حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین گوشی تاشو شیائومی شاید Mi Mix 4 باشد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | شایعات، شیائومی

در دو سال گذشته، با پیشرفت مداوم و بهبود فناوری صفحه نمایش انعطاف پذیر، تولیدکنندگان مختلف گوشی های هوشمند بازار صفحه نمایش تاشو را هدف قرار داده اند. از جمله می توان به تولیدکنندگان ردیف اول مستقر در چین مانند شیائومی ، OPPO و VIVO اشاره کرد. خب البته بد نیست بگوییم که این ردیف اول پشت سر سامسونگ و هواوی هستند. در جدیدترین شایعات می شنویم که اولین گوشی تاشو شیائومی شاید Mi Mix 4 باشد.

Mi Mix 4

در جدیدترین گزارش ها می شنویم که توسعه اولین تلفن های هوشمند با نمایشگر تاشو جدید سه تولید کننده (Xiaomi ، Oppo و Vivo) همه طبق برنامه است و امسال رسما رونمایی می شوند.

در حال حاضر، خبری از گوشی های هوشمند تاشو اوپو و ویوو نیست. با این حال، علائم مختلف نشان می دهد که به زودی از اولین گوشی صفحه تاشو شیائومی رونمایی می شود. برخی از کاربران قبلاً عکسهای جاسوسی این گوشی تاشو یا نمونه پیش تولید آن را به اشتراک گذاشته اند.

گوشی تاشو شیائومی

گوشی تاشو شیائومی

از عکس ها، می توانیم ببینیم که تلفن هوشمند تاشو شیائومی یک طراحی تاشو داخلی مشابه Galaxy Z Fold به کار می برد. این نیز روال متداول تری در صنعت است. طراحی فعلی بسیار بالغ است. بنابراین منطقی است که نه تنها شیائومی بلکه OPPO و VIVO نیز از این طراحی استفاده خواهند کرد.

علاوه بر این، عکس های جاسوسی همچنین نشان می دهد که اولین تلفن هوشمند روی صفحه نمایش تاشو شیائومی از رابط کاربری MIUI 12 استفاده می کند.

وقتی به گذشته نگاه می کنیم، می بینیم که شیائومی از طریق سری MIX خود فناوری های جدیدی را در زمینه نمایشگر به بازار عرضه کرده است. به غیر از سه نسل MIX که در حال حاضر منتشر شده اند، گوشی مفهومی MIX Alpha با طراحی صفحه فراگیر نیز وجود دارد. بنابراین بدون شک، اولین گوشی صفحه نمایش تاشو این شرکت در سری MIX خواهد بود.

شیائومی در می میکس بیش از دو سال است که محصول جدیدی را روانه بازار نکرده است. پیش از این، همه طرفین اعلام کرده بودند که شیائومی Mi MIX 4 امسال رونمایی خواهد شد. و اکنون، با ترکیب همه اخبار، می فهمیم که این اولین دستگاه تاشو این شرکت خواهد بود.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی تاشو شیائومی هستید؟ فکر می کنید اگر نتیجه نهایی مانند تصویر لو رفته جدید باشد (که بالاتر می بینید)، آیا خروجی خوبی است؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Yousef.komando

عجب عجب هی قجب تا کی خواهد رسید این رجب

Mahdi

کی این می میکس ۴ معرفی میشه هر سال میگن ولی خبری نیست ازش

Milad7

منتظر می مانیم 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)