حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ تولید گلکسی سری اس 20 را متوقف کرد

نوشته

3 سال قبل | 13 دیدگاه | اخبار، سامسونگ

برخی از تولیدکنندگان گوشی های موبایل مانند اپل، معرفی و عرضه یک مدل جدید به این معنی نیست که مدل قبلی دیگر برای فروش در دسترس نخواهد بود. نه، شما همچنان می توانید مدل قدیمی و حتی چند مدل قدیمی تر را با قیمتی ارزان تر نیز خریداری کنید. شما فکر می کنید این همان کاری است که سامسونگ پس از عرضه سری گلکسی اس 21 انجام می دهد؟

متاسفانه باید به شما بگوییم، دیگر نمی توانید هیچ مدل از سری گلکسی اس 20 را از وب سایت رسمی سامسونگ خریداری کنید.

سیاست تولید مدل های قدیمی :

وقتی فروش دستگاهی موفقیت آمیز  باشد، شرکت تولید کننده تمایل دارد که برای مدت طولانی آن مدل در بازار نگه داشته شود تا زمانی که میزان فروش به طور چشمگیری کاهش یابد. زمانی که کاربران مدل جدید را بپذیرند و دیگر به دنبال مدل قدیمی تر نباشند، شرکت نیز تولید آن را متوقف می کند.

اپل به خاطر نگه داشتن گوشی های هوشمند قدیمی برای مدت طولانی در بازار مشهور است. در واقع ، این برند تمایل به کاهش قیمت مدل های قدیمی دارد. بنابراین اگر کاربران پول کافی برای خرید آخرین مدل عرضه شده را نداشته باشند ، کاربران همچنان می توانند سایر گزینه ها و مدل های قدیمی تر را انتخاب کنند. سامسونگ هرگز به دلیل قطع سریع مدل های قدیمی شناخته نشده بود، اما این اتفاق امسال رخ می دهد.

رنگ بندی گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن

گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن

توقف فروش گلکسی اس 20 :

چند روز پیش، سامسونگ آخرین مدل های گوشی های پرچمدار خود را در قالب گلکسی اس 21، گلکسی اس 21 پلاس و گلکسی اس 21 اولترا معرفی کرد.

اگر هم اکنون سری به وب سایت رسمی سامسونگ بزنید، تنها گوشی گلکسی اس 20 که می توانید خریداری کنید نسخه فن ادیشن و یا همان گلکسی اس 20 اف ای است که با توجه به اینکه کمی بیش از سه ماه پیش عرضه شد جای تعجب ندارد که هنوز در دسترس باشد.

سامسونگ گلکسی اس 20

سامسونگ گلکسی اس 20

با این حال ، سری اصلی گلکسی اس 20 که شامل مدل استاندارد ، گلکسی اس 20 پلاس و گلکسی اس 20 اولترا است، همه در لیست موجود نیستند. ما سایت هند را نیز بررسی کردیم و آنجا هم موجودی ندارد و امکان خرید این مدل ها وجود ندارد. این گوشی ها در انگلیس و چین نیز در دسترس نیستند.

این سیاست سامسونگ مطمئنا کسانی را که فکر می کردند می توانند گوشی های پرچمدار سال گذشته را با قیمت مقرون به صرفه تری تهیه کنند، ناامید خواهد کرد و باید به دنبال خرید مدل جدید گلکسی اس 21 با قیمت بیشتری باشند.

 

فروش سری گلکسی اس 20 فقط در فروشگاه های دیگر و به صورت محدود :

سری گلکسی اس 20 فقط در فروشگاه های طرف سوم قابل دسترسی است که این قطعا برخی از کاربران را ناامید خواهد کرد. به هر حال ، برخی از کاربران انتظار داشتند که پرچمدار سال گذشته به یک قیمت جدید برسد. با داشتن قیمت مقرون به صرفه جدید و مشخصات به روز ، مطمئناً دستگاه ها حتی در سال 2021 نیز ارزش خرید داشتند. با این حال ، هیچ راهی برای کاربرانی که می خواهند بدون پرداخت گران قیمت سری اس 21 به سری گلکسی اس ورود پیدا کنند، وجود ندارد. البته ممکن است دستگاه ها همچنان در خرده فروشان کوچک در دسترس باشند. با این حال، احتمال فروش این دستگاه ها در این فروشگاه ها نیز بسیار کوتاه خواهد بود.

گلکسی اس ۲۰ اف ای

گلکسی اس ۲۰ اف ای

پشتیبانی نرم افزاری از سری گلکسی اس 20 :

با وجود پایان فروش سری اس 20، این گوشی ها برای مدت طولانی همچنان از پشتیبانی نرم افزاری برخوردار می شوند. اگر یک دستگاه گلکسی اس 20 دارید، نگران نباشید. سامسونگ قول حداقل سه به روزرسانی مهم اندروید را برای این سری داده است. شایعات حاکی از آن است که فروش سری گلکسی اس 20 هرگز انتظارات این شرکت را برآورده نکرده است. بنابراین ، طبیعی است که ببینید شرکت کره ای خواهان توجه و تمرکز بیشتر بر روی سری جدید گلکسی اس 21 باشد.

