حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لزوم استفاده از پروژه آماده افتر افکت چیست؟

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

هنگامی‌که شما بیشتر وقت باارزش خود را صرف پیشرفت محصول و یا خدمات جدید خود می‌کنید مسلماً به یک روش جدید و متمایز برای جلب‌توجه مشتریان خود نیاز خواهید داشت. این امر می‌تواند شامل ساخت یک ویدیو تبلیغاتی و یا یک تیزر تبلیغاتی عالی باشد به‌نحوی‌که مردم از دیدن آن به وجد بیایند. یکی از نرم‌افزارهایی که برای این منظور استفاده می‌شود، نرم‌افزار افتر افکت است. Adobe After Effects در وهله‌ی اول در دید بسیاری از افراد، یک برنامه‌ی ترسناک به نظر می‌رسد چون زمانی که افراد برای اولین بار این برنامه را باز می‌کنند ممکن است بلافاصله آن را ببندند زیرا احساس می‌کنند که این برنامه خیلی پیچیده به نظر می‌رسد. درست است که کار کردن با نرم‌افزار افتر افکت بسیار دشوار است اما این نرم‌افزار یکی از بهترین نرم‌افزارهای ساخت انیمیشن و موشن گرافیک است و بسیاری از افراد برای ساخت تیزرهای تبلیغاتی خود از این نرم‌افزار استفاده می‌کنند اما نگران نباشید بسیاری از افراد برای کار با این نرم‌افزار می‌توانند از انواع مختلف و جذاب پروژه آماده افتر افکت استفاده ‌کنند.

علاوه بر این، زمانی که شما مشغول کار روی یک پروژه ویدیویی هستید و معمولاً ایده‌ای برای کار خود دارید، همان‌طور که در ادامه این مقاله نیز خواهید دید استفاده از یک پروژه آماده افتر افکت به شما کمک خواهد کرد تا خیلی سریع‌تر به یک ویدیو حرفه‌ای دست پیدا کنید. همچنین در هنگام استفاده از انواع مختلف پروژه آماده افتر افکت شما قادر خواهید بود که به جلوه‌های بی‌نظیری دست پیدا کنید که در حالت عادی ممکن است اعتمادبه‌نفس ایجاد آن را با نرم‌افزار Adobe After Effects نداشته باشید.

 

پروژه آماده افتر افکت چیست؟

الگوهای افتر افکت در حقیقت فایل‌های پروژه‌ای متحرکی هستند که به‌صورت المان‌های قابل تعویض طراحی‌شده‌اند. تمپلیت‌های با کیفیت بالا موجود در سایت باک توسط پویانماهای حرفه‌ای ایجاد شده است و برای افرادی که در زمینه‌ی کار با نرم‌افزار افتر افکت تجربه کافی را ندارند مناسب است. در حقیقت استفاده از انواع مختلف پروژه آماده افتر افکت موجب صرفه‌جویی در زمان می‌شود زیرا اگر شما بخواهید بدون استفاده از پروژه‌های آماده افتر افکت یک تیزر تبلیغاتی درست کنید باید از چندین متخصص در این زمینه کمک بگیرید و برای ساخت آن زمان زیادی را باید صرف کنید. این در حالی است که با استفاده از نمونه‌های پروژه آماده افتر افکت می‌توانید یک ویدیو یا تیزر تبلیغاتی عالی داشته باشید. تمام کاری که شما با استفاده از پروژه‌های آماده افتر افکت انجام می‌دهید این است که عناصر داخل آن را مانند لوگو، عکس، متن و غیره را تغییر می‌دهید.

اکنون که متوجه شده‌اید یک پروژه آماده افتر افکت چیست، می‌توانیم در مورد انواع نمونه‌های موجود در آن صحبت کنیم. پروژه‌های آماده افتر افکت با چندین الگو مختلف برای نمایش لوگو پر شده‌اند. همچنین در انواع مختلف پروژه آماده افتر افکت، الگوهای تبلیغاتی تجاری، الگوهای تایپوگرافی حرکتی و هر چیزی که در این بین است، وجود دارد.

