حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی A52 5G گواهینامه های بیشتری دریافت کرد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

گزارش ها نشان می دهد که سامسونگ گلکسی A52 5G گواهی Wi-Fi و بلوتوث SIG خود را دریافت کرده است. این به وضوح نشان می دهد که کم کم باید منتظر رونمایی از نسل جدید گوشی های خانواده موفق Galaxy A سامسونگ باشیم.

گلکسی A52 5G

مدل هایی که گواهی دریافت کرده اند دارای شناسه های SM-A526B ، SM-A5260 (نسخه دو سیم کارته) و SM-A526N (نسخه کره جنوبی) هستند. لیست ها نشان داده اند که Galaxy A52 5G از دو باند Wi-Fi شامل 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز و بلوتوث 5.0 پشتیبانی می کند.

بر اساس اطلاعات موجود، این گوشی از کوالکام اسنپدراگون 750G پشتیبانی می کند و در حافظه های رم 6 و 8 گیگابایتی عرضه می شود. این دستگاه دارای اندروید ۱۱ مبتنی بر One UI 3.0 است. سامسونگ ظاهراً قصد دارد مدل 4G گلکسی A52 را نیز عرضه کند که توسط Snapdragon 720G تأمین خواهد شد.

گلکسی A52 5G سامسونگ

گلکسی A52 5G سامسونگ

این گوشی به احتمال زیاد از یک صفحه نمایش 6.5 اینچی با اسکنراثر انگشت زیر پنل و سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی برخوردار است. انتظار می رود این گوشی چهار دوربین اصلی با یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو 8 مگاپیکسلی، یک دوربین زاویه دید عریض 12 مگاپیکسلی و یک ماژول اختصاصی “بوکه” 5 مگاپیکسلی داشته باشد. طبق سازمان 3C چین، این گوشی از شارژ 15 وات پشتیبانی می کند.

سامسونگ Galaxy A52 ظاهراً دارای جک هدفون 3.5 میلی متری نیز خواهد بود و در رنگ های سفید، نارنجی و احتمالاً رنگ جدید Teal (سبز دودی یا سبز کله غازی) در دسترس خواهد بود. قاب پشتی منشور مانند خواهد داشت.

گفته می شود که مدل 5G حدود 499 دلار قیمت خواهد داشت، اما ممکن است سامسونگ با کاهش قیمت بیشتر ما را شگفت زده کند.

مدل 4G سامسونگ Galaxy A51 در دسامبر سال 2019 و مدل 5G آن در آوریل سال 2020 به بازار عرضه شد. این بار احتمالا هر دو نسخه همزمان عرضه می شوند و با نگاهی به تمام این گواهینامه ها، به نظر می رسد معرفی دور از دسترس نیست.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی A52 5G هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

سامسونگم تا اسنپدراگوم ۷۵۰ خز نکنه ول کن نیست که😊😊

Mahdi

اسنپدراگون

Milad7

تکرارِ مکررات 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)