حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مرکز اصلی فروش کارتن اسباب کشی در تهران

نوشته

3 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

بررسی اجمالی در مورد کارتن اسباب کشی

ما در این محتوا قصد داریم در مورد کارتن خالی و مزایا و نحوه ی خریداری و کاربردهای آن صحبت کنیم, کارتن خالی به عنوان یک محصول کارآمد به خصوص در زمینه ی اسباب کشی و بسته بندی می باشد که در زمان اسباب کشی تهیه ی این محصول شاید یک کمی برای افراد دشوار به نظر برسد ولی امروزه به دلیل وجود مشاغلی مثل کارتن فروشی بسیار راحت شده است. به علت استفاده از این کارتن ها مخصوصا در زمان باربری و اسباب کشی برای بسته بندی لوازم برخی شرکت های بزرگ جهت تولید و عرضه ی کارتن های خالی و مخصوص اسباب کشی به وجود آمده است که اقدام به تولید و تهیه ی این محصول برای افرادی که قصد خرید آن را دارند می نمایند و در ابعاد متفاوت و مختلفی به بازار فروش ارائه می دهند. به دلیل این که شرکت های گوناگونی در همین راستا به وجود آمده است از جنس ها و کیفیت های متفاوت و متعددی برخوردار هستند. همین طور اندازه ی لایه های این کارتن ها بسته به نحوه ی استفاده از آن متغیر می باشد.

از جمله ویژگی و مزیتی که این کارتن ها می توانند در زمان اسباب کشی و حمل و نقل منازل داشته باشند این است که موجب ایجاد امنیت و اطمینان خاطر برای سالم رسیدن وسایل شده است و همین موضوع باعث شده است تا کارتن خالی بسیار پر فروش شود. شما هم اگر قصد جا به جایی و اسباب کشی لوازم خانه و یا اداره ی خود را دارید و نیاز به جعبه بسته بندی خالی دارید می توانید هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری اقدام به تهیه و خریداری این محصول از شرکت مورد نظر نمایید.

 اهمیت استفاده از  کارتن های  اسباب کشی در چیست

برای همه ی افراد این موضوع احتمال دارد که در طول زندگی خود برای یک بار هم که شده رخ داده و اقدام به نقل مکان و اسباب کشی نمایند. و این مورد ممکن است که به صورت سالانه در زندگی برخی از مردم به دلیل مستاجر بودن رخ دهد که بحث این که انجام این پروسه چقدر سخت و استرس زا می باشد به کنار. هر فردی که اقدام به اسباب کشی می نماید برای جمع آوری و بسته بندی لوازم خود نیازمند  کارتن خالی است که به این صورت لوازم خود را در آن قرار دهد. جعبه و قوطی برخی از اسباب و اثاثیه ها ممکن است به دلیل اسباب کشی مکرر خراب شده باشد و برای بسته بندی آن ها بایستی کارتن تهیه کنند. در این راستا ذکر این موضوع خارج از قاعده نمی باشد که  برای این کار می توان به راحتی با خرید و تهیه ی کارتن خالی اقدام به رفع نیاز خود نمود.

از آن جایی که کارتن خالی به عنوان یک وسیله ی ضروری و مهم در امر بسته بندی و جمع آوری لوازم می باشد وجود آن در هنگام پروسه ی اسباب کشی و سهولت در حمل و نقل بسیار ضروری و مهم است. در همین راستا همین امر موجب پیدایش شرکت ها و کارخانه های تولید کننده ی کارتن در ایران و سایر کشورها گردید و این شرکت ها اقدام به تولید انواع کارتن های اسباب کشی در سایزها و اندازه های متعدد کردند به خصوص با تولید کارتن های اسباب کشی مخصوص اداره ها و شرکت موجب تحول عظیمی در این صنعت نمودند و با ارائه ی کارتن های به خصوص برای جمع آوری پرونده ها و کارتن های مخصوص برای کیس کامپیوتر و یا کیبورد و حتی مانیتور و کارتن های اسباب کشی مخصوص دیگر مانند کارتن زونکن موجب سهولت در جا به جایی و حمل و نقل آن ها در هنگام باربری گردید و همین طور موجب این شد که تمامی لوازم بدون هیچ گونه صدمه ای به مقصد برسد.

