حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی Mi 11 Pro احتمالا با شارژر بی‌سیم 67 واتی معرفی شود

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | شایعات، شیائومی

از دو سال پیش تاکنون، رقابت‌های زیادی بر سر سرعت شارژ شدن گوشی بین کمپانی‌ها به‌وجود آمده است. این فناوری در کنار ظرفیت و نوع باتری نیز پیشرفت چشمگیری داشته است؛ به طوری که تا الان، فست شارژ 120 واتی قوی‌ترین شارژر دنیای موبایل محسوب می‌شود. این فست شارژ، احتمال می‌رود در پرچمداران یا شاید میان‌رده‌های امسال مورد استفاده قرار گیرد. از این رو، کمپانی‌های چینی بیشترین تلاش خود را می‌کنند تا شارژری قوی را به همراه تلفن هوشمند خود روانه بازار کنند. امروز، خبری منتشر شد که شیائومی Mi 11 Pro قرار است با شارژر بی‌سیم 67 واتی ارائه شود. برای مطالعه کامل این خبر، در ادامه با ما همراه باشید.

فست‌شارژ دنیای موبایل

شارژر سریع

شارژر سریع

فست‌شارژ گوشی موبایل، یقینا به یکی از معیارهای انتخاب گوشی توسط کاربران تبدیل شده است. به نظر می‌رسد بیشترین علاقه به فست‌شارژ را کمپانی‌های چینی دارند؛ چرا که شرکت‌های نظیر سامسونگ و اپل، گویی از این قافله عقب مانده‌ و در این مسابقه از چینی‌ها عقب‌تر ایستاده‌اند. سال گذشته، پیشرفتی چشمگیر در صنعت شارژر موبایل رخ داد و فست‌شارژ 120 واتی Mi 10 Ultra توسط شرکت شیائومی معرفی شد. انتظار داریم سال جاری نیز جذاب‌تر از گذشته باشد؛ چرا که شاهد شایعاتی مبنی بر تولید شارژرهای 125 و 155 واتی توسط کمپانی‌های چینی در سال 2021 هستیم. علاوه بر این‌ها، اطلاعات جدیدتر از سوی منابع چینی، خبری دیگر را فاش می‌کنند؛ که شیائومی در حال کار برروی دو تلفن هوشمند جدید با فست‌شارژ بی‌سیم 67 واتی است که یکی از آنها می‌تواند Mi 11 Pro باشد.

اطلاعات فاش شده از روی کدهای MIUI 12.5

شیائومی، درحال توسعه نسخۀ بتای MIUI 12.5 است که برای تلفن‌های از پیش اعلام شده، ارائه کند. بسیاری از توسعه دهندگان درحال کدگشایی این رابط کاربری هستند تا به برخی از اطلاعات پی ببرند. افراد وب‌سایت XDA-Developers با کاوش در MIUI 12.5 ، دو دستگاه با کدنام‌های “Star” و “Mars” را کشف کردند؛ که تا حدودی مشخص است نسخه Star با اسنپدراگون 888 ارائه می‌شود.

شواهد دیگری نیز از همین کاوش، نشان دهنده این است که شیائومی، در حال کار برروی این دو گوشی است که با فست‌شارژ بی‌سیم 67 واتی به بازار عرضه کند. انتظار داریم این دو دستگاه پرچمدار های این شرکت باشند؛ چرا که استفاده از شارژر بی‌سیم آن هم با قدرت بالا در تلفن‌های بالارده و میان‌رده آینده کمی عجیب است و برخی از پرچمداران هنوز از این تکنولوژی پشتیبانی نمی‌کنند.

شارژر بی‌سیم شیائومی

شارژر بی‌سیم شیائومی

اخبار و شایعات دیگر، ادعا می‌کنند یکی از دو رمز Star و Mars مختص Mi 11 Pro است. ماه دسامبر سال گذشته، شیائومی از گوشی Mi 11 با اسنپدراگون 888 پرده برداشت. در آن زمان، خبری از نسخه Pro و مدل‌های دیگر این سری خبری نبود و حتی تاکنون اطلاعیه‌ای رسمی منتشر نشده است. به هرحال، انتظار می‌رود تا سه ماهه اول سال جاری، این تلفن هوشمند نیز معرفی شود.

آخر شماره مدل‌های گوشی جدید و شیائومی Mi 10 Ultra ، به K1 و K1A ختم می‌شود؛ به همین دلیل، منابعی ادعا می‌کنند شاید گوشی جدید نسخۀ Ultra سری Mi 11 باشد که راه Mi 10 Ultra را ادامه می‌دهد. اما هنوز هیچ چیز قطعی نیست، زیرا ممکن است مانند نسخه‌های کشورهای مختلف، Mi 11 Pro و Mi 11 Ultra تنها در نام تفاوت داشته باشند.

نظرات و پیشنهادات شما

می‌توانید نظرات و پیشنهادات خود را درباره این مطلب، در بخش دیدگاه‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
xiaomi mi mix4

چواقعا عالی و هیجان انگیز هست .

Yousef.komando

ممنونم از ترنجی که همیشه اخبار هارو اعلام میکنه
شیائومی خیلی خیلی پیشرفت داره مخصوصا
توچیپست ها که همیشه اسپندراگون میسازه خیلی کم گوشی هاش مدیا تک هست

Mahdi

عالی ولی دیگه بسه از شارژر بکشید بیرون
روی باتری کار کنید

Milad7

الان دیگه بیشتر عمر باتری مهمه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نویسنده آزمایشی
به نام خدا. محمد ایمان فراشیانی هستم، متولد تهران. علاقه مند به موبایل و فناوری هستم و در این زمینه به صورت تخصصی فعالیت دارم.