حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عدم پشتیبانی گلکسی S21 سامسونگ از آپدیت یکپارچه یا Seamless Update

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | Android، آپدیت، سامسونگ

در سال ۲۰۲۰ قابلیت به روزرسانی های “یکپارچه” برای اولین بار بخشی از تلفن های هوشمندی شد که با جدیدترین سیستم عامل اندروید ۱۱ عرضه می شوند. این ویژگی به دستگاه امکان می دهد تا همزمان با اجرای فرامین کاربر، در پس زمینه به روزرسانی سیستم را نصب کند و حتی بدون دستور کاربر با آپدیت جدید راه اندازی شود. با این حال، به نظر می رسد که گوگل ظاهراً برای این ویژگی موارد مورد نیازی را ارائه داده است زیرا تأیید شده که سامسونگ Galaxy S21 از این ویژگی پشتیبانی نمی کند. در حقیقت دلیل عدم پشتیبانی گلکسی S21 سامسونگ از آپدیت یکپارچه یا Seamless Update هنوز مشخص نیست اما این موضوع وجود دارد.

آپدیت یکپارچه یا Seamless Update در گلکسی S21

طبق گزارشی از AndroidPolice سند تعریف سازگاری اندروید ۱۱ یا (CDD) ظاهراً این الزام را که بیان می کند تلفن های هوشمند با سیستم عامل جدید باید از ویژگی Seamless Update پشتیبانی کنند را، حذف می کند. این در حالی است که گوگل از سال ۲۰۱۶ روی این ویژگی کار کرده است. به زبان ساده، آپدیت یکپارچه یا Seamless Update دستگاه را قادر می سازد تا در پس زمینه به روز شود. اگرچه انتظار می رفت این ویژگی برای دستگاه هایی باشد که با اندروید ۱۱ عرضه می شوند، اما حالا تأیید شده است که چنین نیست.

آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی

اندروید ۱۱ در گلکسی اس ۲۱

علاوه بر این، همچنین تایید شده است که سری سامسونگ Galaxy S21 از بروزرسانی های یکپارچه برخوردار نیست. ایده پشت این ویژگی جدید کاهش زمان انتظار برای نصب به روزرسانی ها، است که باعث می شود دستگاه برای مدت زمان کوتاهی غیرقابل استفاده شود. در حالی که تولیدکننده های مختلفی مانند گوگل ، موتورولا ، وان پلاس و حتی ال جی از آن پشتیبانی می کنند، سامسونگ علی رغم اینکه این ویژگی تقریباً نیم دهه پیش ارائه شده است، هنوز از بروزرسانی یکپارچه دستگاه های خود پشتیبانی نمی کند.

سری Galaxy S20 سامسونگ که سال گذشته ارائه شده بود، با وجود اینکه غول فناوری کره جنوبی یکی از معدود سازندگانی است که به روزرسانی های به موقع را ارائه می دهد، از این ویژگی پشتیبانی نمی کند. به عبارت دیگر، دستگاه های سامسونگ به دلیل بروزرسانی های مکرر، زمان زیادی را در صفحه بوت لودر خود سپری می کنند. بنابراین، در حالی که به روزرسانی ها یک امتیاز مثبت به حساب می آیند، زمان انتظار ثابت برای چرخه های به روزرسانی عالی آنها هم بسیار مهم است.

نخستین نگاه ترنجی به گلکسی اس ۲۱ سامسونگ

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که این ویژگی را دوست دارید؟ به نظر من که خوب استو بهتر بود اگر گلکسی اس ۲۱ آن را می داشت.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

نه می تونه بد باشه نه می تونه خوب باشه🙃🙃

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)