حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بازی Need for Speed از اولین نسخه تا Heat

نوشته

3 سال قبل | 23 دیدگاه | بازی، برترین‌های ترنجی

Need for Speed یکی از قدیمی ترین سری بازی های Electronic Arts است که نسخه های مختلف آن از سال 1994 تا کنون ساخته و منتشر شده اند. برای مشاهده سیر تکامل بازی Need for Speed از اولین نسخه تا Heat با ترنجی همراه باشید.

سیر تکامل بازی Need for Speed از اولین نسخه تا Heat

بازی Need for Speed

Need for Speed – 1994

The Need for Speed اولین نسخه از این سری، ​​یک بازی ویدئویی مسابقه ای است که در EA Canada تولید و توسط Electronic Arts منتشر شده است. این بازی ابتدا در سال 1994 در 3DO منتشر شد و در سال 1995 به MS DOS منتقل شد. نسخه دیگر بازی، The Need for Speed ​​Special Edition، در سال 1996 برای سیستم عامل های Microsoft Windows، PlayStation و Sega Saturn منتشر شد. نسخه اصلی 3DO هشت اتومبیل اسپرت را شامل می شود.

وظیفه بازیکن مسابقه در سه منطقه واقع گرایانه برای دستیابی به مقام اول است. نسخه بعدی بازی یعنی Special Edition به طور معمول شامل یک ماشین نهم اضافی و جاده های بیشتری است. Check point ها، ماشین های مسابقه ای دیگر و پیگیری های پلیس معمولاً در مسابقات ظاهر می شوند.

نیاز به سرعت یک موفقیت تجاری بود. منتشران بازی های ویدیویی، ادغام واقع گرایی در گیم پلی و گرافیک و همچنین گنجاندن فیلم های کاملا متحرک را ستودند. این اولین قسمت از سری Need for Speed ​​است که بر روی بازی های مسابقه ای آینده نیز تأثیر گذاشت.
سیر تکامل بازی Need for Speed از اولین نسخه تا Heat

بازی Need for Speed

Need for Speed II – 1997

مانند نسخه قبلی خود، Need for Speed ​​II به بازیکنان امکان می دهد اتومبیل های عجیب و غریب را در پیست هایی با مضمون کشور آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و استرالیا در برابر حریف های کنترل شده توسط کامپیوتر یا حریف های انسانی از طریق LAN، مودم یا در حالت تقسیم صفحه مسابقه دهند. سه حالت گیم پلی مجزا وجود؛

دارد حالت Single Race که در آن یک بازیکن به سادگی یک ماشین و یک کورس را انتخاب می کند و یک مسابقه را تکمیل می کند.در این حالت، بازیکن می تواند تعداد و نوع حریف ها و همچنین تعداد دورهایی را که باید تکمیل شود را سفارشی کند.

حالت مسابقات که در آن بازیکن باید یک سری مسابقات را با موفقیت به پایان برساند تا یک ماشین جایزه باز شود.

حالت Knockout از یک سری مسابقه با 8 حریف تشکیل شده است. آخرین مقام در پایان هر مسابقه از مسابقات حذف می شود.

این بازی دارای هشت اتومبیل مسابقه ای با کیفیت خوب است که بازیکن می تواند با آنها رانندگی و رقابت کند. نسخه “Special Edition” این بازی چهار ماشین اضافی اضافه آورد. علاوه بر این، Nee for Speed II دارای یک ویترین است که عکس ها، فیلم ها و اطلاعات فنی در مورد اتومبیل ها و همچنین تاریخچه هر شرکت و سابقه توسعه هر خودرو را ارائه می دهد.
سیر تکامل بازی Need for Speed از اولین نسخه تا Heat

