حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو شیائومی با چروک لولا قابل توجه و با دوربین سلفی زیر نمایشگر دیده شد

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | شایعات، شیائومی

اولین تلفن هوشمند تاشو شیائومی یا به عبارت صحیح تر، نمونه پیش تولید آن که درون یک قاب برش خورده است، لو رفت. گوشی تاشو شیائومی با چروک لولا قابل توجه می شود و طراحی کلی آن شبیه به گلکسی زد فولد ۲ است، یعنی به داخل تا می شود. همچنین چون دوربین سلفی روی پنل نیست و یک لکه خاص می بینیم، شاید دوربین سلفی زیر نمایشگر هم داشته باشد.

گوشی تاشو شیائومی

اولین چیزی که باید در اینجا مشاهده کنید، این است که دستگاه مذکور بسیار بزرگ به نظر می رسد. اینجا، در همه تصاویر درحالت باز شده دیده می شود، اما تصور کنید اگر تا شده باشد، احتمالا مانند گلکسی زد فولد ۲ بسیار کشیده است. وقتی باز شده ام به نظر می رسد که یک تبلت مناسب است.

هیچ لوگویی شیائومی در هیچ یک از این تصاویر وجود ندارد، پس چرا فکر می کنیم این تاشو شیائومی است؟ خوب، مشخص است که نرم افزار در حال اجرا MIUI 12 است. مورد دیگری که در اینجا مشاهده خواهید کرد ضخامت قاب است. البته که این احتمالا قاب برش نخورده است که طراحی کلی دستگاه را لو ندهد اما چروک لولا اینجا کاملاً مشخص است. این اولین گوشی تاشو شرکت است، بنابراین واقعاً نمی توان انتظار معجزه داشت اما نسبت به نمونه سامسونگی این تقریبا یک چاله به شمار می رود.

همچنین دوربین سلقی را اینجا مشاهده نمی کنیم هر چند که در تصویر زیر، در حدود خط مرکزی لت سمت راست نمایشگر، یک سوراخ کم‌رنگ دیده می شود (بالا سمت راست علامت چرخ دنده). شاید این دوربین زیر نمایشگر باشد و شاید هم نباشد. به هر حال این دستگاه هنوز در یک قاب برش نخورده است و نمی توان درباره طراحی کاملش نظر داد.

گوشی تاشو شیائومی

گوشی تاشو شیائومی

از طرف دیگر، این می تواند فقط یک نمونه اولیه باشد و نه محصول نهایی. ما باید صبر کنیم و ببینیم که چه می شود. با این حال انتظار می رود شیائومی امسال سه گوشی هوشمند تاشو را معرفی کند.

راس یانگ، تحلیلگر مشهور که معمولاً با اطلاعات خود ما را غافلگیر می کند، این اطلاعات را به اشتراک گذاشته است. مدتی است که شیائومی تلفن های هوشمند تاشو خود را توسعه داده است، بنابراین این منطقی که منتظر یک نمونه تجاری از آن باشیم. این شرکت مدت ها پیش نمونه اولیه گوشی هوشمند تاشو خود را به نمایش گذاشت، بنابراین قطعاً مدتی است که روی چنین گوشی هایی کار می کند.

همانطور که گفتیم، شیائومی امسال سه نوع مختلف دستگاه تاشو را ارائه خواهد کرد. یکی شبیه به Galaxy Z Fold 2 خواهد بود، که احتمالاً همان چیزی است که در این تصاویر نشان داده شده است. مدل دوم شاید شبیه به Mate Xs شیائومی باشد.

سومین تاشو، دستگاهی است که احتمالاً به Galaxy Z Flip شباهت دارد. حداقل این ها آن چیزی است که انتظار می رود بر اساس شایعات موجود، اتفاق بیفتد. باید دید در نهایت شیائومی در چه جهتی قرار خواهد گرفت.

نظر شما چیست؟ اگر این گوشی به عنوان دستگاه تاشو شیائومی معرفی شود، شما را راضی می کند؟ در مقایسه با گلکسی زد فولد ۲ فکر می کنید کدام بهتر است؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali_s

خدایی این چیه😐
حاشیه هارو
اندازش که رسما تبلته نمیشه گفت گوشی😑
لون چروک هم واقعا زیاده

ali_s

اون*

UnderTaker

اون حاشیه ها مربوط به دستگاه نیست. معمولا نمونه‌های اولیه و پیش‌تولیدی که قراره تصویری ازشون منتشر بشه، توی یه قاب ضخیم قرار می‌گیرن که طراحی کلی دستگاه لو نره.

در رابطه با تاشدگی هم چون محصول هنوز نهایی نشده ، نمیشه به صورت قطعی نظر داد. چون این مشکلات توی نمونه های اولیه همیشه هست.

ترنج ترنجی

کپی ناشیانه از نسل اول فولد 😊

5G

این همه حاشیه دوربین زیر نمایشگر میخواد؟

m.b

هم اکنون در گروه های شیا:

comment image

ali_s

🤣🤣🤣🤣😂😂

Milad7

چقدر داغون 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)