استفاده از کارتن خالی برای بسته بندی کدام موارد لازم می شود:

همان گونه که قبلا نیز به این موضوع اشاره کردیم کارتن اسباب کشی به عنوان یک وسیله ی خیلی مهم و ضروری در مواقع باربری و بسته بندی لوازم می باشد و کاربرد زیادی در انجام راحت و بدون دردسر این پروسه دارد. از کارتن خالی می توان برای بسته بندی تمامی لوازم مانند لباس ها و همین طور برای جمع آوری کتاب ها و تک تک لوازم آشپزخانه به خصوص قابلمه ها که به راحتی در هر کارتنی جای نمی گیرند و برای بسته بندی تمامی سرویس های چینی و ظروف مهم و شکستنی و مواد غذایی و اسباب بازی های بچه ها و…. استفاده نمود. از آن جایی که مستحضر هستید اسباب کشی یک کار بسیار دشوار و طاقت فرسا و استرس زا و خسته کننده می باشد, دلیل این استرس هم ترس از آسیب و صدمه دیدن لوازم و وسایل خانه است که با خریداری و تهیه ی کارتن های مناسب برای بسته بندی می توانید دیگر استرس آسیب دیدن لوازم خود را به علت کیفیت زیادی که این محصول ها دارند نداشته باشید.

برای سهولت در بسته بندی و از همه مهم تر برای انجام اصولی و صحیح آن شرکت های تولید کننده  این کارتن ها را در اندازه ها و سایزهای متفاوت تولید و تهیه می کند. به همین علت مصرف کننده می تواند کارتن خالی را در ابعاد کوچک و متوسط و بزرگ تهیه نماید. علاوه بر این موضوع با انتخاب ابعاد و اندازه های متناسب می توان در هنگام اسباب کشی نظم بیشتری را به انجام این پروسه داد و به دلیل این که قسمتی از این قوطی ها برای نوشتن نام و لوازم داخلی آن اختصاص داده شده است به راحتی می توانید در زمان چیدمان آن ها را پیدا کنید. از همه مهم تر لایه های این کارتن ها متفاوت می باشد و در اندازه های مختلف تولید می شود و ای کارتن های اسباب کشی معمولا سه لایه و پنج لایه هستند این کارتن ها مخصوص و مناسب اسباب کشی و بسته بندی لوازم می باشد

خرید کارتن خالی تا چه اندازه ای می تواند در انجام امور اسباب کشی برای ما کمک کند؟

با خرید کارتن خالی می توان به راحتی و به صورت اصولی همه لوازم را بسته بندی کرد و اطمینان این را داشت که تمامی وسایل بدون کوچکترین صدمه و آسیبی به محل مورد نظر می رسند. برای لوازمی که دارای ابعاد بزرگی و اندازه های متفاوت تری هستند مانند کاناپه و یا یخچال و میزها و کنسول های می توان جهت جلوگیری از ایجاد خط و خش  و نشستن گرد و غبار و خاک بر روی آن ها از سلفون ها استفاده کرد و در همین راستا برای جلوگیری از ضربه دیدن و شکستن لوازم حساس مانند وسایل بوفه و یا اشیاء مهم و عتیقه می توان از نایلون های حبابدار استفاده نمود. که  از صدمه دیدن ان ها در هنگام اسباب کشی جلوگیری می کند.

البته این موضوع نیز در همین راستا شایان به ذکر می باشد که شرکت های تولید کننده ی کارتن خالی و کارتن های مخصوص اسباب کشی, محصولات خود را با کیفیت بالا و به بهترین شکل با مرغوب ترین جنس به تولید رسانده و در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. کارتن خالی را می توان از شرکت های تولید کننده کارتن های اسباب کشی تهیه و خریداری نمود که با توجه به انواع و سایزهای متفاوتی که دارد می توان کارتن مورد نظر را به سهولت پیدا کرد.

برای خرید تمامی وازم بسته بندی اعم از دستگاه چسب کش، چسب پهن، سلفون و… به وب سایت الو کارتن مراجعه نمایید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات