حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین گوشی شیائومی Mi 11 Pro دارای زوم 120 برابری خواهد بود

نوشته

3 سال قبل | 19 دیدگاه | دوربین، رندر، شایعات، شیائومی

می‌دانیم گوشی شیائومی Mi 11 Pro در نیمۀ اول سال 2021 معرفی می‌شود. قطع به یقین، این دستگاه بهترین محصول شیائومی خواهد بود. امروز، شایعاتی منتشر شده‌ است که مشخصات دوربین و نمایشگر این گوشی را تا حدی مشخص می‌کند. برای مشاهده این مشخصات، در ادامه با ما همراه باشید.

رندر منتشر شده از شیائومی Mi 11 Pro

شیائومی Mi 11 Pro

شیائومی Mi 11 Pro

مشخصات دوربین شیائومی Mi 11 Pro

صبح امروز، یک وبلاگ‌نویس معروف اطلاعاتی مربوط به دوربین Mi 11 Pro را فاش کرد. طبق این گزارشات، 3 دوربین در این گوشی به کار گرفته می‌شوند که دارای دیافراگم با گشودگی زیاد هستند. همچنین ماژول دوربین از زوم 120 برابری نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین طبق گفته‌ها، چینش لنزها به صورت عمودی و مانند شیائومی Mi 10 خواهد بود. علاوه بر این، چندی پیش رندرهایی منتشر شد. با مشاهده این رندرها متوجه می‌شویم چینش دوربین‌های پشت همانند Mi 11 است؛ با این تفاوت که تعداد دوربین ها به 4 عدد افزایش یافته‌است. شکل پنل جلویی نیز تفاوتی با Mi 11 نداشته و از همان طراحی استفاده کرده‌است.

صفحه نمایش Mi 11 Pro

چندی پیش یک وبلاگ‌نویس دیگر، معتقد بود مشخصات نمایشگر Mi 11 Pro تفاوتی با Mi 11 ندارد. بدین گونه که دارای صفحه‌نمایش 6.3 اینچی 3K با تراکم پیکسلی حدود 515 پیکسل بر اینچ خواهد بود. نرخ تازه‎‌سازی 120 هرتزی، نرخ نمونه‌برداری لمسی 480 هرتزی، دامنه رنگی DCI-P3 و حداکثر روشنایی 1500 نیت از دیگر مشخصات این نمایشگر است.

شیائومی Mi 11 Pro

شیائومی Mi 11 Pro

دیگر مشخصات لو رفته از Mi 11 Pro :

شیائومی Mi 11 Pro احتمالا نه تنها از سوپر فست شارژ 120 واتی پشتیبانی کند؛ بلکه انتظار داریم با شارژر بی‌سیم 80 واتی معرفی شود. در این صورت، سریع‌ترین شارژر بی‌سیم دنیا برای اولین بار در این گوشی به کار گرفته خواهد شد. همچنین طبق کدهای لو رفته از MIUI ، استفاده از MEMC برای جبران فریم‌ریت، هوش مصنوعی بسیار پیشرفته و گسترده‌تر و تبدیل SDR به HDR در این گوشی به‌کار گرفته خواهند شد. لازم به ذکر است مشخصات فوق در Mi 11 وجود نداشت. با این حال، همه این مشخصات احتمالی بوده و باید دید که شیائومی چه مشخصاتی را برای پرچمدار تازه نفس خود مورد استفاده قرار می‌دهد.

 

نظر شما چیست؟ آیا Mi 11 Pro محصولی موفق خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
19 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

چرا کسی جواب نمیده ، گوشی هایی که از آمازون به وسیله مالتینا سفارش میدیم رجیستر سده هستن یا نه؟

Mohammadreza

نه اما چون گوشی از خارج میاد و از مبادی قانونی وارد شده گمرک بهت فرم ریجستری میده و باید ۱۶ درصد از ارزش دلاری گوشی رو با دلار ۴۲۰۰ پرداخت کنی و بعد بین ۲۰ تا ۳۰ روز برات کد ریجستری ارسال میشه‌.

Mohammadreza

البته این برای پارسال بود نمی دونم الان شرایط تغییر کرده یا نه.

Mahdi

پس پاسپورت نمیخواد؟

Mohammadreza

نه
اما برای مطمئن شدن که باز هم همین روال هست یا تغییر کرده یه تماس با گمرک امانات پستی تهران که سمت چهاراه لشکرک هست بگیر اونها دقیق راهنماییت می کنن.

Mahdi

ممنون

M K

اکانت ساختم یهچیزایی رو بهت بگم

روال همون هست که دوست عزیزمون فرمود

مارتینا رو بیخیال شو الان به صرفه ترین راه سفارش از عراق یا چین یا دبی هست سایتای ایرانی هم هستن که از چین با قیمت خیلی بهتری هر نوع موبایلی رو موجود دارن ریجستری هم دقیقا عین مارتینا هست

Taha

نه گوشی که مهدی میخواد به احتمال ۹۹ درصد اکسپریا وان مارک 2 هست.
این گوشی هم تو سایت های که از چین میارن نیست.

Mahdi

ممنون ، یه سوال ازتو بنظرت گوشی های دست دوم آمازون بدرد بخور هستن؟

Taha

🌺🌹
نظر منو بخوای نه.

Mahdi

ممنون ، راستش همونطور که Taha گفت من منظورم سفارش گوشی هایی مثل اکسپریا هست

Mahdi

گوگل کالا چطوره اونم همینه؟

Taha

comment image
اینو چند وقت پیش ازشون پرسیده بودم.
شاید به دردت بخوره.

Mahdi

تنکیو وری ماچ

Taha

یور ولمان🌺🌹

Taha

⁦🤦🏻‍♂️⁩😂
ولمان:ولکام

Mahdi

😂😂😂😂

Milad7

از هرچه می رود سخن دوست خوش تر است 😛

Milad7

روی کاغذ که محشره 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نویسنده آزمایشی
به نام خدا. محمد ایمان فراشیانی هستم، متولد تهران. علاقه مند به موبایل و فناوری هستم و در این زمینه به صورت تخصصی فعالیت دارم.