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
persepolis

تیزر لنز مایع

# لنزهای مایع
هواوی اولین کسی است که از سری P50 فناوری لنزهای مایع را در داخل دوربین های تلفن هوشمند قرار می دهد و این لنزها به دلیل نزدیکی به نحوه کار چشم کاملاً عاری از هرگونه فناوری مکانیکی هستند و کانونی بودن را تنظیم می کند. از اشیایی که باید خیلی سریع عکاسی شود ، همانطور که در فیلم تکنیک امیدوار کننده ای برای علاقه مندان به عکاسی مشهود است.

نشت هواوی P50:
P50 Pro با صفحه نمایش 90 هرتز ارائه می شود
P50 Pro با صفحه نمایش 120 هرتز و بزرگنمایی 200 ایکس ارائه می شود

https://uupload.ir/filelink/ZPtQw5RfSLgh/r9s5_drbeel_techno_1610982805.mp4

persepolis

طرحی لوکس برای دوربین های Huawei P50 و Huawei P50 Pro با دوربین LEICA ، پردازنده Kirin 9000 و اولین فناوری لنز مایع در جهان به بیرون درز کرد که از نظر عملکرد و تصویربرداری اولین فناوری محسوب می شود.
شایان ذکر است که گوشی های سری P همیشه در مقایسه با کلاس Mate با یک دوربین متمایز عرضه می شوند.

comment image

comment image

comment image

comment image

comment image

Auroro

هواوی با وجودتحریم تو هر پرچمدارش ی تکنولوژی جدید میاره، سامسونگ چرا اینطور نیست؟
یا پسرفت میکنه یا پرچمدار سری قبلو با تغییرات اندک میذاره تو قالب پرچمدار سال بعدش

Naranj

طرحی که بدون قاب هست شبیه a32 ،خوبه اون یکی دیگه نع

Mahdi

اون دومی که بدون قاب دوربینه از همین الان عاشقش شدم

گوشیای فوق العاده ای بودن
متاسفانه به خاطر مشکل فوکوس اس20 الترا (درسته با آپدیت خیلی بهتر شده ولی ذهنیت منفی راجبش همچنان هست)
البته به خاطر همه گیری کرونا و از همه اینا مهم تر قیمت بسیار بالاشون به ضررشون تموم شد و به شدت آندرریتد شدن

وقتی سری اس۲۱ عالی و بدون نقص هستن چه نیازی به سری اس۲۰ هست

مهدی جان مشکل همینجاس دیگه! اس21 تا هفته قبلی وجود نداش
و اینکه خیلیا منتظر بودن اس21 بیاد که قیمت سری اس20 ارزون شه برن بخرنش
منم نمونه عکسای اس21 و مقایسش رو دیدم با اس20 به جز نسخه الترا اونم فقط زومش
تفاوت مشهودی اصلا وجود نداشته
و مطمئن باش اس20 چیزی کم نداره از اس21
برای خیلیا یه ایراد بود حذف sd card

وجود کارت حافظه قبلا خیلی واسم مهم بود ولی از چند روز پیش که مموری کارتم خراب شد دیگه بهش اهمیتی نمیدم و فکر نکنم خیلی مشکل بزرگی باشه چون از otg پشتیبانی میکنن ، راجع به اون افرادی مه منتظر پایین اومدن قیمت سری اس۲۰ بودن باهات موافقم

اس۲۰ چرا یه چیزی از اس۲۱ کن داره اونم اگزینوس ۲۱۰۰ هست که من خیلی بهش امید دارم

persepolis

توزیع HarmonyOS 2.0 آغاز شده است!

در 16 دسامبر ، Huawei رویداد Beta HarmonyOS 2.0 Mobile Developer را برگزار کرد و از افتتاح استخدام Beta HarmonyOS 2.0 Mobile Developer خبر داد. اولین نسخه بتا Huawei HarmonyOS 2.0 Mobile Beta (Beta1) برای کاربران بتا منتشر شده است ، اما فقط برای توسعه دهندگان و شرکای صنعت هواوی.

کاربران P40 ، P40 Pro ، Mate 30 ، Mate 30 Pro و MatePad Pro از قبل واجد شرایط ثبت نام در بتا توسعه دهنده HarmonyOS 2.0 تا 31 ژانویه 23:59:59 سال آینده هستند.

اندازه بسته به روزرسانی 4.04 گیگابایت و شماره نسخه آن HarmonyOS 2.0.0.33 (SP2DEVC00E2R5P90) است. با این حال ، هیچ گزارش توسعه ای برای این به روز رسانی وجود ندارد ، فقط حاوی اساسی ترین یادداشت ها برای توسعه دهندگان است.

comment image

OMID33

اولین ویدیو سنتر موبایل دنیا بدون فیلتر vidocen دیروز استفاده کردم دیگه لازم نیست این همه بریم یوتیوب

http://Www.vidocen.com

Milad7

پس به دلیل کمبود ، قیمتشون بالا خواهد رفت!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی