حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ فقط ۵۰ دلار گران تر از نسل قبل است

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

گزارش های اخیر گفتند که سامسونگ برای جلوگیری از پرت شدن تمرکز کاربران از گلکسی S21، معرفی Galaxy Flip بعدی را به تاریخ دیگری موکول کرد. تاکنون شایعه شده است که این گوشی تاشو احتمالا Galaxy Z Flip 3 و نه Z Flip 2 نامیده می شود. اکنون، یک کاربر توییتر مشخصات ادعایی و قیمت دستگاه را ارایه کرده است. بر اساس گزارش جدید، قیمت گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ فقط ۵۰ دلار گران تر از نسل قبل است.

قیمت گلکسی زد فلیپ ۳

طبق گفته کاربر (TheGalox_)، قیمت Galaxy Z Flip 3 حدود 1499 دلار خواهد بود. اگر این گزارش صحت داشته باشد ، قیمت گلکسی Z Flip 3 تنها حدود 50 دلار بیشتر از نسخه قبلی آن است. پیش از این، Galaxy Z Flip 5G با قیمت ۱۴۴۵ دلار برای اولین بار عرضه شد.

جدا از این، او همچنین در مورد چند جزئیات گوشی تاشو آینده صحبت می کند. او می گوید که این دستگاه دارای یک محیط نمایشگر شیشه ای (به عنوان مثال ، UTG) با یک صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی AMOLED با حاشیه های نازک تر است. به این ترتیب، راس یانگ معروف (DSCCRoss) پاسخ می دهد که صفحه نمایش LTPO خواهد بود و اندازه آن 6.70 اینچ است که ما از قبل می دانیم.

بعلاوه، وی از پردازنده گوشی هوشمند به عنوان Snapdragon 888 نام برد که نشان می دهد سامسونگ ممکن است این دستگاه را قبل از نیمه اول سال ۲۰۲۱ ارایه شود. البته این حدس به آن دلیل است که معمولاً کوالکام در ابتدای نیمه دوم سال تراشه پرچمدار خود را با “+” به روز می کند. و شرکت ها عجله دارند تا آن را در پرچمداران خود بگنجانند. به عنوان مثال، ما Z Flip 5G را در ژوئیه 2020 با Snapdragon 865 plus جدید به رخ کشیدیم.

با این حال، برخلاف گفته وی، Galaxy Z Flip 3 شایعه شده است که با یک صفحه نمایش 1.8 اینچی بیرونی همراه شده است که در واقع بزرگتر از نمایشگر 1.1 اینچ Z Flip است. شایان ذکر است که در اوایل اعلام شده Z Flip 3 همچنین دارای یک مدل 4G با قیمت مناسب است. گفته می شود، او همچنین مواردی مانند سوراخ نمایشگر کوچکتر ، لولای جدید و مقاومت در برابر آب بهتر را ذکر می کند (با IP68 می تواند طولانی تر باشد).

گلکسی زد فلیپ ۳

گلکسی زد فلیپ ۳

اخیراً، ما یک رندر مفهومی از Z Flip 3 را مشاهده کردیم و با توجه به گزارشی که می گفت دارای یک طراحی دوربین مانند Galaxy S21 است، می تواند صحیح باشد. با توجه به این یادداشت، این کاربر توییتر می گوید از همان دوربین های سه گانه 12 مگاپیکسلی Galaxy Z Fold 2 بهره می برد.

در حال حاضر صحت اطلاعات درباره گلکسی زد فلیپ ۳ خیلی بالا نیست اما این مواردی که خواندیم، دانسته های فعلی ماست. شما منتظر گوشی تاشو بعدی سامسونگ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Auroro

چ فقطی

ali_s

نباید اسمش زد فلیپ دو باشه؟😐

Mohammadr

درباره “فقط 50 دلار” چه می‌دانیم؟ ⬇️
حقوق یکماه خانومی ک تو یک پوشاک کار می‌کنه(بیگاری) را 50 دلار گویند، بدون حق بیمه…
ولی اونجا مالیاتشم کم کنی حقوق ی روز کار معمولیشون میشه 50 دلار 🙂

Milad7

دست نیافتنی مثل نسل قبل …

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)