بازی Need for Speed

Need For Speed III: Hot Pursuit – 1998

این سومین قسمت مهم از سری Need for Speed ​​است که شامل تعقیب و گریز های پلیس به عنوان یک قسمت اصلی از گیم پلی است. Hot Pursuit همچنین روی مسابقه با ماشین های اسپورت متمرکز است و دارای مسابقاتی است که در در مکان های مختلف در آمریکای شمالی برگزار می شود، این باز همچنین شامل شرایط مختلف و آب و هوا است. علاوه بر این، هوش مصنوعی پلیس نسبت به مدل قبلی خود بهبود یافته است، با استفاده از چندین روش برای متوقف کردن بازیکن و حریف ها، بسیار پیشرفت کرده اند. این بازی در مارس 1998 برای پلی استیشن منتشر شد و بعداً در سپتامبر 1998 یک نسخه پیشرفته برای مایکروسافت ویندوز دریافت کرد.

سیر تکامل بازی Need for Speed از اولین نسخه تا Heat

بازی Need for Speed

Need For Speed High Stakes – 1999

Need for Speed ​​High Stakes که در اروپا و آمریکای جنوبی با نام Need for Speed ​​Road Challenge شناخته می شود، یک بازی ویدیویی مسابقه ای است که در سال 1999 توسط EA برای پلی استیشن و مایکروسافت ویندوز منتشر شد.

سیستم بازی این قسمت شامل دو حالت است، “Tournament” سری مسابقات ساده با اتومبیل های خاص. و “Special Event” مشابه همان مسابقات، اما با شرایط مختلف مانند رانندگی در شب یا اتومبیل کاملاً ارتقا یافته است. با اتمام مسابقات بازیکن پول به دست می آورد که برای خرید اتومبیل های جدید و ارتقای اتومبیل های قدیمی استفاده می شود. تکمیل مسابقات همچنین قفل مسیرهای جدید را باز می کند.

سیر تکامل بازی Need for Speed از اولین نسخه تا Heat

Need for Speed: Porsche Unleashed – 2000

بازی Need for Speed ​​Porsche Unleashed پنجمین قسمت از سری Need for Speed ​​است. برخلاف سایر عناوین نیاز برای سرعت، Porsche Unleashed به اتومبیل های اسپرت مسابقه ای پورشه اختصاص دارد و مدل های آن از 1950 تا 2000 را شامل می شود. بر خلاف چهار بازی قبلی، Need for Speed Porsche Unleashed در ژاپن عرضه نشد.
سیر تکامل بازی Need for Speed از اولین نسخه تا Heat

Need for Speed: Hot Pursuit 2 – 2002

Need for Speed ​​Hot Pursuit 2 ششمین قسمت از سری Need for Speed ​​و ادامه Need for Speed ​​III Hot Pursuit در سال 1998 است. توسط EA Black Box برای PlayStation 2 و توسط EA Seattle برای GameCube، Xbox و Windows ساخته شده است. این بازی دارای اتومبیل های مختلف با کارایی بالا و سازندگان عجیب و غریب است. بازیکنان می توانند با استفاده از این اتومبیل ها در مسابقات شرکت کنند یا تصمیم بگیرند که به عنوان یک افسر پلیس بازی کنند و راننده های یاغی را دستگیر کنند.

سیر تکامل بازی Need for Speed از اولین نسخه تا Heat

Need for Speed: Underground – 2003

Need for Speed ​​Underground هفتمین قسمت از سری Need for Speed ​​است، در استودیو EA Black Box ساخته شده و توسط Electronic Arts در سال 2003 منتشر شده است. دو بازی مختلف، یکی برای کنسول ها و ویندوز و دیگری برای Game Boy Advance تولید شد.
Underground با نادیده گرفتن بازی های قبلی Need for Speed ​​که شامل اتومبیل های اسپورت و مسابقات کوتاه بود، یک فرانچایز جدید راه اندازی کرد. این اولین بازی در این سری بود که دارای یک حالت تک نفره شامل یک داستان و یک حالت گاراژ بود که به بازیکنان امکان می داد اتومبیل خود را با تنوع زیادی ارتقا داده و شخصی سازی کنند. تمام مسابقات در شهر المپیک برگزار می شود، اگرچه شباهت زیادی به شهر نیویورک، سانفرانسیسکو و لس آنجلس دارد.
Underground از نظر تجاری بسیار موفقیت آمیز بود.
سیر تکامل بازی Need for Speed از اولین نسخه تا Heat

بازی Need for Speed

Need for Speed: Underground 2 – 2004

Need for Speed ​​Underground 2 یک بازی ویدیویی کراس پلتفرم مسابقه ای و هشتمین قسمت از سری Need for Speed ​​است که دنباله مستقیم بازی Need for Speed ​​Underground بوده و توسط الکترونیک آرتز در سال 2004، برای مایکروسافت ویندوز، Game Boy Advance، GameCube، PlayStation 2، Xbox، PlayStation Portable، Nintendo DS و تلفن های همراه ساخته و منتشر شده است. این بازی مانند نسخه اول خود، از نظر تجاری موفقیت آمیز بود، حدود 11 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخت و رکورد فروش در انگلستان را شکست.
Need for Speed ​​Underground 2 چندین ویژگی جدید مانند سفارشی سازی گسترده تر، روش های جدید انتخاب ماشین، حالت گشت و گذار در یک شهر بزرگ معروف به “Bayview” را فراهم می کند.
سیر تکامل بازی Need for Speed از اولین نسخه تا Heat

بازی Need for Speed

Need for Speed: Most Wanted – 2005

Need for Speed ​​Most Wanted نهمین قسمت از این سری ​​است. توسط EA Canada و EA Black Box ساخته شده و توسط الکترونیک آرتز منتشر شده است، در 11 نوامبر 2005 برای PlayStation 2، Xbox، GameCube، Nintendo DS، Microsoft Windows، Game Boy و Xbox 360 منتشر شد. این بازی با سبک جهان باز، بر مسابقات خیابانی متمرکز است.
Most Wanted بسیاری از پیشرفت های قابل توجه را برای سایر نسخه های این مجموعه به ارمغان آورد. مهمترین نکته برجسته آن تعقیب و گریز های عمیق پلیس است. نسخه های خاصی از بازی نیز با قابلیت بازی چند نفره آنلاین منتشر شده بود. پس از انتشار، این بازی مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و با فروش 16 میلیون نسخه در سراسر جهان، به عنوان بهترین فروش این مجموعه، به موفقیت بزرگی دست یافت.
سیر تکامل بازی Need for Speed از اولین نسخه تا Heat

بازی Need for Speed

Need for Speed: Carbon – 2006

این بازی قسمت دهم از سری Need for Speed ​​است. توسط EA کانادا، Rovio Mobile و EA Black Box ساخته شده و توسط Electronic Arts منتشر شده است. در این بازی رانندگانی را می بیند که در شهر خیالی Palmont City مسابقات غیرقانونی خیابانی انجام می دهند، داستان اصلی بازی پس از وقایع Most Wanted رخ می دهد. در حالی که گیم پلی بازی مشابه نسخه قبلی خود است، Carbon تعدادی از ویژگی های جدید را شامل می شود؛ از جمله گروه ها و رویدادهای مسابقه ای سبک Touge و گزینه های شخصی سازی بیشتر.

سیر تکامل بازی Need for Speed از اولین نسخه تا Heat

بازی Need for Speed

Need for Speed: ProStreet – 2007

این یازدهمین قسمت از سری نیاز به سرعت و پس از Need for Speed: Carbon است. بر خلاف نسخه های قبلی خود، که در صحنه مسابقه غیرقانونی خیابانی تمرکز داشتند، ProStreet بر مسابقات قانونی که در پیست های بسته برگزار می شود تمرکز دارد. این بازی، بازیکنان را ملزم به شخصی سازی و تنظیم ماشین ها برای حالت های مختلف مسابقه می کند. بیشتر مسابقات در مکان های دنیای واقعی مانند Portland International Raceway برگزار می شود.

