حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سیگنال به رکورد 50 میلیون نصب در پلی استور رسید

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، شبکه‌های اجتماعی

روز به روز به تعداد افرادی که پیام رسان سیگنال را نصب می کنند افزوده می شود. در جدیدترین گزارش هایی که پلی استور گوگل منتشر کرده است، محبوب ترین برنامه رایگان هفته گذشته از نظر تعداد نصب، برنامه تازه شهرت یافته سیگنال بوده است.

شرایط جدید خدمات واتس اپ منجر به مهاجرت کاربران به سمت سرویس های پیام رسان “امن تر” شده است. در حالی که تعداد زیادی برنامه پیام رسان برای انتخاب وجود دارد، به نظر می رسد تلگرام و سیگنال محبوب ترین در میان همه هستند.

پس از بالا گرفتن موج پاک کردن واتس اپ و انتقال به جایگزین هایی مانند سیگنال، شرایط روز به روز برای این پیام رسان بهتر پیش می رود. واتس اپ در اقدامی جوابیه ای درباره شرایط حریم خصوصی جدید  منتشر کرد تا از ریزش کاربرانش جلوگیری کند اما به نظر می رسد باید شاهد ریزش بیشتر کاربران واتس اپ باشیم.

سیگنال

سیگنال

Signal یک سرویس پیام رمزگذاری شده است که توسط افرادی مانند ادوارد اسنودن و ایلان ماسک تایید شده است. در مقایسه با سرویس هایی مانند واتس اپ و فیس بوک مسنجر، هیچ فراداده ای را که می تواند به کاربر متصل شود جمع نمی کند و همچنین انواع امکانات مثل: تماس صوتی ، تماس تصویری و پیام های رمزگذاری را پشتیبانی می کند. این برنامه اندکی پس از آن که در بالای جدول اپ استورهای سراسر جهان قرار گرفت ، به مرز 50 میلیون عدد نصب رسید.

 

جوابیه واتس اپ درباره شرایط حریم خصوصی جدید

گوگل پارلر را حذف کرد، اپل تهدید کرد!

پیام رسان سیگنال | Signal می تواند جایگزین واتس اپ باشد؟

طعنه تلگرام به واتس اپ درباره شرایط حریم خصوصی جدید

توییتر حساب کاربری دونالد ترامپ را برای همیشه بست

ترامپ دست به دامن تلگرام شد !

 

بعد از اینکه کاربران برای انتقاد از سیاست جدید واتس اپ به شبکه های اجتماعی رفتند ، جنب و جوش بیشتری نیز پیدا کرد. براساس شرکت تحقیقاتی Apptopia ، فقط در روز یکشنبه (10 ژانویه) ، حدود 810،000 کاربر در سراسر جهان سیگنال را نصب کردند.

 

شما پیام رسان سیگنال را نصب کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

خیلیم عالی اما باید روی برنامه بیش تر کار کنن بعضی وقتا هنگ میکنه😑😑

Milad7

عالی و ایمن 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی