حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رابرت دنیرو ، کریستین بیل، رامی ملک در فیلم جدید دیوید او. راسل

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | سینما، فیلم

فیلم جدید دیوید او. راسل بااینکه اطلاعات یادی هنوز از آن منتشر نشده اما یک چیز درمورد آن شگفت‌انگیز است: حضور مجموعه‌ای از ستاره‌های هالیوود از جمله رابرت دنیرو ، کریستین بیل و رامی ملک. نگاهی میندازیم به بازیگران مطرح این فیلم جدید کارگردان صاحب سبک هالیوود.

رابرت دنیرو ، کریستین بیل، رامی ملک در فیلم جدید دیوید او. راسل

پروژه جدید دیوید او راسل (David O. Russell) که نویسندگی و کارگردانی‌ش با خود اوست یک فیلم کمدی است که نام و تاریخ انتشار آن هنوز مشخص نشده است. اما یک موضوع باعث شده تا انتظار برای اکران این فیلم بیش از اندازه شود. مجموعه‌ای از بازیگران شناخته شده زن و مرد قرار است در این فیلم کنار همدیگر نقش آفرینی کنند.

رابرت دنیرو

رابرت دنیرو تاکنون در سه فیلم دیوید او. راسل بازی کرده است:Joy (2015), Silver Lining Playbooks (2012), American Hustle (2013). این چهارمین تجربه همکاری آنان در یک فیلم کمدی است. با آنکه رابرت دنیرو به هفتاد و هشت سالگی رسیده اما هنوز هم دیدن نام او در میان لیست بازیگران یک فیلم ترغیب مان می‌کند تا انتظار طولانی برای تماشای فیلم را تحمل کنیم.

کریستین بیل

کریستین بیل تنها اسکار خود را مدیون بازی در فیلم The Fighter او. راسل در سال ۲۰۱۰ با موضوع بوکس است. او همچنین در فیلم American Hustle نیز با بازی خوبش کاندید اسکار شد و توانست جایزه گلدن گلوب را برای این فیلم از آن خود کند.

مارگو رابی

مارگو رابی (Margot Robbie)، هنرپیشه زن هالیوودی که این روزها دوران پرکاری از کارنامه‌ش را می‌گذراند، قرار است اولین همکاری خود با او. راسل را تجربه کند. این بازیگر سی ساله که در فیلم‌هایی مانند گرگ وال استریت و روزی روزگاری در هالیوود نقش آفرینی کرده تاکنون دوبار کاندید اسکار بخاطر بازی در دو فیلم Bombsell 2019 و I, Tonya 2017 شده است.

رامی ملک

رامی ملک (Rami Malek) را بیشتر با سریال Mr. Robot می‌شناسیم. این بازیگر چهل ساله سال ۲۰۱۸ در فیلم حماسه کولی (Bohemian Rhapsody) آنقدر خوش درخشید که توانست دو جایزه اسکار و گلدن گلوب را از آن خود کند. فیلمی درمورد گروه موسیقی راک انگلیسی پرآوازه ملکه (Queen) که رامی ملک در آن در نقش فردی مرکوری (Freddie Mercury) ظاهر شد.

جان دیوید واشنگتن

جان دیوید واشنگتن کم‌کم دارد خودش را از زیر سایه پدرش دنزل واشنگتن درمی‌آورد و به بازیگر مطرحی تبدیل می‌شود. امسال حضور او در فیلم تنت کریستوفر نولان بسیار پررنگ بود. او پیش از این سابقه بازی در فیلم کمدی blackkklansman را در سال ۲۰۱۸ داشت که بسیار مورد تحسین منتقدان قرار گرفتن و برای آن نامزد جایزه گلدن گلوب نیز شد.

دیگر بازیگران

لیست بازیگران این فیلم پرستاره به اینجا ختم نمی‌شود. زو سلدانا (Zoe Saldana) بازیگر فیلم‌های آواتار، محافظین کهکشان و استارترک، مایکل شنون (Michael Shannon) بازیگر فیلم‌هایی چون حیوانات شب (Nocturnal Animals) و جاده انقلابی (revolutionary road)، مایک میرز (Mike Myers) بازیگر مجموعه فیلم‌های کمدی آستین پاورز و کریس راک (Chris Rock) بازیگر نقش‌های کمدی نیز در این فیلم کمدی حضور دارند. بعلاوه آنیا تیلورجوی (Anya Taylor-Joy) بازیگر سریال (Queen’s Gambit) که اخیراً به اتمام رسید و نیز تیموتی اولیفنت (Timothy Olyphant).

جای خالی جنیفر لورنس و بردلی کوپر

شاید در این لیست تنها جای جنیفر لورنس و بردلی کوپر خالی باشد تا کلکسیون بازیگران کامل می‌شد. هردوی آن‌ها در سه فیلم قبلی او. راسل، فیلم‌های American Hustle، Silver Lining Playbooks و The Fighter همراه با رابرت دنیرو درکنار هم حضور داشتند و انتظار می‌رفت در فیلم بعدی او. راسل نیز این سه بازیگر کنار هم حضور داشته باشند.

دیوید او. راسل تاکنون پنج بار برای فیلم‌های American Hustle، Silver Lining Playbooks و The Fighter کاندید جایزه اسکار بهترین کارگردانی و فیلم‌نامه شده و تابحال نتوانسته این جایزه را ببرد. باید دید دستپخت جدید او با لیستی پرتعداد از بازیگران مطرح چگونه از آب درخواهد آمد. مطمئناً باید منتظر یک کمدی جذاب دیگر باحضور این کارگردان و بازیگران باشیم.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

کریستین بیل دوست داشتنی 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احمد کیایی