حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تعداد کاربران Xbox Game Pass به 18 میلیون نفر رسید

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار، مطالب ترنجی

تعداد کاربران Xbox Game Pass اکنون به بیش از 18 میلیون مشترک رسیده است. شبکه بازی Xbox Live اکنون ماهانه بیش از 100 میلیون کاربر فعال دارد.

تعداد کاربران Xbox Game Pass

مدیر عامل شرکت مایکروسافت، Satya Nadella، در گزارش خود اظهار داشت که تعداد کاربران Xbox Game Pass اکنون به 18 میلیون مشترک رسیده است. شبکه بازی Xbox Live مایکروسافت نیز با بیش از 100 میلیون کاربر فعال ماهانه در همه سیستم عامل ها، یک نقطه عطف جدید را تجربه می کند.

مایکروسافت گزارش سه ماهه دوم سال مالی خود را شامل موفقیت مداوم برای برند Xbox، با افزایش درآمد 51٪ نسبت به سال قبل، بیان کرد. تقاضای زیاد برای جدیدترین کنسول های مایکروسافت، یعنی Xbox Series X و Xbox Series S، درآمد حاصل از سخت افزار را با رشد 86 درصدی تقریباً دو برابر کرد. درآمد حاصل از محتوا و خدمات اکس باکس نیز 40٪ افزایش یافته است، که به فروش بازی ها و اشتراک های آن، از جمله Xbox Game Pass، نسبت داده می شود.

خدمات Xbox Game Pass ادامه دارد

Xbox Game Pass برای درآمد آینده مایکروسافت بسیار اساسی است؛ این سرویس در کنسول های ایکس باکس، رایانه های شخصی با سیستم عامل ویندوز و دستگاه های تلفن همراه (از طریق فضای ابری) موجود است. در حالی که اشتراک مستقل Xbox Game Pass با 10 دلار امکان دسترسی به صدها عنوان در Xbox و PC را فراهم می کند، Xbox Game Pass Ultimate با قیمت 15 دلار علاوه بر گیم پس شامل اشتراک گلد، EA Play و امکان بازی از طریق فضای ابری است.

تعداد کاربران Xbox Game Pass به 18 میلیون نفر رسید

مایکروسافت سرمایه گذاری جسورانه ای را در زمینه گیم پس انجام داده است، با تبلیغات منظم و بازی های جدید و فرصت آزمایش سرویس با 1 دلار این سرویس را تقویت کرده است. اشتراک های EA Play، Spotify و Disney همه برای کاربران Ultimate ارائه می شوند.

این خبر به دنبال اعلام دو برابر شدن قیمت اشتراک لایو گلد ارائه شده است. مایکروسافت بعداً به دنبال انتقادات گسترده، از کابران عذرخواهی کرد و این اقدام را به عنوان فرصتی برای مهاجرت کاربران به برنامه Xbox Game Pass Ultimate تفسیر می کند.

نظرات و پیشنهادات شما

می توانید نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه ها به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali_s

comment image
آپدیت امنیتیه بزنم؟

AŁɪ

تست باتری پرچمدارای جدید از صفحه تک نیک منتشر شد که هواوی اول و شیائومی آخر شد .
بهترین دمای باتری برای آیفون و هواوی بود .
جالب اینجاست آیفون با اون ظرفیت کمش با اختلاف بسیار ناچیز دوم شد و با اختلاف کمی بیشتر سامسونگ سوم شد ، و اینکه میت چهل پرو ترکوند 💪 کرین ۹۰۰۰ واقعا چیپ کم مصرف و بسیار قدرتمندیه 💪 سامسونگ هم عالی عمل کرد با چیپ اسنپ ۸۸۸ .

Milad7

ما که پول نداریم بخریم 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رضا بهرامی نیا