پروژه آماده افتر افکت

پروژه آماده افتر افکت

نحوه استفاده از هر نوع پروژه آماده افتر افکت چگونه است؟

ویرایش هر نوع پروژه آماده افتر افکت تقریبا برای هر شخصی با هر مهارتی از کامپیوتر ساده خواهد بود. اکثر پروژه‌های آماده افتر افکت کاملاً مشخص می‌سازند که در کجاها می‌توانید عنصر نگه‌دارنده یا placeholder را برای عنصر شخصی‌سازی‌شده‌ی خود جابه‌جا کنید. پس از اینکه این کار را انجام دادید به‌طور خودکار، همه پویانمایی‌های مشابه، بر روی تکه اضافه‌شده شما اعمال می‌شوند؛ بنابراین استفاده از هر پروژه آماده افتر افکت مثل این است که شما ماه‌ها بتوانید در وقت خود برای ساخت انیمیشن صرفه‌جویی کنید.

اکثر الگوها با یکسری دستورالعمل‌ها همراه هستند. این دستورالعمل‌ها مانند یک راهنما برای شما عمل می‌کنند. به دلیل این‌که هر پروژه آماده افتر افکت با سایر پروژه‌ها، دارای تفاوت‌هایی است، در نتیجه، هر الگویی که شما دانلود می‌کنید دستورالعمل‌های خاص خود را دارد. این دستورالعمل‌ها به شما یاد می‌دهند که از کجا فونت‌های مختلف را تهیه کنید، کدام برنامه‌ها را باید تغییر دهید و یا از چه نوع جلوه‌های صوتی و موسیقی استفاده کنید.

مراحل استفاده از هر پروژه آماده افتر افکت به شرح زیر است:

  • پروژه خود را بازکنید و فایل‌هایی که قصد اضافه کردن آن را دارید وارد محیط نرم‌افزار کنید.
  • ترکیبات خود را در جایی قرار دهید که دوست دارید تغییرات شما در آنجا اعمال شود.
  • عنصر نگه‌دارنده و یا placeholder element را با عنصر خود عوض کنید.
  • این عمل را برای عناصر باقیمانده تکرار کنید.
  • وقتی تمام اعمال منحصربه‌فرد خود را به پروژه آماده افتر افکت اضافه نمودید، یک خروجی از ترکیب نهایی خود بگیرید. اکنون تیزر و یا ویدیو شما آماده است.
ساخت تیزر تبلیغاتی با پروژه‌های آماده افتر افکت

ساخت تیزر تبلیغاتی با پروژه‌های آماده افتر افکت

ایجاد پویانمایی‌های حرفه‌ای آن‌هم در عرض چند دقیقه هرگز نمی‌تواند به این آسانی باشد اما این امکان با انواع پروژه آماده افتر افکت در سایت باک امکان‌پذیر شده است برای کسب اطلاعات بیشتر به این لینک baaak.ir مراجعه کنید.

 

افکت صدا چیست؟

زمانی که مشغول تماشای یک فیلم، انیمیشن و یا یک تیزر تبلیغاتی هستید آیا به تأثیر افکت‌های صوتی دقت کرده‌اید؟ آیا می‌دانید یک افکت صدا چیست؟ یک افکت صوتی یا جلوه صوتی، نوعی فرآیند صوتی و صدای ایجاد شده و یا افزایش‌یافته به‌صورت مصنوعی است که از آن برای تأکید بر محتواهای هنری و یا سایر محتوای دیگر ازجمله فیلم‌، اجراهای زنده، نمایش‌های تلویزیونی، بازی‌های ویدیویی، انیمیشن، انواع موسیقی و یا سایر رسانه‌های دیگر استفاده می‌شود. افکت‌های صدا به‌طورمعمول با foley ساخته می‌شوند. افکت صدا که در تولید یک فیلم تلویزیونی و یا یک فیلم سینمایی از آن استفاده می‌شود در حقیقت صدایی است که بدون استفاده از موسیقی و یا دیالوگ برای ایجاد یک داستان خاص و یا یک نکته خلاقانه، ضبط و ارائه می‌شود. در ساخت فیلم سینمایی و فیلم تلویزیونی به‌صورت حرفه‌ای، ضبط افکت صدا، دیالوگ و موسیقی به‌عنوان عناصر جداگانه‌ای مورداستفاده قرار می‌گیرند. همچنین این نکته نیز حائز اهمیت است که از ضبط دیالوگ و یا ضبط موسیقی هرگز تحت عنوان افکت صوتی یاد نمی‌شود. در سایت باک شما می‌توانید به نمونه‌های منحصربه‌فرد و بی‌نظیری از انواع مختلف افکت‌های صدا دسترسی پیدا کنید.