ProStreet در طی تقریباً دو سال ساخته شد. این اولین بازی Need for Speed ​​است که در درجه اول برای کنسول های با کیفیت بالا مانند Xbox 360 و PlayStation 3 ساخته شده است، اگرچه نسخه های Microsoft Windows، PlayStation 2 و Wii نیز منتشر شد. این بازی دارای یک موتور فیزیکی جدید است که به ماشین ها امکان می دهد با روشی واقعی تر کار کنند و در تصادفات آسیب ببینند.

سیر تکامل بازی Need for Speed از اولین نسخه تا Heat

بازی Need for Speed

Need for Speed: Undercover – 2008

این بازی نیز با تمرکز بر مسابقات غیر قانونی خیابانی ساخته شد و برای سیستم عامل های PS2 ، PS3 ، Xbox ، Xbox360 ، Windows منتشر شد. در این بازی، بازیکنانی را می بیند که در محدوده خیالی Tri City در حال انجام مسابقات غیرقانونی خیابانی هستند، داستان اصلی در این بازی متمرکز بر کاراکتری است که به عنوان یک افسر مخفی پلیس برای بررسی ارتباطات بین یک سندیکا جنایی، اتومبیل های مسروقه و اتومبیل رانی های خیابانی فعالیت می کند.
گیم پلی بازی به همان روشی است که در نسخه های قبلی مانند Need for Speed ​​Most Wanted و Need for Speed ​​Carbon وجود داشت، اکنون شامل انتخاب بزرگتری از اتومبیل های مجاز دنیا و سیستم سبک RPG در حالت اصلی داستان بازی است.

سیر تکامل بازی Need for Speed از اولین نسخه تا Heat

بازی Need for Speed

Need for Speed: Shift – 2009

Need for Speed ​​Shift سیزدهمین قسمت از این سری ​​است. توسط استودیوی Slightly Mad و با همکاری EA Bright Light ساخته شده و توسط Electronic Arts برای PS3،Xbox360،PC در سال 2009 منتشر شده است.
با هدف مخاطبان سبک Hardcore، شیفت به سبک شبیه سازی اتومبیل های تورگردانی مدل قبلی خود یعنی Need for Speed ProStreet برمی گردد. اگرچه گیم پلی این دو عنوان مشابه است، اما Shift هندلینگ ماشین ها را بسیار واقعی تر از مدل قبلی خود بازسازی می کند و حاوی داستان نیست. با شروع حالت تک نفره، بازیکن دو دور مسابقه اتومبیلرانی Brands Hatch انجام می دهد تا مهارت خود را تعیین کند.
بازیکن باید برای کسب درآمد ستاره ها را در مسابقات کسب کند و قفل مسابقات و رده های جدید را باز کند.
سیر تکامل بازی Need for Speed از اولین نسخه تا Heat

بازی Need for Speed

Need for Speed: Nitro – 2009

Need for Speed ​​Nitro چهاردهمین عنوان از سری Need for Speed ​​است. توسط الکترونیک آرتز برای سیستم عامل های Wii و Nintendo DS منتشر شده است. همچنین این یکی از دو بازی است که تا به امروز برای رایانه های شخصی ساخته نشده و فقط برای کنسول های نینتندو منتشر می شود.
Need for Speed ​​Nitro یک بازی مسابقه ای است که بر سرعت و هیجان ناشی از واقع گرایی یا تنظیم وسایل نقلیه تأکید دارد. نسخه Wii تا چهار بازیکن همزمان را پشتیبانی می کند. نسخه Wii به شما اجازه می دهد تا با چهار مسابقه دهنده نیز در مسابقات درگ شرکت کنید.
سیر تکامل بازی Need for Speed از اولین نسخه تا Heat

بازی Need for Speed

Need for Speed: World – 2010

Need for Speed ​​World (قبلاً با نام Need for Speed ​​World Online شناخته می شد) پانزدهمین قسمت از بازی ماشینی مسابقه ای Need for Speed ​​بود که توسط Electronic Arts منتشر شد. این نرم افزار توسط EA Black Box (با توسعه بازی به عنوان Quicklime Games با نام تجاری جدید) و EA سنگاپور توسعه داده شد. این اولین بازی مسابقه ای آنلاین رایگان و چند نفره freemium در سری Need for Speed ​​بود و در ویندوز مایکروسافت در دسترس قرار داشت. World در 27 جولای 2010 در سراسر جهان منتشر شد.
World سبک گیم پلی Most Wanted 2005 و Carbon 2006 را با تمرکز بر مسابقات غیرقانونی خیابانی، تنظیم و تعقیب و گریزهای پلیس در نظر گرفت و عناصری مانند “power ups” (تا حدی شبیه Mario Kart) را به بازی اضافه کرد. World در یک شهر خیالی قرار گرفت که شهرهای Rockport از Most Wanted و Palmont از Carbon را در طراحی نقشه خود ترکیب می کرد، با طراحی مجدد گرافیک و مکان های جدید برای اتصال دو شهر به نقشه. این بازی شامل بیش از 100 اتومبیل بود.
سیر تکامل بازی Need for Speed از اولین نسخه تا Heat

بازی Need for Speed

Need for Speed Hot Pursuit – 2010

Need for Speed ​​Hot Pursuit در سال 2010 توسط Criterion Games ساخته و توسط Electronic Arts برای PS3، Xbox360، Wii، Microsoft Windows منتشر شده است. نسخه Wii توسط Exient Entertainment ساخته شده است. Hot Pursuit شانزدهمین عنوان Need for Speed ​​است و در نوامبر 2010 منتشر شد.
گیم پلی Hot Pursuit در منطقه خیالی Seacrest County، واقع در ایالت های کالیفرنیا، اورگان و واشنگتن آمریکا بنا شده است که در آن بازیکنان می توانند در چندین نوع مسابقه به رقابت بپردازند. بازیکنان می توانند بصورت آنلاین (به استثنای نسخه Wii) به رقابت بپردازند که شامل حالت های بازی اضافی مانند Hot Pursuit، Interceptor و Race می باشد. این بازی دارای یک سیستم تعامل اجتماعی جدید به نام “Autolog” است، که شبکه ای است که دوستان را برای مسابقات رو در رو به هم متصل می کند و آمار بازیکنان را برای رقابت مقایسه می کند.
سیر تکامل بازی Need for Speed از اولین نسخه تا Heat

بازی Need for Speed

Need For Speed Shift 2: Unleashed – 2011

Shift 2 Unleashed هفدهمین قسمت از سری بازی های Need for Speed ​​است. توسط استودیوی Slightly Mad ساخته شده و توسط Electronic Arts منتشر شده است. این بازی به عنوان دنباله مستقیم بازی Need for Speed ​​Shift عمل می کند و جنبه های بسیاری را که در نسخه اصلی معرفی شده اند گسترش می دهد. Shift 2 Unleashed در مارس و آوریل 2011 در سراسر جهان منتشر شد.
Shift 2 Unleashed دارای بیش از 145 اتومبیل از 37 سازنده و بیش از 36 آهنگ مختلف است که بازیکنان می توانند در چندین نوع مسابقه از آنها استفاده کنند. بازیکنان همچنین می توانند به صورت آنلاین رقابت کنند. این بازی همچنین دارای مسابقه شبانه و ویژگی Autolog است که با Need for Speed ​​Hot Pursuit معرفی شده است.
سیر تکامل بازی Need for Speed از اولین نسخه تا Heat

بازی Need for Speed

Need for Speed ​​The Run – 2011

Need for Speed ​​The Run هجدهمین عنوان از سری Need for Speed ​​است. توسط الکترونیک آرتز منتشر شد و در 15 نوامبر 2011، EA Black Box نسخه هایی برای PlayStation 3، Windows، Xbox 360 توسعه داد، در حالی که Firebrand Games نسخه های 3DS و Wii را ساخت. قرار بود نسخه IOS توسط EA Mobile ساخته شود، اما سرانجام لغو شد.
برخلاف نسخه های قبلی این مجموعه، The Run مجموعه ای گسترده از مسابقات را در مکان های زندگی واقعی، از جمله شهرهای نیویورک، شیکاگو، لاس وگاس و سانفرانسیسکو قرار داده است و دارای طیف گسترده ای از اتومبیل های واقعی برای رانندگی است. حالت تک نفره بازی باعث می شود بازیکنان نقش یک مسابقه دهنده خیابانی را داشته باشند که در یک مسابقه در مقیاس بزرگ از سانفرانسیسکو تا نیویورک شرکت می کند و به دنبال پیروزی آن در برابر افراد مختلف است. در حالی که بازی بازاریابی گسترده و تبلیغات سنگینی را انجام داد، انتقادات مختلفی دریافت نمود.
سیر تکامل بازی Need for Speed از اولین نسخه تا Heat

بازی Need for Speed

Need for Speed: Most Wanted – 2012

Need for Speed ​​Most Wanted بازی مسابقه ای جهان باز است که در استودیو Criterion Games ساخته شده و توسط Electronic Arts منتشر شده است. Most Wanted نوزدهمین عنوان از سری Need for Speed ​​است و در سراسر جهان برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 3، ایکس باکس 360، پلی استیشن ویتا، iOS و اندروید منتشر شد. نسخه Wii U در سال 2013 تحت عنوان عنوان Need for Speed ​​Most Wanted U منتشر شد.
Need for Speed ​​Most Wanted نظرات مثبتی را دریافت کرد، که بیشتر برای نقشه جهانی متمرکز بر سبک بازی های قبلی Burnout و Need for Speed ​​و ویژگی های اجتماعی بود، در حالی که برخی انتقادات به حالت تک نفره می رسید. پس از انتشار، این بازی جوایز مختلفی از جمله جوایز 2012 Spike Video Game بهترین بازی رانندگی را به دست آورد و در جوایز BAFTA 2013 نامزد بهترین بازی انگلیس و بهترین چند نفره آنلاین شد و بارها به عنوان بهترین گیم رانندگی / مسابقه شناخته شد.
سیر تکامل بازی Need for Speed از اولین نسخه تا Heat

بازی Need for Speed

Need for Speed ​​Rivals – 2013

Need for Speed ​​Rivals با همکاری Ghost Games و Criterion Games ساخته شده و توسط Electronic Arts منتشر شده است. این بیستمین قسمت از سری بازی های Need for Speed ​​و اولین عنوان Ghost Games است که به عنوان توسعه دهنده اصلی این مجموعه برای قسمت های بعدی غیر موبایل تا سال 2020 تاسیس شد. این بازی برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 3، پلی استیشن 4، ایکس باکس 360 و ایکس باکس وان در نوامبر 2013 منتشر شد و آخرین بازی Need for Speed ​​برای پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 است. بازیکنان نقش یک مسابقه دهنده یا پلیس را بازی می کنند و هر طرف سبک بازی خود را ارائه می دهد.
سیر تکامل بازی Need for Speed از اولین نسخه تا Heat

بازی Need for Speed

Need for Speed: No Limits – 2015

Need for Speed ​​No Limits یک بازی رایگان مسابقه ای برای iOS و Android است و تنها بخش موبایل در سری بازی های Need for Speed ​​است که توسط Firemonkeys Studios ساخته شده و توسط Electronic Arts منتشر شده است. این بیست و یکمین قسمت از سری نیاز به سرعت است و دومین عنوان رایگان این فرانچایز برای بازی (بعد از Need for Speed ​​World) است، و همچنین اولین عنوان اصلی این مجموعه که برای دستگاه های تلفن همراه ساخته شده است، برخلاف بازی های موبایل گذشته این مجموعه که با اقتباس همراه بودند، این بازی بطور کاملاً جداگانه منتشر شد.
سیر تکامل بازی Need for Speed از اولین نسخه تا Heat

بازی Need for Speed از اولین نسخه تا Heat

Need For Speed – 2015

Need for Speed ​​در سبک جهان باز و آنلاین در Ghost Games تولید و توسط Electronic Arts منتشر شد و در نوامبر 2015 برای PlayStation 4 و Xbox One منتشر شد و در تاریخ 15 مارس 2016 نیز در برای ویندوز عرضه شد. این بیست و دومین قسمت از سری Need for Speed ​​و راه اندازی مجدد فرانچایز است.
اولین فیلم از گیم پلی Need for Speed ​​در کنفرانس مطبوعاتی EA در E3 در تاریخ 15 ژوئن 2015 منتشر شد. ارائه E3 بخشی از داستان را نشان می دهد، و به دنبال آن سفارشی سازی یک Subaru BRZ جدید را نشان می دهد سیستم شخصی سازی پیشرفته و “دوربین اکشن” که بعداً مشخص شد یکی از پنج زاویه مختلف دوربین است معرفی شد.
سیر تکامل بازی Need for Speed از اولین نسخه تا Heat

بازی Need for Speed از اولین نسخه تا Heat

Need for Speed Payback – 2017

Need for Speed ​​Payback در استودیو Ghost Games ساخته و توسط Electronic Arts برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شده است. این بیست و سومین قسمت از سری Need for Speed ​​است. این بازی با تریلری در 2 ژوئن 2017 منتشر شد و در تاریخ 10 نوامبر 2017 در سراسر جهان در دسترس قرار گرفت.

Need for Speed ​​Payback در یک محیط جهان باز قرار دارد. نقشه بازی نسخه ای خیالی از لاس وگاس و نوادا است. این بازی روی “رانندگی اکشن” متمرکز شده است و دارای سه شخصیت قابل بازی (هر کدام با مهارت های مختلف) است که با هم کار می کنند. Payback بر خلاف بازی قبلی، همچنین دارای یک چرخه شبانه روز 24 ساعته و یک بخش آفلاین است.

سیر تکامل بازی Need for Speed از اولین نسخه تا Heat

بازی Need for Speed از اولین نسخه تا Heat

Need For Speed Heat

Need for Speed ​​Heat توسط Ghost Games ساخته شده و Electronic Arts آن را برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر کرده است. این بیست و چهارمین قسمت از سری نیاز به سرعت است و بیست و پنجمین سالگرد سری را گرامی می دارد. این بازی در 8 نوامبر 2019 منتشر شد و با انتقادات مختلفی روبرو شد، که عمدتاً بازی را تحسین می کنند.
Need for Speed ​​Heat در یک محیط جهان باز به نام Palm City در جریان است، یک نسخه خیالی از شهر میامی، فلوریدا و مناطق اطراف آن تنظیم شده است. بر خلاف Need for Speed ​​Payback، این بازی شامل یک چرخه شبانه روزی 24 ساعته نیست، اما بازیکنان می توانند بین شب و روز یکی را انتخاب کنند.

نظرات و پیشنهادات شما

شما کدام یک از بازی های Need For Speed را بیشتر از بقیه دوست داشتید؟ می توانید نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه ها به اشتراک بگذارید.
اشتراک در
اطلاع از
23 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

پست جذابی بود 😁😁
خوشم اومد

TheFreeCritic

M.b تو تاریخچه کود گفت

m.b

🤔

m.b

ها الان گرفتم… 🤧😅
نویسنده زیر پوستی سین میزنه…
بعدی بتلفید… 🤔 هرچند هيچوقت بازی نکردم…

TheFreeCritic

یس بالاخره اومد
تاریخ بتلفیلد رو هم برید

TheFreeCritic

Bf 1942
Bf vietnam
Bf 2
Bf 2 modern combat
Bf 2142 ( نگو اینم به سرش زده مث بلک اپس ۳ و ادونس وارفر رفته آینده 😂)
Bf bad company
Bf 1943
Bf 2 bad company ( از نظرم بهترین این سری فوق العادع به معنای واقعی دی ال سی ویتنامش بهترین دی ال سی کل تاریخ بود و هست )

BF 3 ( جذاب)
Bf4 ) باحال ترین مولتی پلیر ؟ یس 😎

Bf hardline ( مسخره ترین این سری)

Bf1
Bf v

TheFreeCritic

بچه ها اسپم گیمینگ

بچه ها دارک سولز 1 رو به دلیل اینکه فقط نسخه ی ریمسترش تو استیم هست نمیتونم تجربه کنم
میخوام دارک سولز 2 رو بخرم اولا به داستان بازی ضربه نمیزنه ؟
و دوما اینکه نیاز به دسته ی ایکس باکس نداره و میشه باکیبورد و موس تجربش کرد ؟

hamid997

به نظر من هیچ کدوم رو نخر.
یادمه اولین باس فایت دارک سولز ۳ رو نزدیک به ۵۰ بار رفتم تا کشتمش.😐
خیییلیییی سخته

TheFreeCritic

😂😂😂🤦

از زندگی ناامید میشی تو بازیهای سولزبورن
ولی خب اکه مشکلی نداره میرم میخرمش بالای ۲۰۰ ساعت پلی بدم

TheFreeCritic

اقا راهنمای استرانگ هولد رو ندارین لینک بدید

استراتژی فقط رایز اند فال بازی کردم یکم گیج شدم

hamid997

مث ماینکرافته
باید انقد بازی کنی تا سر در بیاری

TheFreeCritic

نید فور اسپید اون زمان به عظمتی داشته
محصول ۱۹۹۷ اش گرافیکش از همون دووم و چند بازی دیگه بین ۱۹۹۷ تا ۱۹۹۹ بهتر بوده

TheFreeCritic

اسپم گیمینگ

بچه ها تخفیف های استیم لیک شده صبر کنید فوریه برید بترکونید 😎✊

TheFreeCritic

اینارو کمین کردم بخرم

الدر اسکرولز iii
الدر اسکرولز iv
الدر اسکرولز v
دارک سولز 1 (یوتیوپ)
دارک سولز 2
فال اوت 1
فال اوت 2 (یوتیوپ)
فال اوت 3
مدرن وارفر 1
مدرن وارفر 2
مدرن وارفر 3
کود 1
2
ورلد ات وار
بلک اپس 1
ac 1
ac 2
ac 3 (یوتیوپ)

hamid997

فقط الدر اسکرولز V
اسکایریم خیییلیی خفنه
مخصوصا اگه انگلیسیت خوب باشه و بفهمی چی میگن
به نظرم بهترین بازی RPG تاریخه. (با احترام به ویچر ۳ اما پشم اسکاریمم نیس😬)

HM-Royal

فقط Carbon و Need for Speed: Most Wanted

TheFreeCritic

موست وانتد شاید بهترین این سریه

amirea78

من به شخصه Rivals رو میپسندم

TheFreeCritic

اینو و موست وانتد خیلی خوب بودن
هر چند بازیشون نکردم

hamid997

ماست وانتد ۲ خیلی خوب بود.

Milad7

چه خاطراتی با نسخه های مختلف Need for Speed داشتیم …. عمرمون گذشت 🙁

Finch

قدیما که این سبک بازیا رو میکردم ، بلور رو به نید فول اسپید ترجیح میدادم
یه دوره ای هم با آلارم فور کبرا ۱۱ رل زده بودم ولی الان با سیستم فقط GTA رول پلی و وارزون
با گوشی هم فقط کالاف

Finch

اینا رو بازی کردم و تا مرحله آخر رفتم
Black ops 1_2_3_4_ cold war
Call of duty 3 WW قدیمی
Call of duty 5 معروف به کالاف زامبی
Modern warfare 1 ( منتفرم از این سری)
Call of duty Ghost
GTA 3_4_5 IV_V
Mafia 1_2_3 ( مافیا ۲ رو حدودا ۲۷ بار بازی کردم تا مرحله آخرش )
Uncharted 4
The last of us 2
Ghost of tsushima
Strong hold 2

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رضا بهرامی نیا