حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معرفی بهترین سیستم‌های صوتی حرفه‌ای سونی در سال 2021

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

اگر از علاقه‌مندان به موسیقی هستید و می‌خواهید یک سیستم صوتی حرفه‌ای برای پارتی‌ها و مهمانی‌های خود داشته باشید حتما این پرسش برای شما مطرح شده است که کدام سیستم صوتی بهتر است، چه ویژگی‌هایی موجب برتری آن شده است و سوالاتی از این قبیل. در مقاله‌ی زیر تعدادی از پرفروش‌ترین سیستم‌های صوتی حرفه‌ای حال حاضر بازار را به شما معرفی کرده‌ایم با این امید که انتخاب درستی داشته باشید.

1. سیستم صوتی سونی مدل MHC-V73D

سیستم صوتی سونی MHC-V73D از جمله مدل‌های حرفه‌ای و پرفروش حال حاضر بازار می‌باشد که امکان پخش صدا با توان فوق‌العاده و حالت 360 درجه را به ارمغان می‌آورد. شدت صوت در این دستگاه به حدی است که به صورت کاملا ملموس لرزش را در محدوده پخش صدا احساس خواهیم کرد. این دستگاه از نوع سیم‌دار است. یکی از امکانات پیشرفته این سیستم صوتی برخورداری از بلوتوث است که موجب پشتیبانی آن از فرمت‌های صوتی متنوع خواهد شد. همچنین برای راحتی اتصال از طریق بلوتوث به صورت کاملا پیشرفته از فناوری NFC برخوردار است. علاوه بر این کنترل پنل لمسی این دستگاه کار کردن با آن را در هر جایی ساده می‌سازد. در ضمن با رقص نور دستگاه به مهمانی خود شور و هیجان را هدیه خواهید داد. دو ورودی میکروفون بر روی دستگاه این امکان را فراهم می‌کند که با آهنگ در حال پخش همخوانی داشته و یا با افراد به مسابقه خوانندگی بپردازید. یک ویژگی جالب این سیستم صوتی برخورداری از چرخ و دستگیره است تا جابه‌جایی آن با توجه به وزن سنگینش امکان پذیر باشد. قیمت  سیستم صوتی V73 در مقایسه با امکانات آن مناسب است.

2. سیستم صوتی سونی مدل MHC-V83D

سیستم صوتی سونی مدل V83D از سیستم‌های پیشرفته و قدرتمند حال حاضر بازار است. صدای قدرتمند و زنده‌ی این سیستم صوتی هیجان را چاشنی لحظات شیرین شما می‌کند. ژست‌های حرکتی، حالت‌های DJ، پنل ضد آب و رقص نور کاملا حرفه‌ای بر جذابیت و کارایی این مدل افزوده است. این سیستم از فرمت‌های صوتی MP3، WMA و Xvid پشتیبانی می‌سازد. این دستگاه شامل 1 بلندگو است. از قابلیت‌های پیشرفته ارتباطی می‌توان به بلوتوث و NFC اشاره داشت که امکان انتقال موسیقی مورد علاقه‌یتان را روی دستگاه میسر می‌سازد. با ورودی میکروفون دستگاه و قابلیت کارائوکه می‌توانید با عزیزانتان در مهمانی مسابقه خوانندگی برپا کنید. تکنولوژی پخش صدای 360 درجه در کنار رقص نور 360 درجه‌ای تجربه‌ای نوین از شور و هیجان را به فضای شما خواهد بخشید. قیمت این مدل با توجه به امکانات فوق‌العاده آن مناسب است.