افکت صدا

افکت صدا

پروژه آماده پریمیر چیست؟

ساخت ویدیو یک روش عالی برای جلب اعتماد مشتریان بالقوه است. با طراحی یک ویدیو حرفه‌ای، شما می‌توانید محصولات و برند خود را به نمایش بگذارید اما در این بین اگر می‌خواهید با روش بازاریابی ویدیویی به نتیجه خوبی برسید باید اطمینان حاصل کنید که فیلم‌های شما در مقایسه با رقبای شما متفاوت به نظر می‌رسند. یکی از نرم‌افزارهایی که به‌منظور طراحی و ویرایش ویدیو از آن استفاده می‌شود، نرم‌افزار Adobe Premiere Pro است. Adobe Premiere Pro یک نرم‌افزار طراحی و ویرایش ویدیو مبتنی بر جداول زمانی است که ساخت آن توسط Adobe Systems صورت گرفته است. اولین بار این برنامه در سال 2003 اجرا شد. همچنین از این نرم‌افزار برای ویرایش ویدیوها به‌صورت حرفه‌ای نیز استفاده می‌شود اما استفاده از این نرم‌افزار برای یک فرد مبتدی راحت نیست بنابراین اگر به دنبال طراحی و ویرایش فیلم با این نرم‌افزار هستید به شما توصیه می‌کنم که از انواع مختلف پروژه آماده پریمیر استفاده کنید. شما از انواع مختلف پروژه‌های آماده پریمیر می‌توانید در ساخت پروژه‌های تجاری و شخصی خود استفاده کنید و به‌راحتی فونت‌ها و رنگ‌های آن‌ها را شخصی‌سازی کنید.

نرم‌افزار Adobe Premiere Pro

نرم‌افزار Adobe Premiere Pro

یکی از راه‌های تبلیغ کالا و خدمات و یا به اشتراک گذاشتن ویدیوها، سایت یوتیوب است. ویدیوهایی که شما در این سایت قرار می‌دهید باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند. اگر کیفیت ویدیو شما زیاد باشد تعداد بازدیدکنندگان از ویدیو شما زیاد می‌شود و در نتیجه شما می‌توانید در فروش کالا و خدمات خود موفق‌تر ظاهر شوید. نکته مهم در این خصوص، استفاده از دکمه سابسکرایب برای بازدیدکنندگان شما است. زمانی که بازدیدکنندگان وارد کانال شما شده و در پایین اسم کانال شما دکمه‌ی سابسکرایب را انتخاب کنند هر وقت شما اقدام به ارسال ویدیو جدیدی کنید مخاطبان شما خبردار خواهند شد اما مخاطبان فقط زمانی از این دکمه استفاده می‌کنند که واقعاً در کانال و یا صفحه شخصی شما بتوانند فایل‌های ویدیویی جذابی مشاهده کنند. در بالا ما به‌طور کامل در ارتباط با ساخت ویدیو جذاب با استفاده از نرم‌افزار افتر افکت توضیحات لازم را ارائه کردیم اما برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانید به سایت باک به آدرس https://baaak.ir مراجعه نمایید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

سپاس 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات