حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بهینه سازی سایت چیست و چه کاربردی دارد: طراحی سایت مبنا

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

رقابتی شدن کسب و کارهای اینترنتی باعث شده تا سئو و یا همان بهینه سازی سایت نیز اهمیت بیشتری پیدا کند. در واقع کسب و کارهای اینترنتی زمانی میتوانند به رقابت با یکدیگر بپردازند که اهمیت زیادی را نیز به سئو سایت خود قائل شوند. اما بهینه سازی سایت چیست و چه کاربردی دارد؟ بهینه سازی سایت و یا همان سئو در واقع به تکنیک هایی گفته میشود که با پیاده سازی این تکنیک ها میتوان بعد از مدت زمانی مشخص ، افزایش رتبه را برای سایت در نتایج جستجوی گوگل شاهد بود. یک فروشگاه اینترنتی و یا هر وب سایت دیگری زمانی میتواند نتیجه بهتری در نتایج جستجوی گوگل بدست آورد که بهینه سازی سایت آن هم بصورت مستمر و مداوم بر روی آن انجام شده باشد. بهینه سازی سایت و در نتیجه افزایش رتبه در نتایج جستجوی گوگل در مدت کوتاه بدست نمی آید و به یک بازه زمانی چند ماهه و حتی بیشتر نیاز دارد. بسته به نوع کسب و  کار شما و عبارت و کلمه ای که تمایل دارید تا در نتایج جستجو رتبه بالایی را بدست آورد ،‌ این زمان متغیر خواهد بود. برخی از عبارات و یا کلمات در مدت زمان کوتاهی نتیجه خوبی را بدست می آورند اما برخی دیگر اینگونه نیستند و زمان زیادی را برای نتایح بهتر نیاز دارند.

مزایای ایجاد شده با بهینه سازی سایت چیست

برای اینکه پی ببرید بهینه سازی سایت چیست و چه کاربردی دارد باید به مزایای فراوان ایجاد شده با سئو سایت اشاره کنیم. مهمترین مزیتی که بهینه سازی سایت و یا سئو ایجاد میکند افزایش بازدید سایت میباشد. در واقع شما با سئو میتوانید بازدید سایت خود را که میتواند فروشگاهی و یا شرکتی باشد تا حد زیادی افزایش دهید. در میان تمامی وب سایت ها این فروشگاه های اینترنتی هستند که به سئو و بهینه سازی سایت نیاز زیادی دارند زیرا فروش بالاتر این وب سایت ها در گرو سئو و بهینه سازی سایت میباشد. با بهینه سازی سایت و سئو میتوانید برندسازی کنید. در واقع زمانی که سایت شما در نتیایج اول جستجوی گوگل قرار میگیرد در طولانی مدت به یک برند تبدیل خواهد شد و ارزش بسیار بالایی پیدا میکند. در حال حاضر برخی از وب سایت های فروشگاهی وجود دارند که به دلیل قرار گرفتن در نتایج اول جستجوی گوگل در طولانی مدت رتبه بسیار خوبی را به خود اختصاص داده اند و تنها دامنه این سایت ها به خودی خود ارزش بسیار زیادی پیدا کرده است. مالکان این وب سایت ها با توجه به برندسازی انجام شده میتوانند در هر زمان نسبت به فروش دامنه خود آن هم با بهترین قیمت اقدام کنند . ترافیک سایت با انجام سئو و بهیه سازی سایت تا حد چشمگیری افزایش می یابد . منظور از ترافیک سایت در واقع همان بازدید سایت میباشد که خود در افزایش رتبه تاثیر زیادی دارد. سئو یکی از بهترین ابزارها برای تبلیغات محسوب میشود  و در عین حال که شما رتبه سایت خود را ارتقا میدهید،‌ تبلیغات بسیار خوبی نیز برای برند و محصولات شما نیز  صورت میگیرد. با سئو و بهیه سازی سایت در نهایت فروش بالاتری نیز برای فروشگاه های اینترنتی صورت خواهد گرفت و اینگونه میتوانند به رقابت با دیگر فروشگاه های آنلاین بپردازند. طراحی سایت مبنا مفتخر است اعلام دارد تا کنون پروژه های زیادی را  در زمینه بهینه سازی سایت به انجام رسانده است و توانسته رتبه وب سایت های مشتریان خود را تا حد چشمگیری در نتایج جستجوی گوگل ارتقا دهد.

کاربرد بهینه سازی سایت در کسب و کارهای نوپا

برای اینکه بدانید بهینه سازی سایت چیست و چه کاربردی دارد باید به مهمترین کاربرد آن اشاره کنیم که آن هم تاثیر بسزای آن در کسب و کارهای نوپا میباشد. بسیاری از فروشگاه های اینترنتی تازه تاسیس وجود دارند که افزایش فروش آنها در گرو افزایش رتبه در گوگل میباشد. در واقع زمانی میتوانند فروش بالایی داشته باشند که از خدمات بهینه سازی سایت بهره مند شوند. تا زمانی که این کسب و کارها از خدمات سئو سایت بهره مند نشوند هیچ اتفاقی در افزایش رتبه و همچنین فروش آنها رخ نخواهد داد و باید به همان میزان بازدید و فروش بسنده کرده و رضایت دهند.  وب سایت های شناخته شده که در نتایج اول جستجو قرار دارند چندان نیازی به سئو سایت نخواهند داشت اما کسب و کارهای نوپا نیاز زیادی به خدمات بهینه سازی سایت خواهند داشت. البته مشکلی که در میان صاحبان کسب و کارهای کوچک وجود دارد این است که تصور میکنند با دریافت خدمات بهینه سازی سایت و سئو در یک بازه زمانی کوتاه نتایج خوبی را نیز به دست خواهند آورد که اینگونه نیست و باید زمان زیادی را برای دریافت نتایج مناسب بدین منظور اختصاص دهند. باید بازه زمانی چند ماهه و یا بیشتر را برای دریافت نتیجه از طریق سئو اختصاص دهید و  همچنین نباید انتظار داشته باشید که میتوانید به زودی رتبه هایی بالاتر از سایت هایی که سالهاست در رتبه اول گوگل هستند را به دست آورید.

کاربرد سئو در معرفی خدمات و محصولات جدید

در صورتی که مالکان وب سایت ها قصد داشته باشند تا محصول و خدمات جدیدی را معرفی کنند و بازدهی مناسبی را نیز  شاهد باشند باید از خدمات سئو و بهینه سایت کمک بگیرند. امروزه شرکت ها و فروشگاه های اینترنتی زیادی وجود دارند که به مرور محصولات و خدماتی را به وب سایت خود اضافه اضافه میکنند که در این صورت باید از سئو کمک گرفته تا بتوانند نتایج خوبی را نیز کسب کنند. شاید تصور کنید که با قرار  دادن محصول و خدمات در وب سایت خود به راحتی میتوانید نتایج خوبی را نیز به دست آورید که در حقیقت اینگونه نیست و باید خدمات جداگانه ای را برای آن در نظر بگیرید. سئو هر عبارت یا واژه ای باید به صورت جداگانه در نظر گرفته شود تا سایت در نتایج جستجوی خوبی بعد از مدتی قرار گیرد. در حال حاضر وب سایت  های زیادی وجود دارند که به یک برند تبدیل شده اند اما در صورتیکه قصد معرفی و افزایش بازدید محصول و خدمات جدید را داشته باشند از سئو کمک میگیرند. برای افزایش رتبه سایت خود میتوانید با کارشناسان طراحی سایت مبنا تماس حاصل نموده و از خدمات این مجموعه با قیمت مناسب بهره مند شوید.

سئو و کاهش هزینه های تبلیغ و بازاریابی

در ادامه مطلب بهینه سازی سایت چیست و چه کاربردی دارد باید به نقش تبلیغاتی بسیار خوب آن اشاره کنیم. تنها زمانی یک کسب و کار و صنف میتواند فروش بالایی را تجربه کند که تبلیغات و بازاریابی خوبی را نیز انجام داده باشد. تبلیغات و بازار یابی هزینه های زیادی را در بر دارد که شاید هر صنفی قادر به تحمل چنین هزینه هایی نباشد. اما یکی از خدماتی که با بهره مندی از آن میتونید هزینه های خود برای تبلیغات و بازاریابی را تا حد زیادی توسط آن کاهش دهید  سئو و بهینه سازی سایت میباشد. بهینه سازی سایت و سئو نوعی بازاریابی و تبلیغ برای برند و همچنین محصولات بارگزاری شده بر روی صفحات سایت محسوب میشود و میتوانید هزینه های خود برای تبلیغ را با این روش بکاهید. هزینه هایی که با این روش تبلیغ و بازاریابی ایجاد میشود بسیار کمتر از دیگر روش های تبلیغاتی است. البته این روش تبلیغاتی همچنین در صورتی که خروجی مناسبی داشته باشد به عنوان یک روش تبلیغاتی ماندگار و طولاتی مدت محسوب میشود.

طراحی سایت مبنا کلیه خدمات بهینه سازی سایت و سئو را با بهترین تعرفه به انجام میرساند و با دریافت خدمات از این مجموعه بهترین خروجی و نتیجه را دریافت خواهید نمود. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت خدمات سئو سایت با کارشناسان شرکت تماس حاصل نمایید.

در نهایت برای طراحی سایت و انجام سئو به سایت طراحی سایت مبنا مراجعه نمایید:

https://mabnasite.ir/

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

تشکر 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات