره این هتل این است که در این هتل تنها امکان سرو صبحانه برای مهمانان وجود دارد.

  1. هتل آپارتمان پرشین گلف

این هتل آپارتمان 3ستاره و5 طبقه که در سال 1392 افتتاح شده‌است شامل 2 طبقه مرکز تجاری، 2 طبقه واحدهای اقامتی و یک طبقه رستوران است. از امکانات این هتل می‌توان به سیستم اعلام حریق، پله اضطراری و پارکینگ اشاره کرد. فاصله نزدیک این هتل به بازار صدف، دو دلفین، نور، نگین و قدیم برای علاقه‌مندان به خرید گزینه مناسبی برای اقامت است.

  1. هتل آپارتمان آدینه

هتل 2ستاره آدینه 4 طبقه و 13 سوئیت برای اقامت دارد. با چند دقیقه پیاده‌روی از این هتل می‌توانید به ساحل خایج فارس برسید. در این هتل گردش از قلعه پرتغالی‌ها را فراموش نکنید. بازار قدیم قشم نیز در نزدیکی هتل شما قرار دارد.

از موارد دیگر هتل آپارتمان‌های قشم که با 2 یا 1ستاره آماده اقامت به مهمانان هستند می‌توان از هتل آنا، شادناز، امیر، کاوان، وانیا، خانه سبز نام برد. در زمان رزرو هتل آپارتمان قشم از طریق سایت رادار361 شما می‌توانید تصاویر و امکانات انواع هتل‌های قشم را با هم مقایسه کنید و سپس هتل خود را رزرو کنید.

اقامتگاه های بومگردی قشم

انتخاب اقامتگاه‌های بومگردی در سفر به شهرهای ایران امروزه برای مسافرانی که به دنبال فضای سنتی هستند گزینه مناسبی است. این اقامتگاه‌ها علاوه بر قیمت مناسب برای اقامت، حس نوستالژی را به مهمانان القا می‌کنند. در سایت رادار361 در زمان رزرو اقامتگاه با استفاده از فیلترهای سایت تعداد زیادی از اینگونه اقامتگاه‌های بومگردی به شما پیشنهاد خواهد شد.

  1. اقامتگاه بوم‌گردی کلودنگ

این اقامتگاه که در فاصله 60 کیلومتری از شهر قشم قرار دارد در سال 1392 بازسازی شده است تا امکانات مناسبی را ارائه دهد. فضای سنتی مردم جنوب در تمام فضای اقامتگاه به مهمانان القا می‌شود.

معماری اتاق‌ها که با ساده‌ترین وسایل تزئین شده و بالکن که با زیلوهایی که به دست بانوان محلی قشم بافته شده‌اند حس سادگی و مهمانوازی مردم مهربان جنوب را نشان می‌دهد. در پیاده‌روی چند دقیقه‌ای می‌توانید در جنگل‌های حرا که در نزدیکی این اقامتگاه قرار دارد گردش کنید.

  1. اقامتگاه بوم‌گردی ساحلی فردیس

این اقامتگاه در 55 کیلومتری از شهر قشم است. معماری گنبدی شکل اتاق‌های این اقامتگاه و نزدیکی به دریای خلیج فارس باعث منحصر به فرد بودن این اقامتگاه در جزیره قشم شده است. اتاق‌ها پنجره ندارد و فضای اتاق بخاطر استفاده از کاهگل در ساخت دیوارها خنک هستند.

همچنین در این اقامتگاه ساحلی تخت خواب وجود ندارد تا معماری سنتی مردم جنوب حفظ بشود. در زمان رزرو آنلاین از طریق سایت رادار361 شما می‌توانید از عکس‌ها وتصاویر اتاق‌ها و فضای این اقامتگاه زیبا آگاه شوید.

  1. اقامتگاه بوم‌گردی کاکا

این اقامتگاه کوچک با 4 اتاق برای اقامت در 57 کیلومتری شهر قشم واقع شده است. اتاق‌ها مانند دیگر خانه‌های سنتی در قشم دور حیاط قرار دارند. شما در این اقامتگاه می‌توانید صبحانه و غذای خود را در اتاق خود سرو کنید. سرویس بهداشتی‌های ایرانی و خارجی و حمام در حیاط اقامتگاه قرار دارد تا فضای سنتی حفظ شود.

اقامتگاه‌های بادلا، ناخدا امینی طبل، تاخره، لردسوزا نیز از دیگر اقامتگاه‌های جزیره قشم هستند که محیط ویژه اقامت سنتی خود را دارند.

قیمت هتل در قشم

برای رزرو هتل قشم برای تمامی مسافران در سفر چند روزه با هر سلیقه‌ای که باشند در این جزیره اقامتگاهی اعم از انواع هتل‌های قشم و یا اقامتگاه‌های سنتی وجود دارد. همین امر سبب شده تا قیمت هتل در قشم از تنوع خوبی برخوردار باشد.

رزرو هتل در قشم با قیمت ارزان و مناسب برای مسافرانی که امکانات هتل برایشان از اهمیت بالایی برخوردار نیست و تنها به دنبال مکانی برای اقامت هستند نیز در این جزیره وجود دارد. سایت رادار361 با موتور جست وجوی قوی خود رزرو آنلاین هتل قشم با معرفی انواع هتل از لوکس‌ترین تا ارزان‌ترین هتل در قشم را برای کابران خود آسان کرده است تا در کم‌ترین زمان بتوانند هتل مطمئنی را برای خود رزرو کنند.

هتل های ارزان قشم

بهتر است کمی با هتل‌های ارزان قیمت در این جزیره آشنا شوید تا بتوانید اقامتگاه مناسبی برای سفر خود انتخاب کنید.

هتل‌های پارک، دیانا، گل پونه، نخل زرین،مروارید، دیپلمات، وانیا از دسته هتل‌ ارزان قشم نسبت به هتل‌های لوکس جزیره هستند که اکثرا به صورت آپارتمانی و فاقد امکانات ورزشی و تفریحی اختصاصی هستند و قیمت مناسب آن‌ها برای برخی مسافران برای اقامت دلیلی برای رزرو هتل در قشم است.

هتل های ساحلی قشم

اگر به هتل های ساحلی قشم علاقه دارید، در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی به این هتل‌ها بیندازیم.

  1. هتل ساحل طلایی

هتل 3 ستاره ساحل با امکانات رفاهی مناسب در لابی، اتاق‌ها و رستوران در ساحل آماده پذیرایی و اقامت از مهمان خود است. ساحل اختصاصی و چشم انداز اتاق‌ها بر دریا و آلاچیق‌های زیبای هتل احساس و آرامش خاصی را به مهمانان خود می‌دهد.

  1. هتل خلیج فارس

این هتل 3 ستاره که درسال 1398 بازسازی شده است. هتل خلیج فارس فضای سبز و آلاچیق‌های نزدیک به دریا و ساحل آرامش خاص و ویژه‌ای در شب برای مهمانان خود دارد. هتل با مراکز خرید مهم قشم و تفریحی فاصله نزدیکی دارد و رستوران‌های هتل هر گونه غذای ایرانی و دریایی را برای مسافران آماده سرو می‌کند.

همانطور که مطالعه کردید رزرو هتل قشم در سایت رادار361 به سادگی با قیمتی ارزان برای تمام مسافران جزیره امکان‌پذیر است.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

حالا هی دل ما را بسوزون…. تو این کرونا هم که نمیشه رفت 🙁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات