حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت گلکسی A72 و گلکسی A52 مدل 4G و 5G سامسونگ لو رفت

نوشته

3 سال قبل | 16 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

ما از این واقعیت مطلع هستیم که سامسونگ در حال آماده سازی برای ارایه دو دستگاه جدید سری A یعنی Galaxy A52 و A72 است. این دو دستگاه مدل های 5G و 4G دارند. امروز مدل 4G گلکسی A72 سامسونگ با شارژر ۲۵ وات دیده شده است. همچنین قیمت گلکسی A72 و گلکسی A52 مدل 4G و 5G هم لو رفته است.

مدل 4G گلکسی A72

در چند روز گذشته، ما به لطف بنچمارک‌ و سایر گواهینامه ها، بسیاری از جزئیات هر دو دستگاه را می دانیم. همین دیروز، صفحه پشتیبانی Galaxy A72 در وب سایت رسمی روسی سامسونگ منتشر شد. اکنون برخی مشخصات این گوشی را از گواهینامه FCC پیدا کرده ایم. نسخه Galaxy A72 4G که دارای شماره مدل SM-A725M است، گواهینامه FCC را دریافت کرده و نشان از آن دارد ممکن است در روزهای آینده رسمی شود.

در حال حاضر اسناد آنلاین جزئیات زیادی از دستگاه را فاش نمی کنند، اما این گوشی ممکن است پشتیبانی از شارژ سریع 25 وات را ارائه دهد. علاوه بر گواهینامه FCC گوشی Galaxy A72 همچنین با شماره مدل SM-A725M در وب سایت کاراییب و امریکا لاتین ظاهر شده است.

شایعات دیگر نشان می دهد که Galaxy A72 در دو نسخه 4G و 5G ارایه خواهد شد. چند روز پیش ، مدل Galaxy A72 4G با شماره مدل SM-A725F مجهز به 8 گیگابایت رم و یک تراشه Snapdragon 720G  در پایگاه داده Geekbench ظاهر شد. مشخصات دیگر دستگاه هنوز مشخص نشده است، اما گفته می شود مدل 5G آن از یک نمایشگر 6.7 اینچی با سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی برخوردار است. هر دو نسخه 4G و 5G از نظر دیدگاه طراحی شبیه به هم هستند و دوربین چهارگانه عقب را ارائه می دهند.

قیمت گلکسی A72 چقدر است؟

قیمت گلکسی A72 در آلمان لو رفته است که نشان می دهد نسخه 4G برای حافظه داخلی 128 گیگابایتی ممکن است با قیمت 449 یورو به فروش برسد. قیمت مدل بالاتر 256 گیگابایتی می تواند از 509 یورو آغاز شود. در حال حاضر ، هیچ اطلاعاتی در مورد نسخه 5G گلکسی A72 وجود ندارد.

همراه با Galaxy A72 ، سامسونگ حتی خود را برای Galaxy A52 آماده می کند. همچنین گفته می شود که این دستگاه هم در دو نسخه 4G و 5G وارد بازار می شود. گفته می شود که Galaxy A52 دارای 8 گیگابایت رم و یک Snapdragon 720G است که از اندروید 11 بهره می برد.

قیمت گلکسی A52 چقدر است؟

جزئیات درز شده به ما نشان می دهد که نسخه Galaxy A52 4G ممکن است با برچسب قیمت 369 یورو برای 128 گیگابایت حافظه داخلی رسمی شود. حدسی که برای قیمت مدل 5G با 256 گیگابایتی وجود دارد، ممکن است با قیمت حدود 429 یورو به فروش برسد.

در حال حاضر سامسونگ هنوز تاریخ رسمی عرضه این دو دستگاه را اعلام نکرده است. با این حال ، با توجه به فعال بودن صفحه پشتیبانی دستگاه ها و نمایش گوشی در پایگاه داده معیار و گواهینامه ، به نظر نمی رسد که معرفی رسمی دور باشد.

نظر شما چیست؟ منتظر خانواده گلکسی A جدید هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

یعنی اگه برای a72چیزی زیر اسنپدراگون ۸۵۵ بزاره پا میشم میرم اونجا 😡😡😡

The Destroyer

سری ای سامسونگه
چه انتظاری داری؟😂

Mahdi

۵۰۰یورو برای گوشی با اسنپدراگون ۷۲۰ شاید کلا برای گوشی ۱۵۰ دلارم خرج نکرده باشه

Arad.Htc

داداش شاید برا آ 92 بزاره ولی ازش بعیده(سامسونگ)

Taha

پس کم کم آماده شو و وسایلتو جمع کن ،😂

Mahdi

500یورو برای گوشی 4G مگه چی داره که این قیمتش اسنپدراگون۷۲۰ که برای پایین رده هاام میزارن دوربین که تا من خبر دارم هنوز به s8نرسیدن از لحاظ امتیازی صفحه شاید امولد باشه ولی مطمئنا ۶۰ هرتزه واقعا اگه این قیمت باشه واسه سامسونگ متاسفم😠😠😠

ممد بمولا

خب میرم می10تی یا 10تی پرو میخرم
چرا یه میان رده پلاستیکی با اسنپ سری 7 میخرم :/

Mahdi

می ۱۰تی پرو هروز داره قیمتش میاد پایین تر ۲۵۶ داشت تو محلمون میداد۱۷۵۰۰

Arad.Htc

ببخشید بابت اسپم :
اقای عطایی با عرض سلام و خسته نباشید اپدیت 85 فايرفاکس اومد میتونید پوشش بدید
https://www.mozilla.org/en-US/firefox/85.0beta/releasenotes/

Arad.Htc

ممنون🙏

Mahdi

آدمایی رو هم می بینی که البته تو فامیلامون هم هست میگه شیائومی هیچی نیست فقط سامسونگ و از هیچی هم سردر نمیاره آخه عقل کل شیائومی همین اسنپ ۷۲۰ جی رو ۲۰۰ دلار یده

Arad.Htc

خودتو درگیر این چیزا نکن من یه پی 30 داشتم چنتا از آشناهامون میپرسیدن موبایلت چیه میگفتم هواوی میگفتن اها هواوی! ولی اگه بجا پی سی میگفتم سامسونگ آ71 خیلی دنبال این بودن مشخ1اتش چیه دیگه بنظرم گذشته اون زمان میگفتیم بنجل چینی البته به اصالت سونی اچ تی سی حرفی نیست ولی هواوی و 100 البته شیائومی این چند سال پیشرفت زیادی داشتن

پ. ن:لطفا دوستانه بخونید متن رو و اینکه من هیتر هیچ برندی نیستم اسمم هم همینطوری گذاشتم اچ تی سی چون اچ تی سی دوس دارم

ali_s

این چه قیمتیه آخه😐😐😐

Finch

نظرم تا حدودی به A52 4G به مثبته

Milad7

برو بابا این سامسونگ هم خودش را مسخره کرده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)