3. سیستم صوتی سونی مدل SHAKE-X30D

سیستم صوتی حرفه‌ای X30 یک دستگاه قدرتمند و برتر از شرکت سونی است. این دستگاه صدایی با توان فوق‌العاده 1800 وات پخش می‌کند. برخورداری از فناوری Sound Pressure Horn، ضمن ایجاد باس دقیق و قدرتمند در صدا همه چیز را به چالش می‌کشاند. رقص نور با لامپ‌های LED و نورپردازی رنگارنگ آنها بی نظیر خواهد بود. شما می‌توانید با اتصال گیتار به دستگاه خودتان آواز بخوانید و ستاره مجلس شوید. یک امکان بسیار سرگرم کننده و جذاب، کارائوکه دستگاه است. شما می‌توانید متن آهنگ را بر روی صفحه نمایش دیده و با آهنگ بی کلام خوانندگی کنید، این در حالی خواهد بود که امکان اتصال این سیستم صوتی سونی به تلویزیون از طریق ورودی HDMI فراهم خواهد بود. همراه این سیستم صوتی حرفه‌ای پخش کننده دی وی دی داخلی وجود دارد، 2 عدد بلندگو نیز وجود دارد.

4. سیستم صوتی سونی مدل SHAKE-X70D

یکی دیگر از سیستم‌های صوتی برتر بازار X70 است. این محصول هم در دسته‌ی محصولات SHAKE این شرکت ژاپنی قرار می‌گیرد. این سیستم با برخورداری از Sound Pressure Horn، از یک کانال فشار آکوستیک بهره می‌برد و صدا را به شدت تقویت می‌کند تا کاربران شور و هیجان را به مهمانی‌های خود دعوت کنند. چیزی که در مورد این دستگاه شگفت انگیز است، توان صدای 2400 وات است. این دستگاه نیز از نوع سیم‌دار می‌باشد. این سیستم صوتی از فرمت‌های صوتی AAC، MP3 و WMA پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید از قابلیت‌های اشتراک گذاری بلوتوث و NFC بر روی این دستگاه بهره‌مند شوید. اگر به خوانندگی علاقه‌مند هستید قابلیت کارائوکه دستگاه تجربه‌ای شگفت انگیز را در اختیار شما قرار می‌دهد. علاوه بر این درگاه‌هایی نظیر HDMI، USB، خروجی و ورودی صوتی آنالوگ، خروجی ویدئویی کامپوزیت، خروجی صدا دوگانه و دو پورت ورودی میکروفون وجود دارد. این دستگاه شامل ساب‌ووفر و دو اسپیکر می‎‌باشد.

5. سیستم صوتی سونی مدل MHC-V90D

پخش کننده چند رسانه‌ای سونی V90 در واقع یک هیولای ژاپنی است که با امکانات منحصر به فردی راهی بازار شده است. این سیستم صوتی حرفه‌ای علاوه بر ایجاد صدا با توان بالا، نور پردازی کاملا حرفه‌ای هم دارد. فناوری DSEE بر روی این مدل باعث می‌شود که صدا به صورت خودکار تقویت گردد. قابلیت شگفت انگیز PARTY CHAIN امکان اتصال سیستم‌های صوتی و یا بلندگوهای دیگر تا 10 عدد را میسر می‌سازد. با فناوری CLEARAUDIO+ صدا پاکسازی شده و کاملا روان و بدون نویز می‌گردد. طراحی این مدل به صورت بلند است، پنل لمسی کار با آن را ساده کرده است. با وجود دستگیره جابه‌جایی آن آسان است. این سیستم صوتی پیشرفته دارای فرمت‌های صوتی بسیار متنوعی شامل AAC، AIFF، ALAC، FLAC، MP3، WAV و WMA است. همچنین از امکانات پیشرفته بلوتوث، Wi-Fi، ورودی میکروفون، کارائوکه، NFC و قابلیت ضبط بر روی USB  برخوردار است. ساب‌ووفر این سیستم صوتی ابعاد بزرگی دارد. قیمت این مدل مقداری بالا است ولی در مقایسه با امکانات آن مناسب است.

فروشگاه اینترنتی کالاگر با ارائه بهترین سیستم‌های صوتی حرفه‌ای بازار متعلق به برندهای مختف آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز خود است. برای دیدن سایر سیستم‌های صوتی بازار می‌توانید به این سایت مراجعه نمایید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

عالی هستن ولی کو پول؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات